ریمیک Splinter Cell از المان‌های مخفی‌کاری Metal Gear Solid الهام می‌گیرد

کارگردان Splinter Cell Remake می‌گوید که منبع الهام آن‌ها برای ساخت سیستم‌های مخفی‌کاری، بازی Metal Gear Solid است.

Splinter Cell یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های شرکت Ubisoft به شمار می‌رود. اولین بازی این مجموعه در سال ۲۰۰۲ عرضه شد و تأکید ویژه‌ای روی مخفی‌کاری داشت. در حال حاضر، تیمی در استودیوی تورنتو، مشغول بازسازی این بازی با المان‌های امروزی هستند. به گفته‌ی کارگردان بازی، بسیاری از این المان‌ها مستقیماً تحت تأثیر سری بازی‌های Metal Gear Solid قرار گرفته‌اند.

فرانسوا کولون (Francois Coulon)، کارگردان ریمیک Splinter Cell، در مصاحبه‌ای با GamesRadar گفت که Metal Gear Solid به آن‌ها نحوه‌ی ساختن مکانیک‌های مخفی‌کاری را نشان داده است. این بازی دارای مجموعه‌ قوانین منسجمی بود که نقش مهمی در تجربه‌ آن ایفا می‌کرد.

کولون توضیح می‌دهد که نبود هر یک از این المان‌ها در بازی، می‌تواند باعث شود که تجربه برای بازیکن کسل‌کننده یا مسخره به نظر برسد. با این حال، Metal Gear Solid همه‌ی این موارد را به طور کامل اجرا و آن را به تجربه‌ای متعادل و فوق‌العاده تبدیل کرد.

Splinter Cell چندین دهه پیش مستقیماً از این المان‌ها الهام گرفت. حال که هر دو سری Metal Gear Solid و Splinter Cell در حال بازسازی شدن هستند، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که این الهام‌گیری همچنان ادامه داشته باشد.

Ubisoft در حال کار روی یک بازسازی وفادار به نسخه‌ی اصلی است، هرچند تغییراتی در داستان اعمال خواهد شد. علاوه بر این، به کارگیری تکنولوژی‌های جدید مانند Ray-Tracing از نوآوری‌های دیگر در ریمیک این اثر به شمار می‌رود.

گزارش‌های قبلی همچنین حاکی از پیشرفت قابل توجه مراحل توسعه‌ی بازی بود. در حال حاضر، استودیوی Ubisoft Toronto به تیم سازنده‌ی Prince of Persia Remake: Sands of Time کمک می‌کند، اما آن‌ها هنوز هیچ گیم‌پلی‌ای از هیچ‌یک از این پروژه‌ها به اشتراک نگذاشته‌اند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تاریخ عرضه بازی The Casting of Frank Stone اعلام شد

استودیوی سازنده و شرکت ناشر به‌صورت رسمی از تاریخ عرضه بازی The Casting of Frank …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *