روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری با همفکری یکدیگر توطئه‌ها علیه نهاد وکالت را خنثی و در جامعه روشنگری کنند

به گزارش روابط عمومی اسکودا، متن کامل پیام دکتر جعفر کوشا، رئیس اسکودا به این شرح است: «ارتباطات اساسی‌ترین عنصری است که افراد و جوامع را به یکدیگر متصل می‌کند و درک و همدلی میان انسان‌ها و جوامع را ترویج می‌دهد. ارتباطات به انسان‌ها امکان می‌دهد تا احساسات، ایده‌ها و ارزش‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به توسعه روابط فردی، بهبود کیفیت ارتباطات محیط کاری و تقویت ارتباطات جامعه کمک می‌کند.

در دنیایی که ارتباطات از اهمیت بالایی برخوردار است، توانایی ما برای انتقال ایده‌ها، تقویت درک و ایجاد روابط حیاتی‌تر از همیشه است.

امروزه، با پیشرفت تکنولوژی، ارتباطات دیگر از محدوده مکالمات حضوری به فضای مجازی گسترش یافته است. شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های دیجیتال و ابزارهای مختلف ارتباطی به ما اجازه می‌دهند تا با افراد در سراسر جهان در ارتباط باشیم و تجارب خود را به اشتراک بگذاریم.

علم ارتباطات، دانشی است که با بکارگیری انواع قالب‌های هنری، کنش‌گری‌های سازمان‌ها را به نمایش گذاشته و در معرض دید افکار عمومی قرار می‌دهد.

جدای از نقش ارتباطات در توسعه روابط فردی، این علم نقشی مهم در تبلیغ و ترویج کنش‌گری‌ها و ارزش‌های هر سازمانی دارد و در این میان روابط عمومی سازمان‌ها به عنوان پیشرانان این امر مهم، نقشی بی‌بدیل در این زمینه ایفا می‌کنند.

در واقع روابط عمومی قلب تپنده سازمان‌ها را شکل می‌دهد و بدون تردید سازمانی که از این نعمت محروم باشد، همانا مانند موجود بی‌روحی است که گویی وجود خارجی ندارد و فعالیت‌هایش در معرض دید قرار نمی‌گیرند.

همه ساله در روز ارتباطات بر تقویت اهمیت ارتباطات در زندگی مدرن تأکید می‌شود. این روز فرصتی است تا به اهمیت ارتباطات موثر در زندگی شخصی، حرفه‌ای و اجتماعی توجه ویژه داشته باشیم.

در سالروز جهانی ارتباطات و روابط عمومی باید ارزش ارتباطات موثر را بیشتر شناخت و از آن در زندگی روزمره و کاربردهای مختلفش استفاده کنیم.

روز ارتباطات فرصتی برای تقدیر از تلاش‌گران عرصه روابط عمومی است، همان‌ها که برای بهبود ارتباطات سازمانی می‌کوشند و سعی دارند آینه تمام‌نمای فعالیت‌های سازمان متبوع خود باشند.

در این میان اهمیت روابط عمومی در نهاد وکالت امروز بیش از گذشته احساس می‌شود. امروز کهن‌ترین نهاد مدنی کشور، دشمنان و مغرضانی دارد که بی‌سابقه‌ترین هجمه‌‌های خود را به کانون وکلای دادگستری روانه کرده‌اند و سعی در زیر سوال بردن خدمات بی‌شائبه جامعه وکلای کشور دارند، لذا این مسئله نقش روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری در سراسر کشور را بیش از گذشته حائز اهمیت می‌کند که با همفکری و همکاری یکدیگر، ضمن خنثی‌سازی این توطئه‌ها که دادرسی عادلانه و عدالت قضایی را نشانه گرفته است، به روشنگری در سطح جامعه پرداخته و خدمات نهاد وکالت به مردم و نیز مسئولیت‌های اجتماعی که متاثر از این خدمات به جامعه ارائه می‌شود را اطلاع‌رسانی کنند.

اینجانب در پایان ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به تلاش‌گران این عرصه در کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور، توفیقات روزافزون آنها در اعتلای هرچه بیشتر نهاد وکالت در جامعه را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری با همفکری یکدیگر توطئه‌ها علیه نهاد وکالت را خنثی و در جامعه روشنگری کنند اولین بار در اسکودا. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ترفند درست کردن شربت آبغوره

شربت آبغوره | درست کردن شربت آبغوره ترفند درست کردن شربت آبغوره | باورت نمی‌شه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *