رویداد مشترک کالاف دیوتی و انیمه گاندام معرفی شد

هرچند که این موضوع کاملا خارج از منطق و استدلال به نظر می‌رسد، اما به زودی شاهد رویداد مشترک بازی کالاف دیوتی و انیمه گاندام خواهیم بود. در این رویداد اسکین شخصیت‌های مطرح انیمه مذکور وارد Call of Duty می‌شوند تا گیمرها بتوانند از آن‌ها بهره ببرند.

اگر چنین خبری را در سال ۲۰۱۰ به یکی از طرفداران کالاف دیوتی می‌دادید به احتمال ۱۰۰ درصد شما را باور نمی‌کرد و آن را یک شوخی می‌پنداشت. اما الان در سال ۲۰۲۴ قرار داریم و تقریبا هر اتفاقی ممکن است در دنیای سرگرمی رخ دهد. در جدیدترین اخبار متوجه شدیم که شرکت اکتیویژن قصد دارد در طی یک همکاری، رویداد مشترکی بین «ندای وظیفه» و انیمه گاندام (Gundam) برگزار کند. این ایونت آیتم‌های تزئنیی و اسکین‌های مجموعه گاندام را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

تریلر فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون موبایل منتشر شد

این محتویات جدید که در اختیار کاربران کالاف دیوتی: مدرن وارفر ۳ قرار می‌گیرند شامل اسکین اپراتور، استیکرها، بلوپرینت سلاح‌ها و امبلم‌های مختلفی می‌شوند تا طرفداران این بازی با انیمه گاندام آشنایی عمیق‌تری برقرار کنند. هرچند که این دو فرنچایز هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند و نمی‌توان نقطه مشترکی بین‌شان پیدا کرد، اما نباید منکر جذابیت بالای این اسکین‌های جدید شد. شما می‌توانید در ادامه تریلر این رویدا مشترکِ جذاب را مشاهده نمایید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

محتویات جدیدی که در موردشان صحبت کردیم به مناسبت ۴۵ سالگی انیمه Gundam وارد کالاف دیوتی: مدرن وارفر ۳ می‌شوند و در قالب باندل‌های مختلف در دسترس قرار می‌گیرند. این باندل‌ها با محوریت سه اسکین Mobile Suit RX 78-2 Gundam، The Zaku II و Mobile Suit Gundam Aerial طراحی شده‌اند و هر کدام از آن‌ها با چارم‌ها، لودینگ اسکرین‌ها و سایر موارد تزئینی دیگر در معرض فروش خواهند بود.

اسکین‌های این رویداد مشترک واقعا زیبا و جذاب هستند

این دست از باندل‌ها معمولا چیزی حدود ۲,۴۰۰ واحد CoD Point ارزش دارند که معادل ۲۰ دلار در دنیای واقعی است. بدین ترتیب اگر بخواهید تمام محتویات مربوط به انیمه گاندام را در کالاف دیوتی بخرید باید پول نسبتا زیادی را کنار بگذارید. این اسکین‌های جدید که ظاهر چشم‌نوازی دارند فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسند، ولی واقعا ارزش این همه پول را دارند؟ این تصمیم با شما است.

اولین تیزر رسمی بازی کالاف دیوتی بلک اوپس ۶ منتشر شد

علاوه بر این باید بدانید که سری کالاف دیوتی روزهای شلوغی را در پیش دارد. چند روزی است که بازی Call of Duty: Black Ops 6 به صورت محدودی معرفی شده و اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد؛ اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده میزبان اطلاعات مفصل‌تری شود. اما تا آن موقع می‌توانید خود را با مدرن وارفر ۳ و اسکین‌های انیمه گاندام سرگرم نگه دارید.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند

</a


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *