روند تکامل تکسچرهای بلوک سنگ حس نوستالژیک به طرفداران ماینکرفت می‌دهد

علیرغم این که بازی ماینکرفت (Minecraft) به مدت ۱۵ سال در صنعت بازی بوده و هر سال محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند، چیزهای زیادی در مورد آن وجود دارد که حتی بازیکنان کهنه کار نیز از آن بی اطلاع هستند. با هر بروز رسانی تغییرات زیادی در این بازی ایجاد شده و طبیعتاً پیگیری هر ترفند برای بازیکنان دشوار است. یک بازیکن ماینکرفت و کاربر ردیت به نام Realistic-Tap4156 تصویر جالبی را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشت. او تکسچرهای مختلف بلوک سنگ را در طول سال‌ها نشان داد و از جامعه طرفداران بازی خواست تکسچر مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

جالب اینجا است که اکثر بازیکنان از این واقعیت شگفت زده شده بودند که تکسچر سنگ در طول زمان بسیار تغییر کرده است. در واکنش به این تصویر، کاربر دیگری به نام Vulpes_macrotis نظر داد: صبر کنید، تکسچر سنگ بیش از دو بار تغییر کرده است؟ کاربری به نام u/Stringlxss با این نظر موافقت کرد و گفت که حتی او هم همین فکر را می‌کرده است. کاربر دیگری به نام u/sasson10 پاسخ داد که او فکر می‌کند فقط چند تغییر وجود دارد و نه ۱۲ تغییر مختلف در تکسچر مورد نظر! کاربری به نام _CreativeGhost به تجربه خود در مورد تغییر تکسچر سنگ اشاره کرد.

کاربر دیگری به نام u/Daytona_Foxy به نکته جالبی اشاره کرد. او گفت که تغییرات در تکسچر به نظر می‌رسد که بافت آن آرام آرام از بین ‌رود. همانطور که تصویر نشان می‌دهد، تکسچر اول جزئیات بیشتری داشت و کنتراست بیشتری نسبت به بافت فعلی  که تار، محو و شسته شده به نظر می‌رسد، داشت. کاربری به نام u/KobraTheKipod اشاره کرد که اثر محو شدن می‌تواند عمدی باشد، زیرا کنتراست کمتر باعث می‌شود تکسچر کمتر بیرون زدگی داشته و در نتیجه ترکیب خوبی می‌شود و تکسچرهای تکراری را کمتر آشکار می‌کند. کاربر دیگری به نام u/cyborgkat اشاره کرد که کنتراست کمتر نیز باعث سهولت در چشم می‌شود. این نکته جالبی است زیرا بلوک سنگ یکی از پرکاربردترین بلوک های بازی است و دیدن و تشخیص آن نباید سخت باشد.

آپدیت ماینکرفت به آرامی بازی را تغییر می‌دهد

پورتال Nether در بروز رسانی Tricky Trials ماینکرفت تغییرات جزئی داشت.

اولین نسخه ماینکرفت که طرفداران می‌توانستند با browser بازی کنند، بسیار متفاوت از بازی اصلی امروزی است. با یک سری بروز رسانی در طول سال‌ها، این بازی ذره ذره تغییر کرده است تا جایی که برخی چیزها کاملاً غیرقابل تشخیص هستند. ۱.۲۱. Tricky Trials آخرین بروزرسانی است که بازی دریافت کرده است. در حالی که تغییرات بزرگی مانند مکان اتاق‌های آزمایشی، ماب‌های اسکلتون‌های باتلاقی و برییز، بلوک vault و کلید آزمایشی و بسیاری موارد دیگر را به همراه داشت، تغییرات جزئی را نیز به همراه داشته که به راحتی می‌توان آن‌ها را ندید.

لامپ مسی در مقابل لامپ رداستون ؛ کدام منبع نوری ماینکرفت بهترین است؟

به عنوان مثال، بروز رسانی پورتال Nether را تغییر داد تا به بازیکنان اجازه دهد آیتمی را با خود ببرند. در حال حاضر همچنین این بروزرسانی به ماین کارت‌ها اجازه می‌دهد بدون هیچ مشکلی عبور کنند. شاید مدتی بعد، بازیکنان ممکن است از دانستن این که زمانی بوده که پورتال Nether همیشه قادر به انجام این کارها نبوده تعجب کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *