رونمایی از مکانیزم فوق پیچیده طراحی شخصیت در Dragon Age: The Veilguard

در بازی Dragon Age: The Veilguard می‌توانید کوچک‌ترین جزئیات شخصیت روک را شخصی‌سازی کنید.

چند هفته پیش، استودیو BioWare، بازی Dragon Age: The Veilguard را با یک ویدیو بلند از گیم‌پلی ابتدایی آن، رونمایی کرد. در این گیم‌پلی تازه منتشر شده، جزئیات بیشتری از مکانیزم‌های مبارزه، طراحی جهان بازی و سیستم شخصی‌سازی شخصیت اصلی را نشان می‌دهد. در بخش شخصی‌سازی می‌توانید تعداد زیادی استایل مختلف ظاهری و حتی مدل‌های مختلف مبارزه را برای شخصیت خود انتخاب و استفاده کنید.

شخصیت روک (Rook) در این بازی تعداد زیادی آیتم شخصی‌سازی برای سر و بدن دارد که می‌توانید ۴۰ ترکیب مختلف با آن‌ها طراحی کنید. علاوه‌بر این می‌توانید رنگ پوست، کک و مک، ویتیلیگو (نوعی بیماری پوستی که باعث ایجاد لکه‌های بزرگ سفید رنگ بر روی پوست می‌شود) و بسیاری موارد دیگر را نیز در طراحی شخصیت‌ها تغییر دهید.

هر بخشی از صورت روک اعم از پیشانی، ابرو، فک، چانه، گونه و شکل جمجمه قابل تغییر است و حتی می‌توانید سایز ورودی مجرای بینی، آب مروارید و رگ‌های خونی داخل چشم، سایز و شکل گوش را نیز تغییر دهید و شخصی‌سازی کنید. برای آرایش صورت نیز ۳۰ آیتم مختلف از خط چشم، گلیتر صورت، سرخی گونه‌ها و بسیاری موارد دیگر با قابلیت تغییر رنگ در این بخش طراحی شده است.

هر نژاد نیز خالکوبی‌های مخصوص خود را دارد که می‌توانید آن‌ها را روی دست، پا، بدن و صورت اجرا کنید. اگر نژاد Qunari را انتخاب کنید، می‌توانید بیش از ۴۰ ترکیب مختلف شاخ برای شخصیت خود بسازید که در شکل و جنس با هم متفاوت هستند. برای موی سر نیز مدل‌های مختلفی در دسترس هستند که حالا می‌توان آن‌ها را با رنگ‌هایی غیرمعمول نیز انتخاب کرد. برای طراحی موها نیز از موتور Frostbite و تکنولوژی طراحی آن که هر تار مو فیزیک مستقل خود را دارد استفاده کرده‌اند تا طبیعی‌ترین حالت مو به دست آید. این تکنولوژی توسط EA نیز برای طراحی موی شخصیت‌های ورزشکار استفاده می‌شود.

تنظیمات رایج مانند عرض شانه‌ها و لگن، قد و موارد دیگر نیز در منوی طراحی در دسترس هستند. در بخش صدا نیز دو لهجه انگلیسی بریتانیایی و آمریکایی، صدای مرد و زن، با قابلیت تغییر گام صدا در دسترس بازیکنان قرار دارد. همچنین می‌توانید نورپردازی‌های مختلف مانند نور یک روز آفتابی، نور شب و نور بنفش را روی شخصیت خود انجام دهید تا ببینید که در شرایط مختلف ظاهر او چگونه است. 

هر جای بازی که از ظاهر شخصیت خود ناراضی باشید می‌توانید آن را در «آینه دگرگونی» که در ساختمان فانوس دریایی تعبیه شده، تغییر دهید. تغییر کلاس و تبار شخصیت به دلیل تاثیری که بر جریان بازی دارد، فقط در زمان طراحی اولیه شخصیت امکان‌پذیر است و در حین بازی نمی‌توانید آن‌ها را تغییر دهید.

عنوان دراگون‌ایج وایل‌گارد را می‌توانید پاییز امسال بر روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر تجربه کنید.

نظر خود را درباره سیستم شخصی‌سازی این بازی با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369504-dragon-age-the-veilguard-character-creator-complexions/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دسته ایکس باکس محبوب‌ترین کنترلر کاربران استیم است

شرکت Valve اعلام کرد که استفاده از کنترلر بین کاربران استیم رشد ۳ برابری داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *