رفسنجان ، میزبان شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، اعظم علیخانی، در دیدار با حسن رضایی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان که به منظور برنامه ریزی و هماهنگی ابتدایی برپایی شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در آبان ماه ۱۴۰۳ گفت: امسال سعی داریم این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان افزود: شانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی با حضور هنرمندان و ارائه آثار هنری و محصولات صنایع دستی ۳۱ استان کشور در تاریخ ۱۴ تا ۱۸ آبان ماه سال جاری به میزبانی رفسنجان برپا شود.

او اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ غرفه شامل رشته‌های شاخص هر استان و با اختصاص تعدادی غرفه به رفسنجان با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت پشتوانه‌های فرهنگی شهروندان، آشنایی مردم با هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، امکان تبادل تجارب فرهنگی هنری بین قشرهای مختلف هنرمندان شهرستان با هنرمندان سایر شهرها و استان‌های دایر می‌شود.

علیخانی، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه سال گذشته در سیرجان تجربه بسیار خوبی بوده، تصریح کرد: مقامات استانی و کشوری، اساتید و هنرمندان صنایع‌دستی از همه استان‌ها در نمایشگاه رفسنجان حضور خواهند داشت.

در پایان حسین رضایی، فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان هم در این دیدار اظهار کرد: زیرساخت‌های برپایی این نمایشگاه اعم از اسکان، پذیرایی را در رفسنجان فراهم خواهیم کرد تا نمایشگاهی به بهترین نحو و با رضایتمندی هنرمندان، مهمانان و مردم شهرستان را داشته باشیم.

46


منبع: https://www.khabaronline.ir/news/1944720/رفسنجان-میزبان-شانزدهمین-نمایشگاه-ملی-صنایع-دستی

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کاروان دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان به پیاده‌روی اربعین اعزام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ، کاروان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد