رم به دنبال جانشین برای لوکاکو و سردار


کد خبر : 2055527 |
28 تیر 1403 ساعت 07:20 |
349 بازدید |

2
دیدگاه


باشگاه رم با یوسف النصیری، مهاجم مراکشی سویا، بر سر مسائل شخصی به توافق رسید، اما در عین حال نام جاناتان دیوید، مهاجم لیل و کانادا، نیز مورد توجه این باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، جالوروسی نیاز به تقویت خط حمله خود با دو مهاجم جدید دارد، چرا که قراردادهای قرضی روملو لوکاکو و سردار آزمون به پایان رسیده و همچنین آندرا بلوتی به کومو فروخته شده است. به نظر می‌رسد گزینه اصلی النصیری باشد که با توجه به اتمام قراردادش با سویا در ژوئن 2025، آماده جدایی از این تیم است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که فنرباغچه پیشنهاد بیشتری به سویا ارائه کرده است، اما ماکسیمو دلا کروز رامیرز، کارشناس نقل و انتقالات اسپانیا، ادعا می‌کند رم قراردادی چهار ساله با دستمزد خالص 3.5 میلیون یورو در سال برای النصیری در نظر گرفته است.

در همین حال، وبسایت توتومرکاتو گزارش می‌دهد که رم همچنین به دنبال بازیکنی است که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود، یعنی جاناتان دیوید، مهاجم 24 ساله کانادایی. نام دیوید پیش از این با چلسی نیز در ارتباط بود، اما به نظر می‌رسد آن‌ها تمرکز خود را روی گزینه‌های دیگری گذاشته‌اند. لیل برای این مهاجم که در سال 2020 با مبلغ 27 میلیون یورو از خنت بلژیک به خدمت گرفته شد، مبلغ 30 میلیون یورو درخواست کرده است.


منبع :www.varzesh3.com

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

یوونتوس از خرید جیدون سانچو منصرف شد

طرفداری – یوونتوس به طور جدی به دنبال جذب جیدون سانچو بود و پیشنهاد خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد