رونالد کومان: هلند بازی سختی مقابل ترکیه باانگیزه و هواداران پرشور آن دارد

طرفداری | هلند و ترکیه در آخرین بازی مرحله یک چهارم پایانی یورو 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم هلند و ترکیه برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی جام جدال تماشایی خواهند داشت. هلند با برتری 3-0 مقابل رومانی و ترکیه هم با پیروزی 2-1 برابر اتریش پا به این مسابقه می‌گذارند. رونالد کومان سرمربی هلند در نشست خبری پیش از این رقابت حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. کومان در مورد تقابل هلند و ترکیه گفت:

در بازی‌های قبلی مقابل تیم‌های ترکیه‌ای، جو ورزشگاه همیشه پرشور و هیجان‌انگیز بود. برای موفقیت در این بازی، باید صاحب توپ و میدان باشیم و با کنترل بازی، سر و صدای هواداران حریف را کم کنیم. فردا هم شاهد چنین جوی خواهیم بود، اما حفظ آرامش و تمرکز کلید موفقیت ماست. باید با جدیت و تمرکز کامل بازی کنیم.

ما تیم باانگیزه و باکیفیتی داریم که فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد. اما همانطور که می‌دانیم، گاهی اوقات دچار اشتباه می‌شویم و حریف می‌تواند از این اشتباهات به نفع خود استفاده کند.

سرمربی هلند در ادامه صحبت‌هایش گفت:

مهم‌ترین چیز این است که بازی خودمان را انجام دهیم و از باخت در این بازی حساس جلوگیری کنیم. باید به حریف نشان دهیم که چه قدر توانمند هستیم. تا به این مرحله عملکرد خوبی داشته‌ایم و با اعتماد به نفس کامل به مصاف حریف می‌رویم. می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. اگر بتوانیم عملکرد بازی قبلی را تکرار کنیم، می‌توانیم یک تورنمنت فوق‌العاده موفق را پشت سر بگذاریم.


منبع: https://www.tarafdari.com/node/2487628

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ریشه اختلافات (درمکتب امام)

     اختلافاتی که بین همه بشر هست، اختلافاتی که سر دنیا بین همه بشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *