راهنمای خرید بهترین پاوربانک وایرلس؛ مدل‌های قدرتمند و کاربردی

یکی از مشکلاتی که با وجود پیشرفت تکنولوژی هنوز برطرف نشده، مشکل خالی شدن سریع باتری گوشی موبایل است. این مسئله، که اغلب با آن مواجه می‌شویم، یک چالش مشترک برای تمام دستگاه‌های هوشمند محسوب می‌شود. به همین دلیل، افراد هنگام خرید گوشی، لپ‌تاپ، دوربین دیجیتال، تبلت و دیگر دستگاه‌های هوشمند، به دنبال یافتن یک پاوربانک مناسب نیز هستند. برای خرید پاوربانک شما می‌توانید از انواع پاور بانک با شارژر بی‌سیم و یا باسیم استفاده کنید. با این راهنمای خرید از دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا بهترین پاوربانک وایرلس موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

بهترین پاوربانک وایرلس برای آیفون

اگر از کاربران گوشی‌های اپل هستید، با این بخش از مقاله همراه ما باشید تا با بهترین پاوربانک با شارژ بی‌سیم که برای گوشی‌های آیفون مناسب است، آشنا شوید.

پاوربانک بی‌سیم پرومیت مدل TRANSPACK-10 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌های وایرلس موجود در بازار، پاوربانک وایرلس پاوربانک بی سیم پرومیت مدل TRANSPACK-10 است. ترکیب طراحی شفاف و فناوری شارژ بی‌سیم MagSafe، در کنار بهره‌مندی از توان ۱۵ وات، این دستگاه را به یکی از بی‌نظیرترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. علاوه بر آن، به کاربردن پورت ۲۰ وات Power Delivery باعث شده تا این محصول، امکان شارژ تلفن‌های همراه را با سرعتی ۴ برابر بیشتر از شارژرهای استاندارد فراهم کند. محصول فوق با ترکیبی از طراحی زیبا، کارایی فوق‌العاده و فناوری‌های پیشرفته، انتخابی بی‌مانند برای هر کسی است که به دنبال تجربه‌ای رویایی در شارژ دستگاه‌های خود است.

بهترین پاوربانک وایرلس: انکر مدل ۶۲۲ ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

انکر یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید گجت‌های الکترونیک است. پاوربانک بی‌سیم انکر مدل ۶۲۲ نیز یکی دیگر از بهترین پاور بانک‌های وایرلس موجود در دیجی‌کالا است. این پاور بانک مغناطیسی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، تا ۱۷ ساعت باتری اضافی برای آیفون ۱۲ یا ۱۳ شما فراهم می‌کند. این محصول دارای پایه داخلی است که از آیفون در حالت افقی یا عمودی پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب برای استفاده هندزفری نیز بسیار مناسب است. این ویژگی‌ها، این پاوربانک را به ابزاری کاربردی و کارآمد برای تمامی نیازهای شارژ شما تبدیل می‌کند. برای خرید این پاور بانک انکر از لینک زیر استفاده کنید.

بهترین پاوربانک وایرلس برای سامسونگ

برای افرادی که صاحب گوشی سامسونگ یا سایر گوشی‌های اندرویدی هستند نیز گزینه‌های جذابی وجود دارد. در نظر داشته باشید محصولات معرفی شده در این بخش برای سایر گوشی‌های اندرویدی نیز مناسب هستند.

پاوربانک بی‌سیم سامسونگ مدل EB-U1200 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک، یا همان شارژر همراه، یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی در دنیای امروز است. با گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند، نیاز به این ابزار کارآمد هر روز بیشتر احساس می‌شود. اما برای خرید چنین وسیله حیاتی، بهتر است به سراغ برندهای معتبر با کیفیت ساخت بالا برویم. یکی از این محصولات برجسته، شارژر همراه مدل EB-U1200 از شرکت معتبر سامسونگ است. این پاوربانک با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود، تعادلی ایده‌آل بین حجم باتری و وزن ارائه می‌دهد. با این ظرفیت،  بهسته به ظرفیت باتری گوشی می‌توان تا سه بار یک گوشی هوشمند را به طور کامل شارژ کرد.

EB-U1200 با وزن ۲۳۴ گرم و ابعاد ۱۵ در ۷ سانتی‌متر و ضخامت حدود ۱.۵ سانتی‌متر، به راحتی قابل حمل است و فضای کمی در کیف شما اشغال می‌کند. برای شارژ خود پاور بانک، یک درگاه USB-C وجود دارد  به کمک آن می‌توانید با سرعت بالا پاور بانک خود را شارژ کنید. همچنین، یک درگاه USB 2.0 و یک پد شارژ بی‌سیم برای خروجی در نظر گرفته شده است که هر دو با سرعت بالا دستگاه‌های شما را شارژ می‌کنند.

شدت جریان ورودی و خروجی در این پاوربانک متناسب با ولتاژهای مختلف تنظیم می‌شود تا بهترین سرعت شارژ را برای دستگاه‌های متصل فراهم کند. علاوه بر این، امکان شارژ با کمک سیم نیز وجود دارد که این ویژگی از  استانداردهای QC 2.0 (شارژ سریع کوالکام) و AFC (تخصیص شارژ متناسب با دستگاه) پشتیبانی می‌کند.

در مجموع، اگر به دنبال یک شارژر همراه با کیفیت، خوش‌ساخت و کاربردی از یک برند معتبر و قابل اعتماد هستید که قابلیت شارژ بی‌سیم نیز داشته باشد، شارژر همراه سامسونگ مدل EB-U1200 یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. این محصول با طراحی زیبا و عملکرد بی‌نقص خود، همراه همیشگی دستگاه‌های هوشمند شما خواهد بود. شما می‌توانید برای   خرید پاوربانک سامسونگ  از لینک زیر استفاده کنید.

پاوربانک وایرلس شیائومی مدل WPB15PDZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

به سراغ یکی از بهترین پاوربانک‌های وایرلس موجود در دیجی کالا برویم، پاوربانک وایرلس شیائومی مدل WPB15PDZM  که یک ابزار هوشمند و پرکاربرد برای زندگی مدرن شماست. این پاور بانک قدرتمند با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت، قادر است به طور همزمان سه گوشی را شارژ کند. این دستگاه دارای یک پنل شارژ وایرلس ۱۰ واتی است که به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به کابل گوشی خود را به راحتی شارژ کنید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پاوربانک، امکان شارژ همزمان پاوربانک و دستگاه‌های متصل به آن است، یعنی پس از اینکه شما پاوربانک را به برق متصل کنید می‌توانید همزمان دستگاه‌های دیگر را نیز متصل کنید و همه وسایل با هم شارژ شوند. فناوری‌های حفاظتی متعدد، از جمله جلوگیری از شارژ و تخلیه بیش از حد، گرمای بیش از حد و اتصال کوتاه، باعث می‌شود تا خیال شما از بابت ایمنی دستگاه‌ها جمع شود. در نهایت، این دستگاه به یک  ورودی Type-C دوطرفه مجهز شده که نه تنها برای شارژ کردن خود پاوربانک، بلکه برای شارژ دیگر وسایل با توان ۱۸ وات نیز کاربرد دارد. با شیائومی WPB15PDZM، همیشه و همه جا با خیال راحت شارژ باشید. برای خرید پاوربانک شیائومی با همه مزایایی که ذکر شد، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

پاوربانک بی‌سیم مک دودو مدل MC-069 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

بیایید یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌های وایرلس موجود در بازار را بررسی کنیم، پاوربانک بی سیم مک دودو مدل MC-069 که نه تنها نیازهای روزمره شما را پوشش می‌دهد، بلکه تجربه‌ای بی‌نظیر از سرعت و کارایی را برایتان به ارمغان می‌آورد. توان خروجی ۱۵ وات، شارژ سریع و Power Delivery تنها برخی از ویژگی‌های این دستگاه هستند. دستگاه مذکور استانداردهای سلامت و ایمنی محصولات شامل CE / FCC / ROHS را نیز به دست آورده که نشانگر ایمنی و کیفیت بالای آن است.

پاوربانک مورد نظر به پورت USB-C با امکان شارژ مجدد و شدت جریان ۲ آمپر مجهز شده که در کنار نمایشگر LED هوشمندی که بر روی بدنه قرار گرفته، مجموعه‌ای بی‌نظیر برای خریداران ایجاد کرده است. این نمایشگر به شما درصد دقیق شارژ را نشان می‌دهد و کلید فیزیکی روشن و خاموش کردن نیز برای کنترل بیشتر در این مجموعه قرار دارد.

بدنه‌ی این پاوربانک از پلی‌کربنات نسوز ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می‌گذارد. در کنار این موضوع، وجود باتری لیتیوم پلیمری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، به شما از طول عمر و کارایی بالای این دستگاه خبر می‌دهد. در نهایت فناوری Qi موجود در این محصول باعث شده تا یک پاوربانک با شارژ بی‌سیم با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار گیرد. این پاوربانک با طراحی زیبا، کارایی فوق‌العاده و امکانات بی‌نظیرش، انتخابی عالی برای هر فردی است که به دنبال محصولی با کیفیت و قابل اعتماد می‌باشد.

پاوربانک مک دودو مدل MC-502 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شرکت مک دودو با تولید پاوربانک مدل MC-502 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، بار دیگر نوآوری و کیفیت بالای خود را به رخ دیگران کشیده است. این پاوربانک جدید با دو خروجی شامل یک پورت Type-C با توان ۲۰ وات و یک جایگاه شارژ وایرلس با توان ۱۵ وات عرضه می‌شود. پورت Type-C آن به صورت ورودی و خروجی عمل می‌کند، که انعطاف‌پذیری بیشتری برای شارژ دستگاه‌های شما فراهم می‌کند. اگر تلفن همراه شما از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند، می‌توانید از این قابلیت بهره ببرید.

این پاوربانک نه تنها برای تبلت و گوشی تلفن همراه مناسب است، بلکه برای شارژ هندزفری و ساعت هوشمند شما نیز گزینه‌ای ایده آل محسوب می‌شود. ظرفیت واقعی این پاوربانک، بسته به ولتاژ خروجی دستگاه‌های شما، حدود ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود. عواملی مانند هدر رفت ظرفیت طی فرآیند تبدیل ولتاژ، استفاده از کابل نامناسب، استفاده از گوشی در حین شارژ توسط پاوربانک و باز بودن برنامه‌های زیاد در پس‌زمینه گوشی می‌توانند در کاهش ظرفیت موثر باشند، بنابراین بهتر است تا حد امکان از انجام این‌کارها بپرهیزید.

اگر اهل سفر‌های هوایی هستید احتمالا این پاوربانک می‌‌تواند گزینه خیلی خوبی برای شما باشد، MC-502 دارای تاییدیه حمل در هواپیما است، بنابراین می‌توانید آن را با خیال راحت در سفرهای هوایی همراه داشته باشید. بدنه آن از پلاستیک ABS و PC ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر گرما و ضربه دارد. همچنین، پاوربانک مک دودو مدل MC-502 دارای استاندارد زیست‌محیطی ROHS است، به این معنا که بسته‌بندی آن از موادی ساخته شده که در محیط زیست قابل بازیافت هستند. اگر به دنبال محصولی با ایمنی، کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست هستید، پاوربانک مک دودو مدل MC-502 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بهترین پاوربانک وایرلس برای فست شارژ

برای افرادی که به دنبال استفاده از پاوربانک بی‌سیم هستند نیز گزینه‌های جذابی وجود دارد:

پاوربانک بی‌سیم سامسونگ مدل EB-U3300 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک شگفت‌انگیز سامسونگ یک شاهکار در دنیای تکنولوژی شارژ است. این محصول نه تنها خودش سریع شارژ می‌شود، بلکه با قدرتی بی‌نظیر دستگاه‌های شما را نیز با سرعتی باورنکردنی شارژ می‌کند. بهره‌گیری از تکنولوژی فست شارژ، این امکان را به شما می‌دهد که باتری گلکسی اس ۱۰ پلاس را تنها در عرض ۲ ساعت به طور کاملا بی‌سیم شارژ کنید. قدرت شارژ سریع این پاوربانک ۱۵ وات است، بنابراین می‌‌توانید از سریع‌تر شارژ شدن دستگاه خود در مقایسه با سایر پاور بانک‌‌ها اطمینان حاصل کنید. این ویژگی، سامسونگ را به یکی از معدود پاوربانک‌های بازار تبدیل کرده که از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند. استفاده از این پاوربانک بسیار ساده است: کافیست دستگاه خود را روی آن قرار دهید و در انتظار شارژ کامل دستگاه خود باشید. در نظر داشته باشید این پاوربانک از پورت USB-C نیز پشتیبانی می‌کند. دستگاه مذکور  با طراحی فشرده و سبک، به راحتی قابل حمل است و حتی می‌توانید آن را در جیب خود جای دهید. این پاوربانک همراه همیشگی شما برای روزهای پرمشغله و سفرهای طولانی خواهد بود.

پاوربانک انکر مدل A1617 PowerCore III ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

به آخرین مورد از لیست بهترین پاوربانک با شارژ بی‌سیم رسیدیم، پاور بانک انکر مدل A1617 PowerCore III با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت که یکی از محصولات برجسته برند انکر محسوب می‌شود و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. این پاوربانک با طراحی و ابعاد مناسب، امکانات فراوانی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت این مدل، نیاز شما را در سفرها و مواقعی که به پریز برق دسترسی ندارید، به‌خوبی برطرف می‌کند. وزن این پاوربانک معادل ۲۴۵ گرم است. این مدل با داشتن تمامی خروجی‌های Type-C، USB-A و امکان شارژ سریع، به یک گزینه ایده‌آل برای خرید تبدیل شده است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین پاور بانک وایرلس پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادهای خود را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجی‌کالا مگ

نوشته راهنمای خرید بهترین پاوربانک وایرلس؛ مدل‌های قدرتمند و کاربردی اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید بهترین وبکم؛ ۱۰ دستگاه پرفروش برای جلسات کاری • دیجی‌کالا مگ

برای خرید بهترین وبکم بازار نیاز است تا محصولات زیادی را زیر و رو کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *