روند انتشار مانگا جوجوتسو کایسن به دلیل بیماری نویسنده متوقف شد

بر اساس اخبار منتشر شده، به دلیل بیماری خالق مجموعه جوجوتسو کایسن یعنی گگه آکوتامی، انتشار این مانگا به مدت دو هفته متوقف شده است.

این روزها نویسندگان و تصویر‌گران مانگا بیشتر از هر زمان دیگری با بیماری دست و پنجه نرم کرده و مجبور به وقفه انداختن در ارائه آثار خود هستند. طبق پست منتشر شده در صفحه Shonen Jump News در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، گگه آکوتامی که به عنوان خالق Jujutsu Kaisen شناخته می‌شود، از بیماری خود و نیاز به استراحت دو هفته‌ای خبر داده است. پیش از این قرار بود شماره جدید جوجوتسو کایسن هفته آینده منتشر شود، اما تا زمان نا‌معلومی به طور موقت به تعویق افتاده است.

ادامه مطلب داستان مانگا Jujutsu Kaisen را لو می‌دهد

شماره‌های اخیر مانگا جوجوتسو کایسن مخاطبان را شوکه کردند. در حالی که علاقه‌مندان انتظار نداشته و به شکلی که خواهان آن نبودند، شخصیت گوجو برگشت. شماره ۲۶۲ مانگا Jujutsu Kaisen در هفته جاری منتشر خواهد شد. به همین دلیل توقف روند انتشار این اثر شماره‌های ۲۶۳ به بعد را شامل خواهد شد. با توجه به وقایع نفس‌گیر شماره‌های اخیر، بدون شک وقفه در ارائه مانگا جوجوتسو کایسن با نار‌ضایتی طرفداران مواجه خواهد شد. با این حال، مطمئنا سلامتی گگه آکوتامی بر هر چیز دیگری اولویت دارد.

مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن ؛ آرک داستانی Shinjuku Showdown در آستانه پایان

در حال حاضر جزئیات بیماری گگه آکوتامی اعلام نشده است، اما به دلیل کوتاه بودن وقفه، می‌توان امیدوار بود که بیماری او جدی نیست. برای نویسندگان و تصویر‌گران مانگا چندان غیر‌عادی نیست که به دلیل بیماری و مشکلات مرتبط با سلامتی برای مدتی استراحت کنند. این امر به بحث و گفتگو‌های زیادی در رابطه با تاثیر برنامه فشرده انتشار مانگا و انتظارات خوانندگان روی زندگی مانگاکا منجر شده است.

جوجوتسو کایسن تنها یکی از آثار مهم صنعت مانگا بوده که انتشار آن متوقف شده است

این امر در قبال محبوب‌ترین نویسندگان و تصویر‌گران مانگا هم صادق است. برای مثال ایچیرو اودا، خالق مجموعه وان پیس، اغلب به دلیل بیماری و مشکلات مرتبط با سلامتی استراحت کرده است. ساعات کاری زیاد و استرس ناشی از آماده کردن شماره جدید مانگا‌های مشهور و محبوب، تاثیر زیادی روی روان و جسم مانگاکا داشته است. برخی از این افراد مثل یوشیهیرو توگاشی، خالق Hunter x Hunter وقفه‌های بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند.

انیمه جوجوتسو کایسن ؛ مبارزه حماسی بین سوکونا و ساتورو گوجو

در حال حاضر روند انتشار مانگاهای Hunter X Hunter ،Dragon Ball Super و Jujutsu Kaisen متوقف شده است. به زودی مانگا Hunter x Hunter قرار است برای حداقل ۱۰ شماره جدید بگردد، زیرا یوشیهیرو توگاشی شروع به انتشار اطلاعات مربوط به آن‌ها از طریق شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) کرده است. با این حال هنوز مشخص نیست که شماره‌های جدید چه زمانی منتشر خواهند شد. درگذشت آکیرا توریاما، خالق دراگون بال، موجب شده که تا مدت‌ها شماره جدیدی از این مانگا منتشر نشود.

نظر شما در مورد مانگا جوجوتسو کایسن و توقف انتشار آن به دلیل بیماری گگه آکوتامی چیست؟ آیا از طرفداران Jujutsu Kaisen بوده و به تعویق افتادن شماره‌های جدید موجب ناراحتی شما شده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *