زمان راه‌اندازی ETFهای اتریوم مشخص شد؛ تقاضا برای ETH سر به فلک کشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حال حاضر همه نگاه‌ها به اتریوم دوخته شده است؛ زیرا گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، اعلام کرده که ETFهای اسپات اتریوم تا پایان تابستان امسال فعال و راه‌اندازی خواهند شد.
به دنبال انتشار این خبر، جولیو مورنو، رئیس بخش تحقیقات شرکت کریپتوکوانت، گزارش داد که تقاضا برای اتریوم به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. طبق گفته مورنو، هولدرهای بلندمدت و ثابت اتریوم دیروز ۲۹۸ هزار واحد ETH خریدند که دومین خرید روزانه بزرگ در تاریخ این ارز دیجیتال است.

طبق گزارش‌ها، رکورد بیشترین خرید روزانه اتریوم به ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳ برمی‌گردد. در آن تاریخ، طی یک روز ۳۱۷ هزار واحد اتریوم خریداری شده بود.
افزایش تقاضا برای اتریوم در روزهای اخیر، از افزایش علاقه و اعتماد رو به رشد سرمایه‌گذاران بلندمدت به این ارز دیجیتال حکایت دارد. شایان ذکر است، افزایش شدید تقاضا برای اتریوم در حالی رخ داده که قیمت این رمزارز در هفت روز گذشته بیش از ۹ درصد اصلاح شده است.
علی‌رغم انتشار این اخبار مثبت، تأثیر آنها هنوز در قیمت اتریوم منعکس نشده و گاوها قدرت کافی برای افزایش قیمت این رمزارز به بالای سطح ۴ هزار دلار را ندارند. در حال حاضر، اتریوم در محدوده حمایتی کلیدی خود، یعنی ۳،۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته زمان راه‌اندازی ETFهای اتریوم مشخص شد؛ تقاضا برای ETH سر به فلک کشید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازگشت خریداران به بازار اتریوم؛ نهنگ‌ها انباشت ETH را از سر گرفتند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت اتریوم (ETH) با ۵ درصد رشد روزانه، از مرز ۳۵۰۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *