ریزش قیمت این آلت‌کوین‌ها در این هفته! مراقب باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دنیای ارزهای دیجیتال در آستانه یک تغییر مهم است. آزادسازی حجم زیادی از توکن‌های قفل‌شده نزدیک است که می‌تواند باعث افزایش عرضه و در نتیجه کاهش قیمت برخی از آلت‌کوین‌ها شود.

در این هفته قرار است ۷ توکن آزادسازی داشته باشند و ممکن است قیمت آنها در آینده نزولی شود؛ چراکه آزادسازی بیش از ۱ درصد از عرضه در گردش، تهدید مهمی برای قیمت‌ها به شمار می‌رود.

در ۱۵ جولای دو آلت‌کوین استارک‌نت (STRK) و سایبر (CYBER)، آزادسازی توکن خواهند داشت.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


استارک‌نت ۶۴ میلیون توکن به ارزش ۳۶.۳۷ میلیون دلار را آزادسازی خواهد کرد که معادل ۴.۹۲ درصد از عرضه در گردش است و سایبر نیز شاهد آزادسازی ۸۸۶.۱۲ هزار توکن به ارزش ۳.۷۵ میلیون دلار خواهد بود که این مقدار معادل ۳.۸۱ درصد از کل عرضه در گردش است.

در ۱۶ جولای قرار است ارز دیجیتال آربیتروم (ARB)، شاهد آزادسازی ۹۲.۶۵ میلیون توکن به ارزش ۶۵.۳۷ میلیون دلار باشد. این مقدار ۲.۸۷ درصد از عرضه در گردش این آلت‌کوین را تشکیل می‌دهد.

در همین تاریخ،‌ اکسی اینفینیتی (AXS) نیز شاهد آزادسازی ۲.۴۵ میلیون توکن به ارزش ۱۳.۶۰ میلیون دلار است. این مقدار معادل ۱.۶۶ درصد از کل عرضه در گردش است.

به همین ترتیب، در ۱۷ جولای، ایپ‌کوین (APE) قرار است ۱۵.۶۰ میلیون توکن به ارزش ۱۱.۴۱ میلیون دلار را آزاد کند که معادل افزایش ۲.۳۱ درصدی در کل عرضه در گردش است.

آلت‌کوین مانتا (MANTA) نیز قرار است شاهد آزادسازی ۶.۶۷ میلیون کوین به ارزش ۵.۷۴ میلیون دلار در تاریخ ۱۸ جولای باشد که معادل ۱.۹۷ درصد از کل عرضه در گردش است.

در نهایت، پیکسلز (PIXEL) هم آماده است تا در تاریخ ۱۹ جولای آزادسازی ۵۴.۳۸ میلیون توکن به ارزش ۱۰.۲۷ میلیون دلار را انجام دهد. این آزادسازی معادل ۷.۰۵ درصد از عرضه در گردش است.

سرمایه‌گذاران با احتیاط عمل کنند!


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تحلیل سیگنال‌های صعودی ماگ‌کوین؛ قیمت MOG تا کجا می‌تواند اوج بگیرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت ماگ‌کوین (Mog Coin) طی ۲۴ ساعت گذشته با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد