رایان چرکی گزینه دورتموند برای پر کردن جای خالی مارکو رویس

طرفداری | رایان چرکی وارد آخرین سال قراردادش شده و با وجود تلاش‌های المپیک لیون برای تمدید قرارداد، این بازیکن پیشنهادشان (امضای قرارداد تا سال 2028 اما با کاهش حقوق) را رد کرد؛ بنابراین انتظار می‌رود چرکی در این پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی از لیون جدا شود.

پاری سن ژرمن تاکنون جدی‌ترین مشتری رایان چرکی بوده و آن‌ها حتی توانستند با لیون بر سر انتقالی به ارزش 15 میلیون یورو به همراه بندهای پاداش به توافق برسند. هر چند اکنون به نظر می‌رسد که ورق برگشته است.

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ دورتموند در حال پیشرفت در مذاکرات با رایان چرکی بر سر شرایط شخصی است و همچنین هنوز با لیون نیز به توافق نرسیده‌‌اند. زنبورها قراردادی بلند مدت به این هافبک هجومی 20 ساله پیشنهاد داده‌اند و چرکی نیز آماده انتقال است. نوری شاهین و دیگر سران دورتموند به این بازیکن علاقه دارند.

اکیپ نیز گزارش داده هر چند تاکنون هیچ قراردادی امضا نشده؛ اما شکی وجود ندارد که چرکی فصل آینده برای سیاه و زردها بازی خواهد کرد و با وجود دستمزد پایین‌تر ترجیح می‌دهد به‌جای پاری سن ژرمن، به دورتموند بپیوندد. دورتموند نیز قرار است پیشنهادی هم‌اندازه پاری سن ژرمن و در حدود 15 میلیون یورو به لیون ارائه دهد.

خلاف گزارش رسانه‌های فرانسوی، رایان چرکی آن‌قدرها هم نزدیک به انتقال به دورتموند نیست

به گزارش فانکه اشپورت از منابع نزدیک به زنبورها، رایان چرکی یکی از اهداف اصلی دورتموند در این پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی است و چرکی می‌تواند جای خالی مارکو رویس را پر کند. آن‌ها می‌توانند به‌خوبی جذب این بازیکن فرانسوی را متصور شوند؛ اما آن‌طور هم که رسانه‌های فرانسوی مدعی شده‌اند انتقال این بازیکن به دورتموند قریب‌الوقوع نیست.

پاتریک برگر از اسکای آلمان نیز گزارش داده هیچ‌یک از طرف‌ها در آستانه توافق با یکدیگر نیستند. هر چند نام رایان چرکی، سال‌هاست در فهرست دورتموند حضور دارد و در روزهای اخیر، تماس‌هایی برقرار شده است. البته پاری سن ژرمن نیز به این بازیکن علاقه دارد؛ اما چرکی برای پیوستن به این باشگاه مردد است و قصد دارد منتظر انتقال احتمالی‌اش به دورتموند بماند. چرکی طرفدار انتقال به بوندسلیگاست. حال باید دید آیا پاری سن ژرمن برای رقابت با دورتموند حاضر به افزایش پیشنهادش به لیون و چرکی خواهد شد یا خیر.


منبع: https://www.tarafdari.com/node/2486222

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

خرید تضمینی گندم به بیش از ۶ میلیون تن رسید

۱۱:۱۹ – ۱۵ تير ۱۴۰۳ علیقلی ایمانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *