راهکارهای «گودیِر» برای نمایشگاه حمل‌ونقل «هانوفر»

در این رویداد معتبر، گودیر راه‌حل جامع «Total Mobility» خود را ارائه خواهد کرد که برای افزایش کارآیی ناوگان، رقابت و حمایت از آنها در هدف قرار دادن اهداف پایداری طراحی شده است.

شرکت‌کنندگاناین فرصت را خواهند داشت تا طیف وسیعی از محصولات، خدمات و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را کشف کنند که بر تعهد گودیر به حمایت از ناوگان حمل‌ونقل در چشم انداز لجستیکی درحال تکامل تاکید می‌کند.

گودیر علاوه بر راه‌حل‌های ثابت‌شده خود، تایرها را که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند، معرفی خواهد کرد.

این راه‌حل مبتنی بر اشتراک که برای کاهش هزینه کل مالکیت طراحی شده، به ناوگان کمک می‌کند با برون‌سپاری مدیریت تایر، در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند که منجر به افزایش زمان کار و کاهش خرابی خودرو می‌شود.

با حصول اطمینان از عملکرد کارآمد ناوگان، پیشنهاد «Tires-As-a-Service» به گودیر این امکان را می‌دهد تا خدمات لاستیک سراسری را از طرف و به نفع مشتریان خود مدیریت کند.

در IAA Transportation، گودیر قصد دارد نشان دهد می‌توان اهداف مرتبط با پایداری ناوگان حمل‌ونقل را درحین رانندگی حفظ کرد.

از طریق راه‌حل‌های جامع حمل‌ونقل‌محور، گودیر نشان خواهد داد چگونه پایداری و عملکرد بالا می‌توانند به اهدافی یکپارچه تبدیل شوند.

تیم متخصص گودیر توضیحات دقیقی درباره اینکه چگونه راه‌حل‌های آنها می‌تواند نیازهای منحصر به فرد شرکت‌های حمل‌ونقل مختلف را نیز برطرف کند، ارائه خواهد داد.

بازدیدکنندگان از غرفه گودیر این شانس را خواهند داشت تا به طور مستقیم مزایای Total Mobility را تجربه کنند. از طریق نمایشگرهای تعاملی و تعامل مستقیم با کارشناسان گودیر شرکت‌کنندگان آگاهی کاملی در مورد اینکه چگونه راه‌حل‌های گودیر می‌توانند کارآیی و اهداف پایداری ناوگان خود را افزایش دهند، به دست خواهند آورد.

ماسیاژ شیمانسکی، مدیر بازاریابی تجاری گودیر اروپا گفت: «از برگزاری نمایشگاه IAA Transportation 2024 هیجان‌زده هستیم. این رویداد فرصتی عالی برای نمایش مجموعه جامعی از محصولات و راه‌حل‌های گودیر است که اکوسیستم Total Mobility را تشکیل می‌دهد. موقعیت مرکزی ما در نمایشگاه این امکان را می‌دهد تا نشان دهیم چگونه راه‌حل‌های نوآورانه ما هم می‌تواند به ناوگان کمک کند تا کارآمدتر و رقابتی‌تر شوند و هم اهداف مرتبط با پایداری و حفاظت از محیط‌زیست خود را حفظ کنند.»


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تعمیم مجوز واردات با ارز سپرده به خودروهای غیربرقی

بنا بر اعلام چند روز پیش اداره ترخیص بانک مرکزی، این نهاد ناظر بانکی، مجوز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد