راهنمای پیدا کردن همه Revered Spirit Ash ها در Shadow of the Erdtree

احضار همراهان روحی در بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree امری عادی است. با وجود دشمنان خطرناک فراوان، به تمام کمکی که می‌توانید نیاز خواهید داشت. اما اگر به شما بگوییم که راهی برای تقویت بیشتر احضارهایتان وجود دارد، چه؟ در اینجا راهنمای ما برای یافتن تمام خاکسترهای ارواح محترم (Revered Spirit Ash) در Elden Ring: Shadow of the Erdtree آمده است. در ادامه با راهنمای پیدا کردن Revered Spirit Ash در جای‌جای این بازی همراه گیم‌نیوز باشید.

همچنین، لطفاً به یاد داشته باشید که این مقاله حاوی اسپویلر است.

محل یافتن تمام خاکسترهای ارواح محترم (Spirit Ash ها) در بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree کجاست؟

راهنمای ما برای Elden Ring: Shadow of the Erdtree Revered Spirit Ashes مکان‌ها را بر اساس مناطق مختلف فهرست می‌کند. ما با مناطق ابتدایی بازی مانند «دشت قبرستان» (Gravesite Plain)، «اسکادو آلتوس» (Scadu Altus) و «قلعه سایه‌ها»  شروع می‌کنیم. مناطق مربوط به اواخر بازی، طبیعتا، در انتهای مقاله قرار دارند.

در بازی 25 خاکستر روح محترم وجود دارد. مشابه قطعات Scadutree، می‌توان از آن‌ها با تعامل با یک Site of Grace و انتخاب گزینه Shadow Realm Blessing استفاده کرد. هزینه آیتم با افزایش سطح شما افزایش می‌یابد (که کاملاً طبیعی است). نتیجه این است که احضارهای روح شما در نبرد قوی‌تر خواهند شد، قادر به وارد کردن آسیب بیشتر و تحمل ضربات بیشتر قبل از نابودی کامل خواهند بود.

از نظر مکان‌ها، خاکسترهای روح معمولاً در مقابل مجسمه‌های سنگی زانو زده یافت می‌شوند. همچنین ممکن است به طور منظم در مکان‌های خاص قرار داده شده باشند یا توسط دشمنان خاصی (مانند Inquisitors چاق یا Jar Carrier Spirits) رها شوند. این راهنمای پیدا کردن Revered Spirit Ash در دی‌ال‌سی الدن رینگ را بخوانید:

نقشه‌ی دشت قبرستان – Revered Spirit Ash

این‌ها مکان‌های خاکستر روح محترم در بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree در منطقه Gravesite Plain هستند.

مکان شماره 1 دشت قبرستان

در کنار مجسمه‌ای که در جنوب شرقی خرابه‌های سوخته قرار دارد، یافت شد.

مکان شماره 2 دشت قبرستان

از Site of Grace در جلوی قلعه، به سمت جنوب حرکت کنید تا به یک سرباز مسمر که کنار یک صخره ایستاده است برسید. در اینجا یک مسیر سنگی وجود دارد که شما را به یک باتلاق سمی می‌برد. سپس یک تونل شما را به غار رودخانه الاک می‌رساند. فراتر از آن، منطقه‌ای با آبشارها وجود دارد که در آنجا این آیتم را پیدا خواهید کرد. توجه داشته باشید که این مسیر همچنین به ساحل سرولین منتهی می‌شود.

مکان شماره 3 دشت قبرستان

به سمت شمال شرقی دشت‌ها بروید و مجسمه‌ای که نزدیک روستای متروکه و بیمار قرار دارد را بررسی کنید.

مکان شماره 4 دشت قبرستان

وقتی به تقاطع دروازه اصلی رسیدید، به مسیری که آمده‌اید نگاه کنید و جاده‌ای در کنار صخره خواهید دید که به سمت جنوب می‌رود. در نهایت به شهر پراسپکت خواهید رسید و جایزه‌ای که به دنبالش هستید، جلوی مجسمه‌ای کنار یک برکه قرار دارد.

مکان شماره 5 دشت قبرستان (شامل 2 خاکستر)

به برج بلورات وارد شوید. در تالار بزرگ که پر از عقرب است، یک مجسمه بزرگ خواهید دید. می‌توانید دو خاکستر روح محترم را از این مجسمه بردارید.

مکان شماره 6 دشت قبرستان

پس از عبور از محل عبادت کوچک و خصوصی، در نهایت به یک تقاطع با یک پرنده قبر و یک جنگجوی شاخدار گشت‌زن خواهید رسید. درست پشت سر جنگجوی شاخدار، یک روح حامل کوزه وجود دارد. آن را بکشید تا غنیمتش را بیندازد.

مکان شماره 7 دشت قبرستان

به مسیر خود در بلورات ادامه دهید تا به خیابان‌های بلند برسید، جایی که از محل کوچک Site of Grace گذشته‌اید. عبادت‌کنندگان فرقه را از بین ببرید و این آیتم را بردارید.

مکان شماره 8 دشت قبرستان

در کنار یک مجسمه زانو زده پیدا می‌شود، درست پس از شکست دادن رئیس الهی شیر رقصان.

خاکستر روح محترم – نقشه اسکادو آلتوس

این‌ها مکان‌های خاکستر روح محترم در بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree در منطقه Scadu Altus هستند.

مکان شماره 1 اسکادو آلتوس

درست در کنار یک مجسمه در شرق ویرانه‌های مورث.

مکان شماره 2 اسکادو آلتوس

برای رسیدن به روستای بانی، از ساختمان فرو ریخته در خرابه‌های مورث پایین بروید. شکافی که از وسط روستا به سمت شمال می‌رود را دنبال کنید. در انتهای مسیر، یک مجسمه پیدا خواهید کرد.

مکان شماره 3 اسکادو آلتوس

برای رسیدن به پایگاه راو، تونل را از کنار برکه‌ای که در شمال خرابه‌های مورث قرار دارد، دنبال کنید. سپس به سمت جنوب غربی ادامه دهید تا به خرابه‌های شهر معبد برسید. مجسمه درست در جنوب و در منطقه‌ای در کنار صخره قرار دارد.

خاکستر روح محترم – نقشه قلعه‌ی سایه‌ها

دو خاکستر روح محترم در Shadow Keep وجود دارد. توجه داشته باشید که یک مسیر مستقیم از جاده اصلی قلعه انسس وجود دارد و همچنین یک مسیر جایگزین که از طریق منطقه‌ای سیلابی می‌گذرد.

مکان شماره 1 قلعه سایه‌ها

از انبار نمونه‌ها – Site of Grace طبقه اول، با یک پرش سریع به بالای لوح‌های سنگی مقابل خود برسید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا از مجسمه‌ای که در طبقه اول به نمایش گذاشته شده است، بالا بروید.

مکان شماره 2 قلعه سایه‌ها

به انبار نمونه‌ها در طبقه هفتم Site of Grace بروید، جایی که دوباره با ردمن فریجا ملاقات خواهید کرد. هنگام بالا رفتن، شکافی خواهید دید که به شما امکان می‌دهد به لاشه دیگری که آویزان است برسید. توجه داشته باشید که اهرم پایین باعث حرکت لبه‌ها می‌شود و راهی برای رسیدن به بالای آن باز می‌کند.

خاکستر روح محترم – نقشه خرابه‌های باستانی راو

برای یافتن مکان‌های بیشتری از خاکستر ارواح محترم در بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree، باید تمام مسیر را تا خرابه‌های باستانی راو طی کنید.

مکان شماره 1 خرابه‌های باستانی راو

از Site of Grace برج Viaduct Manor به سمت غرب بروید تا به ورودی یک مجموعه معبد برسید. در اینجا یک روح حامل کوزه وجود دارد که مواد ارتقاء را می‌اندازد.

مکان شماره 2 خرابه‌های باستانی راو

وقتی بیشتر به داخل مجموعه معبد پیش می‌روید، یک آلاچیق در وسط یک برکه خواهید دید. یک ماده ارتقاء در کنار مجسمه قرار دارد. فقط مراقب باشید، زیرا گولم کماندار بزرگ می‌تواند از فاصله دور به شما شلیک کند.

مکان شماره 3 خرابه‌های باستانی راو

پس از رسیدن به مجموعه معبد شمال غربی، به دنبال مسیری در پشت اتاقی که توسط آفات محافظت می‌شود بگردید. این مسیر به بخشی پایین‌تر با دشمنان گل منتهی می‌شود. با آسانسور تعامل کنید تا به بخشی در بالا برسید و روح حامل کوزه را از بین ببرید.

خاکستر روح محترم – نقشه رودخانه منزوی و جنگل‌های عمیق

رودخانه‌ی مخفی و جنگل‌های عمیق به طور عادی قابل دسترسی نیستند؛ در واقع این‌ها مناطق مخفی هستند.

مکان شماره 1 رودخانه منزوی و جنگل‌های عمیق

یافت شده در مقابل مجسمه‌ای نزدیک خرابه‌های اونته.

مکان شماره 2 رودخانه منزوی و جنگل‌های عمیق

بخشی وجود دارد که می‌توانید از سمت چپ (یعنی لبه‌های سنگی) یا سمت راست (یعنی مسیر باریک) پایین بروید. سمت راست را انتخاب کنید که به دهکده مگس‌ها منتهی می‌شود. دشمنان مگس‌مانند را از بین ببرید و این آیتم را جلوی یک مجسمه بردارید.

مکان شماره 3 رودخانه منزوی و جنگل‌های عمیق

در کتابخانه عمارت میدرا یافت می‌شود. اهرم را بکشید تا قفسه‌ها حرکت کنند و سلاح مشعل نانایا را بردارید. سپس پایین بپرید و بازرس چاق را از بین ببرید.

مکان شماره 4 رودخانه منزوی و جنگل‌های عمیق

یک مکان نعمت درست قبل از رئیس اصلی در عمارت میدرا وجود دارد. روی نرده‌ها بپرید و به چلچراغ بپرید.

خاکستر روح محترم – نقشه انیر-ایلیم

وقتی برج سایه بلورات را باز کنید، می‌توانید مکان‌های بیشتری از Revered Spirit Ash در بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree را مشاهده کنید.

مکان شماره 1 انیر-ایلیم

در محوطه باغ بیرونی، چندین فرقه‌گرا را مشاهده خواهید کرد که در حال دعا هستند. حتماً آن‌ها را از بین ببرید، همچنین بازپرس چاق را نیز نابود کنید (این دشمن آیتم مورد نظر را می‌اندازد).

مکان شماره 2 انیر-ایلیم

در محوطه باغ بیرونی، یک تنه درخت بزرگ در پایین پله‌ها قرار دارد. حشرات مانفلای که در اطراف پایه درخت دعا می‌کنند را از بین ببرید.

مکان شماره 3 انیر-ایلیم

پس از رسیدن به Site of Grace مربوط به Spiral Rise، باید روی پشت‌بام‌ها بپرید و از نردبان‌ها/پله‌ها بالا بروید تا به بالای ساختمان برسید. این ماده ارتقاء خاص در یک اتاق کوچک در کنار یکی از پله‌ها قرار دارد.


این هم از راهنمای ما برای پیدا کردن تمام Revered Spirit Ash در بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree. اگر موارد دیگری پیدا کنیم، شما را در جریان خواهیم گذاشت، پس با ما همراه باشید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آموزش تنظیم گرافیک کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل را می‌توانید با هر تنظیم گرافیکی روی گوشی موبایل خودتان اجرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد