ریمیک سه گانه Halo در دست ساخت است

اخیرا یک اینسایدر معروف مدعی شده است که ریمیک سه گانه Halo در دست ساخت است. استودیوی Industries 434 وظیفه ساخت این ریمیک را برعهده خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود در صورت نیاز، این استودیو از نیروهای خارجی و فریلنس نیز کمک بگیرد. تا بحال هیچ کدام از بازی‌های Halo ریمیک نشده بودند. صرفا تمام بازی‌های این سری در قالب The Master Chief Collection برای ایکس‌باکس و پی‌سی در دسترس قرار گرفت.

Technical Hero، اینسایدر اخبار فرنچایز هیلو است که قبلا اطلاعات دقیقی از بازی Halo: Infinite منتشر کرده بود. نکته جالب اینجاست که این شخص همچنین مدعی شده که مایکروسافت ریمیک سه گانه Halo را پلی‌استیشن 5 نیز منتشر خواهد کرد.

با وجودیکه استودیوی Industries 343 نتوانست بخش چند‌نفره خوبی را برای طرفداران هیلو تحویل بدهد، از نظر داستانی و گیم‌پلی بازی جذاب و سرگرم‌کننده بود. در بازی هیلو اینفینیت، شاهد بازگشت یک سری عناصر قدیمی و ترکیب آن با گیم‌پلی مدرن بودیم. این موضوع می‌تواند برگ برنده این استودیو در بازسازی سه گانه Halo باشد.

بازی Halo Infinite هنگام انتشار توانست نظر مثبت طرفداران را به خود جذب کند. اما به مرور زمان و کمتر شدن محتوای منتشر شده برای این بازی، باعث شد تا طرفداران این فرنچایز محبوب از آن زده شوند. در بعضی از موارد حتی دیده شده که تعداد بازیکنان Master Chief Collection از نسخه اخیر این سری، بیشتر بوده است.

بازگشت Halo در قالب ریمیک سه گانه

این اینسایدر همچنین اضافه کرد که این ریمیک با آنریل انجین 5 صورت خواهد گرفت. همچنین قرار است بسیاری از عناصر گیم‌پلی مدرنیزه شده Halo Infinite در این بازی تعبیه شود که ممکن است به مزاق طرفداران قدیمی این فرنچایز خوش نیاید. اما از سوی دیگر این موضوع می‌تواند بازیکنان جدید و جوان‌تر را به فرنچایز جذب کند.

قبلا شایعاتی مبنی بر اینکه بازی بعدی سری هیلو برای پلی‌استیشن 5 منتشر شود، به گوش می‌رسید. اما اینطور به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت در قدم اول قصد دارد این ریمیک را برای کنسول رقیب منتشر کند. فرنچایز هیلو یکی از قدیمی‌ترین سری بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس است که هیچوقت برای پلی‌استیشن منتشر نشده بود.

در یکی دو سال اخیر، این دو غول صنعت گیم با آزمون و خطا در راسطای انتشار بازی‌ها روی پلتفرم دیگر به این نتیجه رسیدند که تعداد بازیکنان بیشتر از نظر مالی کمک بسیاری به آن‌ها می‌کند. مخصوصا حالا که هزینه ساخت بازی‌های AAA به‌شدت بالا رفته است و به‌قول شان لیدن، رئیس سابق پلی‌استیشن، حتی فروش چندصد هزار نسخه بیشتر می‌تواند نجات‌دهنده یک استودیو باشد.

مشخص است که مایکروسافت تصمیم جدی دارد تا فرنچایزهای قدیمی سریل هیلو را اهیا کند. یکی دیگر از این فرنچایزها، سری Gears of War بود که پس از غیبت طولانی، نسخه جدید آن در شوکیس ایکس‌باکس معرفی شد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟ آیا دوست دارید کاربران پلی‌استیشن نیز این فرنچایز را تجربه کنند؟

منبع: Tech4Gamers


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پلی استیشن ۴ شرکت AMD را از ورشکستگی نجات داد

طبق اطلاعات ثبت شده در پروفایل لینکدین مدیر ارشد AMD، کنسول پلی استیشن ۴ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *