راهنمای ماد Farmer’s Delight ماینکرفت ؛ نصب، ویژگی‌ها و موارد دیگر

مادهای بازی ماینکرفت (Minecraft) به شما این امکان را می‌دهند که تعداد زیادی ویژگی، آیتم‌ها، ماب‌ها و مکانیک‌های گیم‌پلی را به نسخه اصلی اضافه کنید و در عین حال ماهیت اصلی بازی را حفظ کنید. بنابراین از بسیاری جهات، به طور قابل توجهی گیم پلی را بهبود می‌بخشد. مادهای بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید دانلود و نصب کنید، یکی از آن‌ها Farmer’s Delight است که به شما امکان می‌دهد کشاورزی و پرورش محصولات غذایی را تغییر دهید. ماد Farmer’s Delight آیتم‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند و این شامل چاقو، طناب، گلدان، نی، تور، محصولات وحشی و غیره است که به شما امکان می‌دهد مواد غذایی جدید را با دستور العمل‌های منحصر به فرد درست کنید. در این مقاله با مجله بازار همراه باشید تا تمام ویژگی‌های ماد و نحوه دانلود و چگونگی نصب را بدانید.

نصب ماد Farmer’s Delight برای بازی ماینکرفت

ماد Farmer’s Delight ماینکرفت روش جدیدی برای پخت و پز و کشاورزی به بازی اضافه می‌کند.

ماد Farmer’s Delight در وب سایت Curseforge موجود بوده و توسط Vectorwing ساخته شده است. نصب آخرین نسخه ماد برای دریافت تمام ویژگی‌ها و رفع اشکال توصیه می‌شود. بازیکنان در حال حاضر می‌توانند نسخه ۱.۲۰.۱ را برای دریافت تمام ارتقاها اقدام کنند. در حالی که این ماد در ابتدا برای ماد لودر Forge ساخته شده بود، سازنده آن یکی را برای ماد لودر Fabric نیز منتشر کرده است. برای کسانی که اطلاع ندارند، برای اجرای این مادها حتما یک ماد لودر داشته باشید. Fabric و Forge دو ماد لودر متداول موجود هستند. برای نصب ماد، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله ۱: به وب سایت Curseforge بروید و فایل‌های ماد را دانلود کنید. فایل‌های دانلود شده فشرده هستند، بنابراین مطمئن شوید که پس از دانلود با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، آن‌ها را از حالت فشرده خارج کنید.
  • مرحله ۲: از دکمه جستجو در صفحه پنجره، «Run» را باز کنید و «%APPDATA%» را تایپ کنید تا یک پوشه باز شود. فولدری را پیدا کنید که عبارت «.minecraft.» را داشته باشد.
  • مرحله ۳: پوشه را باز کنید و سپس به دنبال پوشه mods بگردید. فایل‌های ماد استخراج شده را در اینجا کپی و پیست کنید.
  • مرحله ۴: بازی را از طریق ماینکرفت لانچر اجرا کرده و حتما نسخه ماد شده را اجرا کنید.

ویژگی‌های ماد Farmer’s Delight

این ماد ماینکرفت محصولات غذایی و آیتم‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

Farmer’s Delight یکی از خوش ساخت‌ترین مادهای موجود است. علاوه بر بلوک‌های ذکر شده در بالا، ورک استیشن‌هایی مانند cooking pot, skillet, stove, و cutting board را به بازی اضافه می‌کند. دستور العمل‌هایی برای تهیه مواد غذایی جدید، نوشیدنی‌ها و حتی غذا برای حیوانات خانگی شما نیز وجود دارد.

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

یکی از بازیکنان ماینکرفت آیتمی را پیدا کرده که نباید در بازی وجود داشته باشد

برخی از غذاها تاثیرات ویژه‌ای نیز دارند و تجربه آشپزی و کشاورزی را بیشتر می‌کنند. می‌توانید در حالی که منتظر بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت هستید، این ماد را امتحان کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *