زمان انتشار بازی Dead Rising Deluxe Remaster اعلام شد

کپکام اعلام کرد Dead Rising Deluxe Remaster در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد. همانطور که در رويداد Capcom Next تایید شد، ریمستر بازی Dead Rising كه در سال 2006 عرضه شده بود، در 19 سپتامبر 2024 منتشر خواهد شد. ریمستر شامل بهبودهایی در کنترل‌ كاراكتر، رابط کاربری بهبود یافته و غیره خواهد بود. کپکام همچنین تایید کرد که این بازی با استفاده از موتور RE Engine بازسازی خواهد شد.

توضیحات بازی در صفحه Steam می‌گوید: بازی از لحاظ گرافيكی از جمله شخصیت‌ها و محیط‌ها تغيير كرده‌ است و نسبت به نسخه اصلی بسیار بهبود یافته‌ است. حالات چهره شخصیت‌ها، بافت مواد و فيزيك خون، همگی بسیار واقعی‌تر به نظر می‌رسند. انبوهی از زامبی‌ها، صفحه را با گرافیک‌های کاملاً بازسازی شده پر می‌کنند.

نسخه digital deluxe edition بازی شامل 17 لباس اضافی برای فرانک و 17 موسیقی است که در سراسر مراکز خرید در بازی پخش می‌شوند.

Dead Rising که توسط Capcom Japan توسعه داده شد و توسط Keiji Inafune تولید شد، در سال 2006 منتشر شد. همچنين يك نسخه HD بازسازی شده در سال 2016 دریافت کرد. در سپتامبر 2018، کپکام اعلام کرد که قصد دارد استودیو را ببندد و پروژه‌های در حال توسعه‌ی‌ آن را لغو کند. فرنچایز Dead Rising تا مارس 2024، بيش از 16 میلیون نسخه فروخته است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فیلم‌برداری فیلم سینمایی Watch Dogs شروع شد

به طور رسمی اعلام شد که فیلم‌برداری فیلم لایو اکشن Watch Dogs شروع شده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *