روی تخت بیمارستان هم پیگیر وضعیت استقلال بودم/ وقتی کریم باقری را دیدم شوکه شدم/ آتیلا با دیدن وضعیت من خیلی شاکی شد

به گزارش خبرورزشی، علی چینی الان چند ماهی است که دوباره به خاطر مشکلات کلیوی سر و کارش به بیمارستان افتاده و همین مسئله در جامعه فوتبال کشور تکاپو به راه انداخت. ظهر چهارشنبه فرصتی دست داد تا دقایقی با بازیکن و مربی اسبق استقلال که سابقه قهرمانی با آبی‌پوشان در لیگ آزادگان و نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را هم دارد، گپ بزنیم.

احوال خودت چطور است؟ انشالله بهتر شدی؟

الهی شکر. فعلاً در منزل و تحت مراقبت پزشکان منتظر هستم تا شرایط برای پیوند آماده شود.

فوتبالی‌ها و استقلالی‌ها چطور؛ پیگیر کارت هستند؟ 

گروهی از پیشکسوتان استقلال به طور جدی دنبال کارم بودند. از پرسپولیس و سایر تیم‌ها هم همین طور. هر کس به ملاقاتم آمد و جویای احوالم شد قدمش روی چشم من و لطف کرد ولی از کسانی که نیامدند هم توقعی ندارم. چون روزگار و زندگی طوری شده که هر کس بتواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد، هنر کرده است.

ظاهراً امیر قلعه نویی هم جویای احوالت می شود.

بله بله. امیر خان با وجود اینکه می‌دانم چقدر سرش در تیم ملی بزرگسالان شلوغ است ولی پیگیری می‌کند و با من در تماس است. خیلی برایم ارزش دارد که چنین افرادی همچنان کنار علی چینی هستند.

آتیلا حجازی همین چند وقت قبل به شدت از برخی پیشکسوتان استقلال انتقاد کرد.

ببین، ما چند تا رفیق و همبازی بودیم که از جوانی با یکدیگر بزرگ شدیم و حتی رفت و آمد خانوادگی داشتیم. یکی از آنها آتیلا بود. وقتی شرایطم را دید خیلی شاکی شد و واکنش نشان داد. واقعیت امر این است که بعضی آدم‌ها وعده‌های خیلی بزرگی به من دادند ولی وقتی در بیمارستان بستری شدم اصلاً حتی جویای احوالم هم نشدند. البته دلم نشکست و معتقدم که هرکس زندگی خودش را دارد هرچند یک نفر هم بود که وقتی از در به داخل آمد، اصلاً در جای خودم خشکم زد.

چه کسی؟

کریم باقری. رفیق، همبازی و همشهری خود من. آقا کریم سرزده وارد اتاق شد و من اصلاً تعجب کردم ولی خیلی خوشحال شدم که کریم باقری را دیدم. این را هم بگویم که از دیدن آقای وحید قلیچ هم خیلی خوشحال شدم. دروازه‌بان و مربی اسبق پرسپولیس که لطف کرد و حضور پیدا کرد. همه چهره‌هایی هم که آمدند، بزرگواری کردند. روح ناصرخان حجازی هم شاد. همیشه به من لطف داشت. در بحث پیوند اول کلیه من که اواسط دهه ۸۰ انجام شد ناصر خان خدا وکیلی خیلی پیگیر بود. واقعا پشت من بود.

وضعیت استقلال را دنبال می‌کنی؟

بله. من استقلالی‌ام مگر می‌شود شرایط را دنبال نکنم؟ الهی شکر امسال در لیگ نخبگان آسیا هم هستیم و امیدوارم امسال با کمک هلدینگ خلیج فارس بتوانیم یک تیم خوب را جمع و جور کنیم البته فدراسیون فوتبال هم باید یک کمک ویژه به استقلال و پرسپولیس بکند.

چه کمکی؟

استقلال و پرسپولیس نمایندگان ما در لیگ نخبگان هستند و فدراسیون باید دست آنها را برای خرید بازیکن باز بگذارد. به خدا بحث ملی مطرح است نه رنگ‌ها. هر تیم دیگری هم اگر نماینده ایران در لیگ نخبگان باشد، همین حرف را می‌زدم. استقلال و پرسپولیس باید یک شرایط ویژه داشته باشند و فدراسیون دست آنها را بابت خرید بازیکن باز بگذارد نه اینکه با ماجرای سقف بودجه آنها را محدود کند. این تیم‌ها باید بروند و با العین امارات، النصر عربستان، الهلال عربستان و… بجنگند. وقتی می‌خواهیم با تیمی بازی کنیم که کریستیانو رونالدو را دارد باید تا دندان مسلح شویم.

ظاهرا حتی در دوران بیمارستان هم پیگیر وضعیت استقلال بودی.

بله بله حتی روی تخت بیمارستان هم شرایط و نتایج استقلال را دنبال می‌کردم و خیلی دلم می‌خواست این تیم قهرمان شود اما در هفته آخر اتفاقاتی افتاد که حالا دیگر تمام شده و جزئی از تاریخ است. دلم می‌خواست حسین حسینی به عنوان کاپیتان و فوتبالیستی که با خود من هم کار کرده کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد ولی به هر حال شرایط فراهم نشد. به نظرم حسینی سنگربان بسیار بزرگی هست و حتی می‌تواند مرد اول تیم ملی ایران هم بشود.

حرف آخر؟

از تمام عزیزان در بیمارستان لبافی نژاد تشکر می‌کنم. از دوستان واحد نگهبانی و خدمات گرفته تا کادر درمان، پزشکان، روابط عمومی و ریاست آنجا. همه واقعا به من لطف کردند. از آقای دکتر مسعود نفر هم که واقعاً تلاش زیادی برایم کرد ممنونم. همچنین متشکرم از همه پیشکسوتان مربیان و هوادارانی که در این چند ماه پیگیر احوالم بودند و برایم دعا کردند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *