رندرهای گلکسی S24 FE از باریک‌تر شدن حاشیه‌های نمایشگر خبر می‌دهند

سامسونگ قصد دارد در آینده‌ی نه‌چندان دور گوشی گلکسی S24 FE را راهی بازار کند و حالا به لطف رندرهای منتشر شده می‌توانیم به جزئیات طراحی این گوشی بپردازیم.

رندرهای این گوشی نشان می‌دهند که سامسونگ ضخامت حاشیه‌های نمایشگر آن را نسبت به گلکسی S23 FE کاهش داده است. ابعاد گلکسی S24 FE برابر با ۱۶۲ در ۷۷.۳ در ۸ میلی‌متر است، در حالی که ابعاد گلکسی S23 FE برابر با ۱۵۸ در ۷۶.۵ در ۸.۲ میلی‌متر بود. سامسونگ با کاهش ضخامت حاشیه‌ها و استفاده از بدنه‌ای کمی بزرگ‌تر، موفق شده است صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را در این گوشی جای دهد. اندازه صفحه‌نمایش گلکسی S24 FE به ۶.۶۵ اینچ می‌رسد، در حالی که اندازه صفحه‌نمایش گلکسی S23 FE برابر با ۶.۴ اینچ بود.

به نظر می‌رسد گلکسی S24 FE دارای دوربین سه‌گانه در پشت، لبه‌های فلزی تخت و درگاه USB Type-C در پایین است. کلیدهای پاور و کم و زیاد کردن صدا نیز در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. در مجموع، طراحی این گوشی شبیه به گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس است، با این تفاوت که حاشیه پایین آن نسبت به سه طرف دیگر ضخیم‌تر محسوب می‌شود.

مشخصات فنی احتمالی گلکسی S24 FE

بر اساس گزارش‌های قبلی، گلکسی‌ S24 FE در اکثر کشورهای جهان از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده می‌کند. این همان پردازنده ۱۰ هسته‌ای است که در گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس نیز به کار رفته است. با اینکه تراشه‌های اگزینوس در چند سال گذشته با مشکلاتی روبرو بوده‌اند، اما به نظر می‌رسد اگزینوس ۲۴۰۰ پردازنده‌ای قدرتمند به حساب می‌آید.

این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی است، به این معنی که از همان مجموعه دوربین نسل قبلی خود استفاده می‌کند. به احتمال زیاد، گلکسی‌ S24 FE دارای یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ یا ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر خواهد بود. در حال حاضر، جزئیات مربوط به ظرفیت باتری و سرعت شارژ گلکسی‌ S24 FE فاش نشده است. با توجه به اینکه گلکسی S24 همچنان از شارژ سریع ۲۵ وات استفاده می‌کند، به احتمال زیاد سامسونگ از همین مشخصات برای گلکسی‌ S24 FE نیز استفاده خواهد کرد.

منبع: GizmoChina

نوشته رندرهای گلکسی S24 FE از باریک‌تر شدن حاشیه‌های نمایشگر خبر می‌دهند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تمام مشخصات گلکسی واچ 7 و واچ اولترا لو رفت • دیجی‌کالا مگ

کمی بیش از یک هفته تا رویداد تابستانه‌ی آنپکد سامسونگ باقی مانده است. انتظار می‌رود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *