رندرهای اولیه و برخی از مشخصات گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شد

ماه گذشته یک ساعت هوشمند ناشناخته از سامسونگ با شماره مدل SM-R861 در وب‌سایت صدور گواهینامه FCC دیده شد و بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که این ساعت هوشمند، گلکسی واچ FE سامسونگ است. اکنون اما در همین زمینه رندرها و برخی از مشخصات این ساعت هوشمند گلکسی واچ FE سامسونگ در شبکه‌های مجازی فاش شده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

یک منبع موثق در دنیای تکنولوژی که با نام کاربری Sudhanshu1414 شناخته می‌شود، در شبکه اجتماعی X جزئیاتی جذاب از ساعت هوشمند جدید سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. تصاویر و اطلاعات فاش شده مدل ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ FE را نشان می‌دهند که در سه رنگ جذاب آبی، مشکی و صورتی طراحی شده‌اند. آن طور که از این رندرها به نظر می‌رسد، ساعت هوشمند گلکسی واچ FE طراحی شبیه به گلکسی واچ ۴ این برند دارد. همچنین نمایشگر گلکسی واچ FE دارای حاشیه‌های ضخیمی هستند.

این افشاگر ظاهراً یک سری از مشخصات فنی گلکسی واچ FE سامسونگ را نیز فاش کرده است. بر همین اساس، این گجت پوشیدنی جدید سامسونگ احتمالاً از نمایشگر ۱.۲ اینچی از جنس AMOLED با رزولوشن تصویر ۳۹۶ در ۳۹۶ بهره می‌برد. در قلب این ساعت هوشمند جدید، چیپست اگزینوس W920 قرار دارد که با دو هسته پردازشی و فرکانس کاری ۱.۱۸ گیگاهرتز، قدرت محاسباتی لازم را فراهم می‌آورد. گلکسی واچ FE سامسونگ احتمالاً به لطف ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی، تجربه‌ای روان و کارآمد در پردازش داده‌ها ارائه می‌دهد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این دستگاه با رابط کاربری One UI 5 Watch که بر اساس WearOS ساخته شده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این ساعت هوشمند جدید سامسونگ انرژی خود را از جانب یک باتری با ظرفیت ۲۴۷ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند که با یک بار شارژ می‌تواند تا حدود ۳۰ شارژدهی داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که این گجت پوشیدنی اقتصادی سامسونگ با گوشی‌های مجهز به اندروید ۱۱ و یا بالاتر سازگاری خواهد داشت. برای افزایش استحکام، گلکسی واچ FE دارای گواهی نظامی MIL-STD-810H خواهد بود و می‌تواند تا عمق ۵۰ متری آب (معادل فشار ۵ اتمسفری) مقاومت کند.

از دیگر ویژگی‌های ذکر شده در مورد این ساعت می‌توان به داشتن قابلیت مکالمه، NFC، بلوتوث نسخه ۵٫۰، وای‌فای و سنسور اپتیکال پایشگر ضربان قلب اشاره کرد. طبق ادعای افشاگر دیگری به نام MysteryLupin، ساعت هوشمند جدید سامسونگ با قیمت ۱۹۹ یورو (۱۹۹ دلار ) عرضه خواهد شد.

منبع: AndroidAuthorities

نوشته رندرهای اولیه و برخی از مشخصات گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مشخصات کامل گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ ۷ در آستانه رونمایی فاش شد

کمتر از یک هفته به رویداد آنپکد تابستانه‌ی سامسونگ باقی مانده است. انتظار می‌رود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *