راکی ربیت چیست؟ آموزش کامل ایردراپ Rocky Rabbit

بازی تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit) با ترکیب مکانیسم‌ بازی برای کسب درآمد و گیم‌پلی تعاملی، توانسته توجه کاربران را به خود جلب کند. این بازی مبتنی بر تلگرام، بازیکنان را به چالش می‌کشد تا با خرید کارت‌ها و تربیت خرگوش‌های جنگجو، سود ساعتی خود را افزایش دهند. در این میان، با دعوت از دوستان و مشارکت در جامعه بازی، پاداش‌های بیشتر و حتی تون کوین کسب کنند.

می‌توان برتری بازی کریپتویی راکی ربیت را در ارائه توکن‌ تون (TON) دانست! اما چگونه می‌توان علاوه‌ بر پوینت‌های درون بازی، توکن تون هم به‌دست‌آورد؟ در ادامه این مطلب همراه ارزدیجیتال باشید تا راه و چاه این بازی را یاد بگیریم.

راکی رابیت چیست؟

بازی تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit) یک بازی مبتکرانه است که مکانیسم‌های پلی تو ارن (Play to Earn) را با گیم پلی تعاملی تپ تو ارن (Tap to Earn) ترکیب می‌کند. در این بازی، شما نقش یک پرورش‌دهنده خرگوش جنگجو را دارید و با ارتقا توانایی‌های آن، درآمد خود را افزایش می‌دهید.

هیجان این بازی با معرفی بخش نبرد تن‌به‌تن که به‌زودی فعال می‌شود، بیشتر خواهد شد. این بخش نبرد، که به شدت مورد انتظار است، امکان مبارزات خرگوش‌های آموزش‌دیده را فراهم و تجربه بازی را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

بازی راکی ربیت چگونه کار می‌کند؟

Rocky Rabbit از سیستمی استفاده می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند با خرید و ارتقا کارت‌، سود ساعتی خود را افزایش دهند (دقیقا مشابه با همستر کامبت). این کارت‌ها به بازیکنان کمک می‌کنند تا درآمد بیشتری کسب کنند و تجربه بازی خود را بهبود بخشند.

پاداش دعوت از دوستان

با دعوت از دوستان به بازی، نه تنها به گسترش جامعه بازی کمک می‌کنید، بلکه پاداش‌هایی نیز دریافت می‌کند. این پاداش‌ها شامل سکه و مقدار کمی توکن تون (TON) است که می‌تواند به افزایش درآمد شما کمک کند. فراموش نکنید که درحالِ‌حاضر تون کوین‌ها قابل برداشت نیستند.

کاربران و برنامه‌های آینده

Rocky Rabbit اکنون بیش از ۵ میلیون کاربر دارد و بازی همچنان در حال رشد است. بازی راکی ربیت وعده توزیع ایردراپ را به بازیکنان خود داده است؛ با این حال، جزئیاتی مانند معیارهای توزیع یا تاریخ دقیق این ایردراپ هنوز اعلام نشده است.

با دنبال‌کردن کانال‌های رسمی تلگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی Rocky Rabbit، می‌توانید از جدیدترین به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌ها باخبر شوید و در فرصت‌های کسب درآمد بیشتر، شرکت کنید.

گیم پلی راکی رابیت

بازی از طریق ربات تلگرام در دسترس است. در این بازی، برای جمع‌آوری جوایز کافی است ضربه بزنید و هر چه بیشتر ضربه بزنید، پاداش بیشتری دریافت می‌کنید. گیم‌پلی راکی ربیت تقریبا شبیه به بازی همستر کامبت است و بسیاری از فعالان، این بازی را رقیبی برای همستر کامبت می‌دانند.

چگونه درآمد خود را در بازی راکی ربیت افزایش دهیم؟

در کنار ضربه‌زدن برای جمع‌آوری سکه، راه‌های دیگری نیز برای کسب درآمد در بازی تلگرامی راکی ربیت وجود دارد. این روش‌ها شامل استخراج، کارت‌های به اصطلاح سوپرست روزانه، کد انیگما، دعوت از دوستان و دنبال‌کردن رسانه‌های اجتماعی آن‌ها می‌شود.

کسب درآمد از طریق استخراج

استخراج در Rocky Rabbit شبیه به فراهم‌کردن مواد غذایی و مکمل‌ها برای خرگوش جنگجوی شما است. در اینجا، شما خرگوش خود را آموزش می‌دهید تا تبدیل به نسخه بهتری شود. وظایف اصلی شامل موارد زیر است:

  • تغذیه: با تغذیه مناسب، بدن خرگوش را تقویت کنید.
  • مکمل‌ها: عملکرد خرگوش را با استفاده از مکمل‌های مناسب افزایش دهید.

بعد از تکمیل این وظایف، لیست طولانی‌تری از وظایف باز خواهد شد. این وظایف شامل فعالیت‌های جسمانی و آموزش‌های هیجان‌انگیزی هستند، از خوردن صبحانه گرفته تا تمرین‌کردن.

کسب درآمد از طریق نبرد

گزینه نبرد در راکی ربیت هنوز فعال نشده است. با شعار “بر تمرین خود مسلط شوید تا در نبرد نهایی پیروز شوید”، این قسمت شبیه یک بازی شبیه‌سازی پیشرفته خواهد بود.

کسب درآمد از کارت‌های سوپرست یا کارت‌های روزانه راکی ربیت

کارت‌های راکی رابیت برخلاف کارت‌های همستر کامبت نیازی به خرید ندارد. کافی است دکمه «Choose SuperSet» در کنار هر کارت را بزنید تا کارت‌های روز انتخاب شود. پس از انتخاب کارت‌ها، دکمه «Check Cards» را در زیر کادر کارت‌های انتخابی بزنید تا درستی آن‌ها بررسی شود.

کسب درآمد از کد انیگما

کد انیگما بازی راکی رابیت که با عنوان رمز کیف پول یا معمای انیگما یا چالش ۱۲ کلمه ای هم شناخته می‌شود پازلی در این بازی است که با حل کردن آن می‌توانید ۲,۵۰۰,۰۰۰ سکه بازی کسب کنید. این معما شبیه عبارت بازیابی ۱۲ کلمه ای یک کیف پول فرضی است که باید هر عبارت را به ترتیب درست در جای خودش قرار دهید.

دعوت از دوستان

اغلب بازی‌های تلگرامی از طریق سیستم دعوت افراد در حال رشد هستند؛ به همین دلیل راکی ربیت نیز مانند دیگر بازی‌ها لینک رفرال خود را برای گسترش اکوسیستم بازی طراحی کرده است. با دعوت از دوستان، شما و دوستتان ۵۰۰۰ امتیاز دریافت می‌کنید. اگر دوستی را با تلگرام پریمیوم دعوت کنید، هر دو ۲۵۰۰۰ امتیاز دریافت می‌کنید. سعی کنید تا حد امکان دوستان خود را دعوت کنید تا امتیازات بیشتری کسب کنید.

دریافت ایردراپ‌های دیگر

از طریق این گزینه می‌توانید در ایردراپ‌های دیگر شرکت کنید. شاید این ایردراپ‌ها توسط شرکای اکوسیستم Rocky Rabbit ارائه شوند. ایردراپ‌های فعلی شامل تون کوین و راب بیت کوین (RabBitcoin) هستند.

با استفاده از این روش‌ها می‌توانید درآمد خود را در راکی ربیت افزایش دهید و تجربه بازی خود را بهبود ببخشید.

چگونه توکن‌های راک ربیت را برداشت کنیم؟

تا کنون، راکی رابیت هیچ فرآیندی برای برداشت توکن یا درآمد حاصل از آن اعلام نکرده است. این بازی بسیار جدید است و ممکن است مراحل برداشت را در آینده اعلام کنند. برای دریافت به‌روزرسانی‌های مربوط به روند برداشت، می‌توانید اخبار مربوطه را از طریق کانال ایردراپ ارزدجیتال دنبال کنید.

آموزش بازی راکی ربیت

انجام و شروع بازی راکی ربیت بسیار راحت است و نیازی به دانلود یا هزینه ندارد. کافی است ربات تلگرامی بازی را در گوشی خود باز کنید.

فقط توجه کنید که ربات این بازی در تلگرام دسکتاپ اجرا نمی‌شود و فقط با گوشی می‌توانید آن را باز کنید.

وارد بازی که می‌شوید دقیقاََ مشابه همستر کامبت مخزن انرژی، سکه بزرگ وسط صفحه و بخش‌هایی را می‌بینید که در ادامه کارایی آنها را معرفی و بررسی می‌کنیم.

ساده‌ترین راه برای کسب سکه درون بازی، ضربه‌زدن روی دایره بزرگ با تصویر خرگوش در صفحه اصلی است. با هرضربه روی دایره، یک امتیاز دریافت می‌کنید و از انرژی شما کم می‌شود. هر زمان که میزان انرژی شما صفر شود، باید صبر کنید تا مجدداََ پُر شود و به ضربه‌زدن ادامه دهید تا سکه دریافت کنید.

بخش‌های مختلف بازی راکی ربیت

در بالای صحه اصلی، گزینه اسپانسر (Sponsor) را می‌بینید که با انتخاب یکی از پلتفرم‌هایی که با راکی ربیت همکاری دارند، یک اسپانسر برای خرگوش خود درنظر می‌گیرید. درحالِ‌حاضر این قسمت کارایی آنچنانی ندارد.

در همان بالای صفحه دو گزینه دیگر وجود دارند:

  • آورلی (Hourly+): این گزینه، میزان سود ساعتی یا همان پرافیت شما را نشان می‌دهد که در یک ساعت چقدر سکه بدون ضربه‌زدن یا زمانی‌که آفلاین هستید، دریافت می‌کنید. پرافیت دقیقاََ به کارت‌هایی که دارید و ارتقا داده‌اید بستگی دارد. برای دریافت سود ساعتی یا پرافیتتان، حتماََ باید هر سه ساعت بازی را چک و سود ساعتی را دریافت کنید.
  • توتال ارند (Total Earned): این قسمت جمع سکه‌هایی که به طریق مختلف (ضربه‌زدن، دعوت دوستان، پرافیت و سوپرست پرایز) به‌دست آورده‌اید را نشان می‌دهد و از موجودی لحظه‌ای شما بیشتر است.

پایین صفحه سمت چپ نیز میزان انرژی شما برای ضربه‌زدن وجود دارد.

می‌توانید درهمان صفحه اصلی بازی تعداد سکه‌هایی که دارید و پایین‌تر نیز نوار سطح یا لول کاربری‌تان را ببینید. در قسمت تنطیمات نیز زبان موردنظر خود را انتخاب کنید. راکی ربیت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

ارن (Earn): در این قسمت می‌توانید با انجام تسک‌هایی که در بازی فعال می‌شوند، سکه بیشتری به‌دست آورید. عمده موضوع این تسک‌ها پیوستن به شبکه‌های اجتماعی راکی ربیت است. همچنین با زدن روی گزینه دیلی تسک (Daily Tasks) نیز به‌صورت روزانه سکه رایگان دریافت می‌کنید.

بوست (Boost): دو نوع بوستر در این قسمت قرار دارد:

  • انرژی کامل (Full Energy): به‌صورت رایگان مخزن انرژی شما را در لحظه پُر می‌کند. در ابتدای بازی این بوست ۵ بار فعال می‌شود و با افزایش سطح این تعداد بیشتر می‌شود.
  • بوسترها (Boosters): در این قسمت می‌توانید با خرج‌کردن سکه‌های درون بازی، ظرفیت مخزن انرژی (Energy Limit) و تعداد سکه دریافتی با هر ضربه (Multitap) را افزایش دهید.

استخراج (Mine) در راکی ربیت

بخش ماین راکی ربیت مانند همستر کامبت است و کارت‌هایی را ارئه می‌دهد که با خرید و ارتقای آنها، پرافیت شما افزایش می‌یابد و درنتیجه سکه بیشتری دریافت می‌کنید. چهار دسته کارت در این قسمت قرار دارد که هر کدام مربوط به: مبارزه (Fighter)، مربی (Coach)، مسابقات (Tournaments) و کد انیگما است. در قسمت مبارزه و مربی یک قسمتی با عنوان Claim است که کارت‌هایی را رایگان هر ۲۴ ساعت یک‌بار ارائه می‌دهد.

در همین بخش با پیداکردن سه کارت مشخص که به‌صورت روزانه فعال می‌شود، می‌توانید ۲,۰۰۰,۰۰۰ سکه دریافت کنید. برای پیداکردن این سه کارت، کافی‌است آنها را انتخاب کنید و نیاز به خرید و خرج‌کردن سکه ندارید. تب انیگما نیز هرروز ساعت ۱۹:۳۰ چالش ۱۲ کلمه ای را آغاز می‌کند که در آن شما باید هر ۱۲ کلمه را در جای درست خود قرار دهید. بعد از اینکه چیدمان را درست انجام دادید؛ می‌توانید پاداش ۲.۵۰۰.۰۰۰ سکه‌ای خود را دریافت کنید.

نبرد (Battle)

این آیتم هنوز فعال نشده است اما ظاهراََ‌ قرار است که خرگوش‌های آموزش‌دیده با هم وارد نبرد شوند و کاربران از طریق نبرد خرگوش‌هایشان مشغول به رقابت شوند.

دعوت از دوستان (Friends)

با ارسال لینک رفرال یا کد اختصاصی خود در این بازی، دوستانتان را به بازی دعوت می‌کنید و در ازای آن ۰.۰۰۱ تون کوین و ۵۰,۰۰۰ ربیت پوینت دریافت می‌کنید. اگر کاربر با اشتراک پرمیوم تلگرام به بازی دعوت کنید، ۰.۰۰۲ تون کوین و ۲۵,۰۰۰ ربیت پوینت دریافت می‌کنید. پاداش تون کوین فقط به شما تعلق می‌گیرد اما به همان تعداد ربیت پوینت دوستتان هم دریافت می‌کند.

ایردراپ (Airdrop)

در قسمت ایردراپ راکی ربیت می‌توانید نقشه راه این پروژه، موجودی پوینت‌ها و تون کوین خود را ببینید. همچنین در این قسمت می‌توانید یک کیف پول متناسب با شبکه تون را به این بازی متصل کنید.

شبکه های اجتماعی راکی ربیت

بازی راکی ربیت نیز مانند رقبای تلگرامی خود حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارد که با دنبال‌کردن آنها می‌توانید از آخرین اتفاقات و اخبار پیرامون این بازی آگهی کسب کنید. برخی از شبکه‌های اجتماعی راکی ربیت عبارت‌اند از:

آیا بازی Rocky Rabbit معتبر است؟

راکی ربیت سایت رسمی دارد و در این سایت می‌توانید در مورد این بازی مطالعه کنید. اینکه راکی ربیت معتبر است یا خیر پاسخ روشنی برای آن یافت نمی‌شود و اعتبار چنین بازی‌هایی فقط به مرور زمان و با ماندگاری آنها به اثبات می‌رسد لذا در برخورد با چنین بازی‌هایی زمانی که کیف پول خود را به آنها وصل می‌کنید حتما از کیف پولی استفاده کنید که خالی باشد.

سوالات متداول

راکی رابیت چیست؟

در بازی تلگرامی راکی ربیت شما نقش یک پرورش‌دهنده خرگوش جنگجو را دارید و با ارتقای توانایی‌های آن، درآمد خود را افزایش می‌دهید.

بازی راکی ربیت چگونه کار می‌کند؟

Rocky Rabbit از سیستمی استفاده می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند با خرید و ارتقا کارت‌، سود ساعتی خود را افزایش دهند (دقیقا مشابه با همستر کامبت). این کارت‌ها به بازیکنان کمک می‌کنند تا درآمد بیشتری کسب کنند و تجربه بازی خود را بهبود بخشند.

چگونه درآمد خود را در بازی راکی ربیت افزایش دهیم؟

در کنار ضربه‌زدن برای جمع‌آوری سکه، راه‌های دیگری نیز برای کسب درآمد در بازی تلگرامی راکی ربیت وجود دارد. این روش‌ها شامل استخراج، کارت‌های به اصطلاح سوپرست روزانه، کد انیگما، دعوت از دوستان و دنبال‌کردن رسانه‌های اجتماعی آن‌ها می‌شود.

چگونه توکن‌های راک ربیت را برداشت کنیم؟

تا کنون، راکی رابیت هیچ فرآیندی برای برداشت توکن یا درآمد حاصل از آن اعلام نکرده است. این بازی بسیار جدید است و ممکن است مراحل برداشت را در آینده اعلام کنند.

جمع‌بندی

راکی ربیت بازی است که در آن خرگوش خود را با آموزش، تغذیه و مکمل، پرورش می‌دهید تا بتوانید پوینت‌های بیشتر را دریافت کنید. این بازی بر بستر تلگرام انجام می‌شود و با دنبال‌کردن مراحل و آموزش‌هایی که در طول مقاله به آن پرداختیم می‌توانید از تجربه آن علاوه‌بر کسب سود، لذت هم ببرید.

در راکی ربیت با انجام‌دادن برخی از وظایف و ماموریت‌ها می‌توانید تون کوین به‌دست آورید و در مقابل نیز امتیازات بازی خود را فزایش دهید. این بازی هنوز در حال رشد و توسعه است و در ماه‌های آینده بخش‌های بیشتری از بازی راکی ربیت مانند نبرد فعال می‌شود.


منبع: https://arzdigital.com/what-is-rocky-rabbit-telegram-game/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کلید همستر کامبت امروز ۱۶ مرداد + آموزش ویدیویی مینی گیم

مینی گیم همستر کامبت بخشی است که به تازگی به این بازی تلگرامی اضافه شده. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد