رویداد 15 سالگی ماینکرفت و MCC امروز آغاز می‌شود

طرفداران ماینکرفت حالا به جشن ۱۵ سالگی بازی محبوبشان، ماینکرفت، نشسته اند و ظاهرا موجانگ برنامه‌های ویژه‌ای برای این مناسبت دارد. به همین مناسبت موجانگ محتواهای جدید عرضه کرده، با برندهای مختلف همکاری کرده، محصولاتی درون بازی اضافه کرده و همچنین برای بازی آپدیت منتشر کرده است. حالا هم طرفداران ماینکرفت و هم استریمرها خود را برای جام قهرمانی Ender Cup آماده می‌کنند که قرار است در ۲۷ جولای برگزار شود. در همین زمان نیز MCC با همکاری ماینکرفت و موجانگ ایونتی را به مناسبت ۱۵ سالگی این بازی برگزار می‌کند و دیگر چیزی تا این ایونت باقی نمانده و ممکن است وقتی که این مقاله را می‌خوانید این رقابت‌ها آغاز شده باشد.

ناگفته نماند که Ender Cup یک رقابت عمومی نبوده و تنها استریمرهای ماینکرفت که دعوت‌نامه دریافت می‌کنند می‌توانند شرکت کنند، اما موجانگ به همین مناسبت تصمیم گرفته تا بازیکن‌های عادی را هم وارد بازی کند. این جشن ۱۵ سالگی سوپرایز و آیتم‌های مختلفی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، پس با ما در مجله بازار همراه باشید.

ماینکرفت ۱۵ ساله شد!

بازیکنان می‌توانند از طریق منوی ماینکرفت وارد این رویداد شوند

جشن ۱۵ سالگی ماینکرفت قرار است تا شگفتی‌های زیادی با خود داشته باشد و هر کسی را به نوعی سرگرم خود کند. این ایونتی که مشترکا با MCC برگزار می‌شود، ۴ مینی‌گیم اصلی دارد که هر کدام بر روی مهارت‌های خاصی نظیر پارکور و مبارزه تمرکز دارند. با پیروزی در این رقابت‌ها پاداشی خواهید گرفت که می‌توانید با آن از فروشگاه داخل بازی آیتم‌هایی نظیر کلاه، غذا و دیگر وسایل مورد نیاز خود را بخرید.

سوپرایز اصلی اما اینجاست: هر کسی که در روز اول وارد این رقابت‌ها شود، به چالشی عجیب و مرموز وارد خواهد شد که در غالب یک عکس برای شما ارسال می‌شود. بازیکنان باید از هوش و ذکاوت و همچنین اطلاعات خود استفاده کنند تا بتوانند این تصویر را رمزگشایی کنند. فقط فراموش نکنید که برای حل این پازل ماینکرفت تنها ۱ هفته وقت دارید که تا همه شواهد را در کنار هم قرار دهید و به یک نتیجه مشخص برسید.

حل این معما و دنباله‌هایش در بازی به شما شنل رسمی MC را جایزه خواهد داد که در تصویر هم مشاهده می‌کنید. این ایونت ماینکرفتی در امروز، ۲۲ جولای ۲۰۲۴، آغاز خواهد شد و تا ۴ آگوست هم ادامه خواهد داشت. پس اگر شما هم عزم خود را جزم کرده اید که در این رقابت‌ها شرکت کنید، بهتر است وسایل خود را آماده مسابقات کنید.

برای بدست آوردن این شنل زیبا باید در رویداد ۱۵ سالگی ماینکرفت شرکت کنید

ناگفته نماند که این ایونت تنها از طریق ماینکرفت Bedrock در دسترس خواهد بود و کاربران دیگر نسخه‌ها نمی‌توانند وارد این مسابقات شوند. خوشبختانه موجانگ هیچ محدودیتی برای پلتفرم بازی نگذاشته و شما می‌توانید با Bedrock در هر پلتفرم و دستگاهی وارد MCC شوید. کاربران PC می‌توانند از باندل Java به همراه Bedrock هم استفاده کنند که هیچ هزینه‌ای برایشان نخواهد داشت.

چگونه در مسابقه سالگرد ۱۵ سالگی ماینکرفت شرکت کنیم

متاسفانه کاربران کنسولی باید اشتراک پریمیوم مربوطه کنسول خود را داشته باشند تا بتوانند در این رقابت‌ها شرکت کنند، بنابراین اگر شما کاربر کنسولی هستید و تمایل دارید که در این رقابت آنلاین ماینکرفت شرکت کنید، باید حتما یکی از اشتراک‌های PlayStation Plus، Xbox Game Pass و یا Nintendo Switch Online را داشته باشید.

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تمامی بازیگران فیلم لایو اکشن ماینکرفت که تاکنون تایید شده‌اند

بازیگران فیلم لایو اکشن ماینکرفت (Minecraft) رسما فاش شده‌اند و در حال حاضر تعدادی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد