روز اول در الکامپ چه گذشت؟

تجارت‌نیوز، گزارش می‌دهد:














لینک کوتاه کپی شد




بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آغاز به کار کرد. این گزارش تصویری خلاصه‌ایست از آنچه که در روز اول گذشت.


به گزارش تجارت‌نیوز، نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگترین گردهمایی و نمایشگاه حوزه ICT علی‌رغم سختی‌های فروان و شرایط پیچیده در جامعه، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم یعنی عیسی زارع پور افتتاح و برگزار شد.

بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه الکامپ با حضور بیش از 450 شرکت داخلی اعم‌ از نام‌ها و برندهای بزرگ و پرآوازه تا شرکت‌های نوپا به کار خود آغاز کرد. بیش از ۱۷ سالن از فضای نمایشگاه بین‌المللی به وسعت ۵۰۰۰۰ متر مربع به حضار در این رویداد اختصاص داده شده است. در الکامپ ۱۴۰۳ از مفاهیمی مانند هوش مصنوعی، لندتک، تجارت الکترونیکی گرفته تا حوزه بازی، سخت‌افزار، امنیت سایبری، سلامت دیجیتال و اینترنت اشیا صحبت شده و پنل‌ها و سخنرانی‌هایی در این مورد برای علاقه‌مندان درنظر گرفته شده است. 

الکامپ فرصت بسیار خوبی برای مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در هر ابعادی خواهد بود تا به شناخت بهتری از یکدیگر برسند. شناختی که از برگزاری چنین رویدادهایی حاصل می‌گردد، اجزای اکوسیستم را به هم نزدیک‌تر خواهد کرد. نتیجه این نزدیکی رشد و هم‌افزایی خواهد بود. زیرا در اکوسیستم اجزا و موجودات با یکدیگر عموما رقابت نمی‌کنند. در حاشیه این دست از رویدادها قراردادها و تعاملاتی صورت می‌گیرد که نتیاج مبتی زیادی برای طرفین به همراه خواهد داشت. 

الکامپ فرصتی بسیار ارزنده‌ برای افراد خواهد بود تا به شناختی مهم از جایگاه خود برسند. در این گزارش تصویری با پرسشکری از عوامل مختلف حاضر در این نمایشگاه از فواید برگزاری این‌دست از رویدادها پرسیدیم تا نظرات مختلف را ثبت و نشر دهیم. 

شما می‌توانید گزارش جامع و اختصاصی تجارت‌نیوز را از انچه که در روز اول الکامپ گذشت، از اینجا بخوانید. 

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.






منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

استخدام دستیار جراح پریو و ایمپلنت در محدوده فرمانیه تهران – «ای استخدام»

۱۲ تا ۱۸ میلیون تومان نزدیک به شما شرکت برتر در حال بررسی رزومه‌ها کارفرمای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *