زلزله در لیگ عربستان با نیمی از تغییرات!


کد خبر : 2052854 |
16 تیر 1403 ساعت 02:23 |
698 بازدید |

0
دیدگاه

۸ نفر رفتند، ۶ نفر ماندند


۶ تیم عربستانی تصمیم به ادامه همکاری با سرمربی فصل گذشته خود گرفته‌اند و ۸ باشگاه قصد دارند با استخدام سرمربی جدید وارد رقابت‌های فصل آینده شوند.

به گزارش ورزش سه، فصل گذشته لیگ حرفه‌ای عربستان به واسطه حضور ستاره‌های فوتبال در تیم‌ها شاهد رقابت شدید و پیشرفت در عملکرد باشگاه‌ها بود و حالا تیم‌ها به دنبال شرایط بهتر و ارتقای جایگاه خود برای شروع مسابقات در فصل جدید هستند.

فصل جدید چالش‌ها و فرصت‌های زیادی را به همراه دارد و برخی از سرمربیان بزرگ به همکاری خود با تیم‌هایشان ادامه می‌دهند و برخی دیگر لیگ عربستان را ترک می‌کنند. در این شرایط همه نگاه‌ها به این است که تیم‌ها چگونه با تغییرات سازگار خواهند شد.

در ادامه به بررسی شرایط نیمکت تیم‌های عربستانی برای فصل آینده می‌پردازیم:

* الهلال پس از یک فصل فوق‌العاده و کسب 3 عنوان قهرمانی تصمیم گرفته به همکاری با ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی خود، ادامه دهد. ژسوس به سبک تهاجمی و تاکتیک‌های انعطاف‌پذیر خود معروف است و سرمربی مناسبی برای هدایت الهلال برای کسب عناوین قهرمانی بیشتر است.

* تیم فوتبال النصر هم با هدایت کاسترو پرتغالی با امید زیادی وارد رقابت‌های فصل جدید می‌شود. این مربی در فصل گذشته توانست عملکرد تیم را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد و امیدوار است بتواند تیمی با قابلیت رقابت در تورنمنت‌ها ببندد.

* الشباب با هدایت پریرا، سرمربی پرتغالی، خود را برای یک فصل پرچالش دیگر آماده می‌کند. پریرا توانایی خود را در پرورش بازیکنان و کسب نتایج مثبت نشان داده است و خودش هم مشتاق ارتقای جایگاه الشباب و حضور در میان تیم‌های مدعی است.

* ماتیاس یایسل، سرمربی آلمانی الاهلی، پس از یک فصل تلاش برای پیشرفت این تیم، به همکاری خود با این باشگاه ادامه می‌دهد.

* استیون جرارد، سرمربی انگلیس الاتفاق، هنوز برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق نرسیده و همه چیز به آینده بستگی دارد.

* باشگاه الفتح نیز با همکاری با بیلیچ، سرمربی کروات، که نوید ثبات و پیشرفت بیشتر را می‌دهد، ادامه خواهد داد.

* دیگر تیمی که تصمیم به حفظ سرمربی خود گرفته است، ضمک است که تصمیم گرفت قرارداد کاسمین کونترا رومانیایی را برای هدایت تیم در فصل آینده تمدید کند.

* تیم الاتحاد، یکی از غول‌های فوتبال عربستان، با جدایی مارسلو گایاردو شاهد تحولی اساسی خواهد بود. این تیم در حال حاضر مذاکرات خود را با استفانو پیولی دنبال می‌کند و به نظر می‌رسد این مربی 58 ساله به الاتحاد خواهد پیوست.

* التعاون و الفیحا هم که از پایان همکاری با شاموسکا و راشوویچ خبر داده‌اند، در حال حاضر با چالش‌های جدیدی روبرو هستند و تغییرات فنی در این تیم‌ها ممکن است با افت آنها همراه شود‌.

* الخلیج همکاری با پدرو امانوئل پرتغالی پایان داد، الرائد قرارداد ایگور یوویچویچ کروات را فسخ کرد و الوحده هم تصمیم گرفت با جورج دونیس، سرمربی یونانی، ادامه ندهد.

* اودیر هیلمن، سرمربی برزیلی، از تیم فوتبال الریاض جدا شد و الاخدود هم راه خود را از نورالدین ذکری، سرمربی الجزایری، جدا کرد تا این دو باشگاه هم امیدوار باشند که در فصل جدید بتوانند نتایج خود را بهبود ببخشند.


منبع :www.varzesh3.com

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کمترین حکم پرستاران معترض 6 ماه تعلیق از کار و بیشترین آن اخراج یا تبعید است

به گزارش تجارت‌نیوز، طی روزهای گذشته بسیاری از پرستاران از احضار شدن به هیات تخلفات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *