رقیب بازی دارک سولز ۴ به صورت رسمی معرفی شد؛ عرضه در سال ۲۰۲۶

بازی Lords of the Fallen که از نظر سازندگانش حکم بازی دارک سولز ۴ را دارد، ادامه پیدا خواهد کرد. پس از موفقیت‌های نسخه سال ۲۰۲۳ سازندگان این بازی تصمیم گرفتند دنباله آن را بسازند و طبق اطلاعات رسمی قصد دارند آن را در سال ۲۰۲۶ به انتشار برسانند.

اگر جزو عاشقان سبک سولز لایک هستید و در چند سال اخیر به طور جدی آن را دنبال کرده‌اید، بعید است که اسم بازی Lords of the Fallen به گوش‌تان نخورده باشد. نسخه اول این فرنچایز که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد یکی از اولین پروژه‌هایی بود که سعی کرد فرمول آثار فرام‌سافتور را ادامه دهد و امضای شخصی خود را به آن اضافه کند. حدود یک دهه بعد و در سال ۲۰۲۳ نسخه جدیدی از این فرنچایز منتشر شد که بازهم Lords of the Fallen نام داشت؛ چرا که به نحوی ریبوت نسخه سال ۲۰۱۴ محسوب می‌شود.

بررسی بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon | دارک‌ سولز رباتیک

به هر حال بازی Lords of the Fallen که همین پارسال منتشر شد عملکرد خوبی داشت و توانست انتظارات طرفداران سبک سولزلایک را تا حدودی برآورده کند. سازندگان این بازی در استودیو Hexworks آنقدری از بازی خود مطمئن بودند که به آن لقب دارک سولز ۴ را دادند؛ اثری که از قضا ویدیو گیم خوبی هم از آب درآمد و عناصر خلاقانه‌ای را به ژانر منتقل کرد. در واقع هنگامی که یک بازی ویدیویی در سبک سولزلایک بتواند از سایه آثار فرام‌سافتور خارج شود و برای خود نامی دست و پا کند بدون شک به دستاورد بزرگی رسیده است.

با موفقیت‌های نسخه ۲۰۲۳، سازندگان برای ساخت نسخه بعدی متقاعد شدند

بازی Lords of the Fallen از بسیاری جهات شباهت زیادی به منبع الهام خود در مجموعه دارک سولز دارد. یک محیط قرون وسطاییِ تاریک با عناصر فانتزی در کنار مبارزات بی‌رحم و چالش برانگیز کاری می‌کنند که طرفداران سری سولز در حین تجربه آن احساس آشنایی به دست آورند. این موارد در کنار گرافیک بصری فوق‌العاده بازی باعث شد که Lords of the Fallen موفق عمل کند و هرچند که نتوانست جای دارک سولز ۴ را برای مخاطبین بگیرد، ولی تجربه منحصر به فرد خود را خلق کرد.

همین موفقیت سازندگان بازی را متقاعد کرد که ساخت قسمت دوم را تایید کنند و آن را با طرفداران خود به اشتراک بگذارند. بدین ترتیب اگر شما هم از تجربه نسخه سال ۲۰۲۳ لذت برده‌اید می‌توانید در سال ۲۰۲۶ منتظر عرضه بازی Lords of the Fallen 2 باشید (هرچند که هنوز از اسم قطعی این اثر خبر نداریم). اگر هم تا به حال به تجربه این بازی نپرداخته‌اید الان بهترین زمان ممکن است؛ چراکه شرکت مایکروسافت به تازگی آن را به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه کرده.

این نسخه بازسازی شده دارک سولز را روی پلی استیشن ۱ ببینید!

در حال حاضر که استودیو فرام‌سافتور فعلا به بازی دارک سولز ۴ را معرفی نکرده و ظاهرا مشغول آثار دیگری است، بازی‌هایی نظیر همین Lords of the Fallen می‌توانند طرفداران سبک سولزلایک را راضی نگه دارند. البته از آنجایی که بسته الحاقی Shadow of the Erdtree کار الدن رینگ را به پایان می‌رساند، می‌توان انتظار داشت که این استودیو ژاپنی به سراغ بازی‌های بعدی برود. کسی چه می‌داند، شاید پروژه بعدی فرام‌سافتور نسخه بعدی دارک سولز باشد که مدت‌ها است منتظر معرفی آن مانده‌ایم. ولی فعلا باید تا اطلاع ثانوی منتظر خبرهای رسمی از سوی خود سازندگان باشیم.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBible


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه کامپیوتر را به کنسول بازی تبدیل کنیم؟ آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول

آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول بازی از آن دست موضوعات محبوب و پرطرفدار حوزه گیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *