زمان عرضه، رنگ بندی و قیمت گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ مشخص شد

20 تیر 1403 ساعت 21:05

سامسونگ در مراسم رونمایی آنپکد 2024 ضمن معرفی گوشی‌های تاشو خود، رنگ‌بندی و قیمت گلکسی زد فلیپ 6 را اعلام کرد.

بعد از گلکسی زد فولد 6 یکی از موردانتظارترین گوشی‌های سال 2024، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 بود که هم اینک در مراسم آنپکد 2024 رونمایی شد. Galaxy Z Flip 6 میراث‌دار محبوبترین سری گوشی‌های هوشمند تاشو در جهان است و راه آنها را ادامه می‌دهد و مدل امسال مجهز به ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌ای در طراحی، سخت افزار و نرم افزار خواهد بود.

قیمت گلکسی زد فلیپ 6 مشخص شد

گلکسی زد فلیپ 6 پس از برگزاری مراسم آنپکد واقع در پاریس، امروز مورخ 20 تیر ماه 1403 در بیشتر بازارهای جهانی به صورت پیش فروش در دسترس قرار گرفت. دوره پیش سفارش این گوشی تاشو از امروز به مدت دو هفته فعال است و ادامه دارد و سپس در 3 مرداد ماه سال جاری در اغلب بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.

طبق معمول، پیش خرید گوشی‌های هوشمند پس از رونمایی در مراسم آنپکد یکسری مزایای قابل توجه دارد. در بازارهای منتخب، خریداران اولیه Z Flip 6 به مدت یک سال از خدمات رایگان Samsung Care بهره‌مند خواهند شد. همچنین جوایز پیش فروش ممکن است بسته به بازار عرضه متفاوت باشد.

قیمت و رنگ‌بندی گلکسی زد فلیپ 6

علاقه مندان گوشی‌های تاشو در ایالات متحده می‌توانند هم اکنون گلکسی زد فلیپ 6 را با قیمت 1099 دلار پیش خرید کنند. مشخصات پایه این گوشی با قیمت فوق شامل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود.

همچنین در بریتانیا Galaxy Z Flip 6 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 1040 پوند پیش فروش شده در حالی که قیمت نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایتی 1149 پوند است. در اروپا نیز نسخه‌های 256 و 512 گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 6 به ترتیب 1119 و 1319 یورو قیمت گذاری شده است.

گوشی تاشو جدید سامسونگ در چهار رنگ استاندارد و سه رنگ انحصاری عرضه شده که به ترتیب عبارتنداز: نقره‌ای، زرد، آبی و نعنایی. همچنین رنگ‌بندی انحصاری شامل سه رنگ مشکی، سفید و هلویی می‌شود. رنگ‌بندی موجود برای هر بازاری ممکن است متفاوت باشد که برای اطلاع دقیق از جزئیات باید به فروشگاه رسمی سامسونگ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی بادز ۳ پرو با گلکسی بادز ۲ پرو: زمان ارتقا فرا رسیده است؟ گلکسی زد فولد ۶ دارای ابزارهای هوشمندانه جدید، طراحی زیبا و صفحه نمایش درخشان است اینها مهمترین تفاوت ها و بهبودهای گلکسی زد فولد ۶ نسبت به نسل قبل هستند معرفی گلکسی Z Flip 6 و Z Fold 6 ، تاشوهای جدید سامسونگ از زبان سازنده


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

باز هم یک تکذیب دیگر؛ به تولیدکنندگان موبایل ارز و تسهیلات ارزان نداده‌ایم

رئیس مرکز ارتباطات معاونت علمی و فناوری، اظهارات یکی از مسئولین اتاق بازرگانی در رابطه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد