رسمی: تاریخ عرضه جی تی ای ۶ مشخص شد؛ پاییز سال آینده

استراوس زلنیک که رئیس شرکت تیک تو، شرکت مادر راک‌استار، محسوب می‌شود تاریخ عرضه جی تی ای ۶ را مشخص کرد. به گفته این فرد جی تی ای جدید به زودی از راه می‌رسد و شرکت راک‌استار می‌خواهد به صورت باثباتی به کمپین تبلیغاتی آن بپردازد.

شرکت تیک تو اینتراکتیو که آن را به عنوان شرکت مادر راک‌استار می‌شناسیم، در جلسه گزارش سه‌ماهه پایانی سال مالی خود از تاریخ عرضه GTA 6 رونمایی کرد. به گفته استراوس زلنیک که رئیس این شرکت محسوب می‌شود گیمرها می‌توانند در پاییز ۲۰۲۵ (پاییز ۱۴۰۳) منتظر از راه رسیدن این بازی مورد انتظار باشند. بدین ترتیب موج هیجانات شکل گرفته حول محور Grand Theft Auto 6 در ماه‌های آینده به اوج خود خواهد رسید.

اشاره مجدد جی تی ای آنلاین به جزئیات جی تی ای VI

این فرد در آخرین گزارش سال مالی شرکت تیک تو در سال ۲۰۲۴ توضیح داد که آن‌ها انتظار دارند روند مثبت خود را حفظ کنند و در سال مالی ۲۰۲۵ حدود ۵.۵۵ تا ۵.۶۵ میلیارد دلار گردش مالی داشته باشند. شرکت راک‌استار قصد دارد با محیا کردن شرایط، بازی جی تی ای ۶ را در پاییز سال ۲۰۲۵ روانه بازار کرده و گردش مالی بالای خود را حفظ کند.

استراوس زلنیک در این باره توضیح داد:«ما بسیار مطمئن هستیم که راک‌استار گیمز یک تجربه بی‌نظیر از سرگرمی را ارائه می‌دهد و انتظارات ما از تاثیر مالی این عنوان (GTA 6) به تدریج افزایش پیدا می‌کند. با نگاه به آینده ما اعتقاد داریم که شرکت‌مان قرار است به سطوح جدیدی از موفقیت‌ها برسد و در سال‌های مالی ۲۰۲۵، ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ گردش مالی فزاینده‌ای داشته باشد.»

بازی GTA VI بالاخره در پاییز سال آینده از راه خواهد رسید

رئیس شرکت تیک تو حسابی در مورد تاریخ عرضه جی تی ای ۶ و موفقیت‌های آن مطمئن است و اعتقاد دارد که این بازی هم فروش بالایی را تجربه می‌کند و هم سهام‌داران شرکت را راضی نگه خواهد داشت. البته که چنین عقیده‌ای بی‌مورد هم نیست و همه ما می‌دانیم که نسخه جدید جی تی ای از لحاظ مالی احتمالا بسیاری از رکوردهای دنیای ویدیو گیم را به نام خود خواهد زد (اگر نگوییم همه آن‌ها را). هیجان به وجود آمده حول محور این اثر به شکل دیوانه‌واری زیاد است و ظاهرا به این زودی‌ها هم قصد کم رنگ شدن ندارد.

جالب است بدانید هنگامی که رسانه Variety قصد داشت از زلنیک اطلاعات بیش‌تری در مورد تاریخ عرضه جی تی ای ۶ به دست آورد، او از پاسخ دادن به این سوال طفره رفت. زلنیک توضیح داد که او جزئیات بیش‌تری را به اشتراک نمی‌گذارد و کمپین تبلیغاتی این بازی و سایر امور را به دستان مطمئن شرکت راک‌استار خواهد سپرد. علاوه بر این باید بدانید که با توجه به محاسبات عرضه GTA VI در تاریخ مذکور ضروری به نظر می‌رسد و اگر این اتفاق رخ ندهد شرکت تیک‌تو ممکن است به مشکل بخورد.

جی تی ای VI به بهشت ماشین‌های Off-Road تبدیل خواهد شد

ما در حال حاضر از تاریخ عرضه جی تی ای ۶ در پاییز ۲۰۲۵ خبر داریم، اما هنوز جزئیات بیش‌تری درباره این اثر به دست نیاورده‌ایم. هنوز مشخص نیست که شرکت راک‌استار چه زمانی تریلرهای بعدی را منتشر می‌کند تا بتوانیم با شهر وایس سیتی و جزئیات بالای آن آشنا شویم. اما همین‌طور که به سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۵ نزدیک‌تر می‌شویم باید انتظار پررنگ شدن کمپین تبلیغاتی شرکت راک‌استار را داشته باشیم.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt


ده بازی که ساعت‌ها تو دنیای اون‌ها غرق می‌شیم




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر رزیدنت اویل 1 ریمیک با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5

در این نقطه از تاریخ حدود سه دهه از عرضه اولین نسخه فرنچایز رزیدنت اویل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *