راهنمای خرید بهترین مودم TD LTE؛ مسیر‌های جادویی به اینترنت پرسرعت • دیجی‌کالا مگ

با پیشرفت فناوری و افزایش نیاز به اینترنت پرسرعت و پایدار، مودم‌های TD-LTE به عنوان یکی از راه‌حل‌های محبوب برای دسترسی به اینترنت پر‌سرعت معرفی شده‌اند. این مودم‌ها به دلیل کارایی بالا و قابلیت ارائه سرعت‌های بالا در دانلود و آپلود، توجه بسیاری از کاربران خانگی و سازمانی را به خود جلب کرده‌اند. این مودم‌ها با استفاده از فناوری‌های بی‌سیم، امکان اتصال به شبکه‌های پرسرعت را فراهم می‌کنند و نیاز به زیرساخت‌های پیچیده را کاهش می‌دهند. علاوه بر این، سهولت نصب و راه‌اندازی و قابلیت حمل و نقل آسان از دیگر مزایای این مودم‌ها به شمار می‌رود. با توجه به این ویژگی‌ها، انتخاب بهترین مودم TD-LTE می‌تواند تاثیر زیادی بر تجربه کاربری اینترنت داشته باشد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین مودم‌های TD-LTE شرکت‌های مختلف پرداخته می‌شود که در هنگام خرید مودم می‌توانید از آن استفاده کنید.

۳,۸۳۵,۷۳۰

تومان

۳,۷۹۰,۰۰۰

تومان

بهترین مودم TD LTE ایرانسل

مودم TD LTE ایرانسل مدل TF-i60 G1

مودم رومیزی مدل TF-i60 G1، یکی از مودم‌های پرفروش شرکت ایرانسل است. برای استفاده از شبکه‌های ۴G و ۴.۵G تلفن همراه در این مودم می‌توان سیم‌کارت‌های معمولی (FD) و TD-LTE را در آن قرار داد. پشتیبانی از سیم‌کارت TD-LTE بر محدودیت‌های نسل قدیمی مودم‌ها غلبه می‌کند و دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای دانلود و آپلود فراهم می‌کند. چهار چراغ تعبیه شده بر روی قسمت جلویی مودم شما را از وضعیت کارکرد مودم مطلع می‌کند. این مدل بدون باطری است و تنها با اتصال از طریق آداپتور به برق شهری کار می‌کند. نوع آنتن این مودم از مدل MIMI ۴x۴ است.

شاید نقطه ضعف این مودم را بتوان داشتن تنها یک پورت LAN دانست که اگر برای شما این موضوع اهمیت دارد، باید به دنبال گزینه‌های دیگری باشید. اگرچه ۳۲ کاربر به صورت هم‌زمان می‌توانند به مودم TF-i60 G1 از طریق وای‌فای متصل شوند. این مودم می‌تواند هم برای انجام کار‌های روزمره و هم برای بازی و سرگرمی انتخاب مناسبی باشد.

۳,۸۳۵,۷۳۰ تومان

مودم TD LTE ایرانسل مدل TF-i60 E1

یکی دیگر از مودم‌های پرسرعت شرکت ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از TD-LTE، مدل TF-i60 E1 است. اگرچه این مدل با سرعت دانلود حداکثر ۳۰۰ کیلوبایت بر  ثانیه و آپلود ۷۵ مگابایت بر ثانیه شاید برای گیمینگ مناسب نباشد، اما با توجه به قیمت آن یک انتخاب مناسب برای انجام امور روزانه و حتی حرفه‌ای محسوب می‌شود. این مودم علاوه بر اتصال وای‌فای قابلیت اتصال به صورت LAN هم دارد.

۲,۹۶۸,۰۰۰ تومان

مودم TD LTE ایرانسل مدل TF-i60 S1

مودم TF-i60 S1 یکی دیگر از مودم‌های پر‌طرفدار شرکت ایرانسل است که از شبکه‌های ۴G و ۴.۵G تلفن همراه به صورت سیم‌کارت‌های معمولی FD و  TD-LTE پشتیبانی می‌کند. این دستگاه می‌تواند به صورت همزمان از ۴ SSID  و یک پورت WAN استفاده کند. ۳۲ کاربر به صورت هم‌زمان قابلیت اتصال به این مودم از طریق وای قای را دارند که ۳۰۰mbps سرعت انتقال داده دارد.

۳,۷۹۰,۰۰۰ تومان

مودم TD LTE ایرانسل مدل TF-i60 H1

مودم TF-i60 H1 410گرمی ایرانسل از برند شرکت هواوی است. این مودم یک پورت WAN و ۴ SSID دارد که از مزیت‌های این مدل به شمار می‌رود. این مودم ۳۲ کاربر به صورت هم‌زمان می‌توانند به وای‌فای متصل شوند و شبکه‌های وایرلس از استاندارد IEE ۸۰۲.۱۱b/g/n استفاده کنند. این مودم قابلیت دریافت و ارسال پیامک از طریق سیم‌کارت قرار گرفته شده در آن را دارد. آنتن این دستگاه از نوع MIMO ۴x۴ است و ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه سرعت انتقال داده دارد.

۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مودم TD LTE ایرانسل مدل TD-i40 A1

مودم TD-i40 A1 ایرانسل یکی دیگر از مدل‌های این شرکت برای استفاده از اینترنت TD-LTE است. این مودم می‌تواند سرعت بالا و پایداری خوبی برای اتصال به اینترنت فراهم آورد. اتصال به این دستگاه به دو صورت LAN و بدون سیم است. سیم‌کارت‌های سایز میکرو می‌توانند در این دستگاه قرار بگیرند و WPS یک اتصال ایمن برای این مدل ایجاد می‌کند. این مودم استاندارد بی‌سیم IEEE 802.11 b/g/n/ac دارد و با کمک آداپتور تعبیه شده برای آن از برق شهری استفاده می‌کند.

۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

بهترین مودم TD LTE همراه اول

HA6400-OpenLine

مودم همراه اول مدل HA6400-OpenLine یکی از مودم‌های همراه اول با قابلیت پشتیبانی از TD-LTE / 4G / 4.5 است. این مودم قابلیت اتصال ۳۲ کاربر به صورت همزمان را فراهم می‌کند و افزون بر این با استفاده از دو پورت LAN قابلیت اتصال دارد. این مودم ۴ آنتن MIMO4 دارد که قابلیت اتصال پایداری را تحت دو باند فرکانسی ۲.۴GHz و ۵.۲GHz با قدرت ۶ دسی‌بل ایجاد می‌کند. ۴ دکمه‌ سخت‌افزاری تعبیه شده بر روی این دستگاه برای خاموش روشن کردن مودم، خاموش کردن شبکه وای‌فای و دسترسی به WPS و GRE به کار می‌روند.

سرعت دانلود و آپلود ۳۰۰Mbps و سرعت آپلود ۵۰Mbps تجربه لذت بردن از اینترنت پر سرعت را برای شما ایجاد می‌کند. حتی این مدل برای استفاده‌های تخصصی هم مناسب است و با کمک NAT در  حالت Bridge & Router mode قابلیت اتصال به سرور را دارد. قابلیت فایروال پیشفرض بر روی این دستگاه تعبیه شده است، اما امکان تنظیم دستی هم برای دستیابی به باند و فرکانس‌های دلخواه هم وجود دارد.

بهترین مودم TD LTE برای گیم

در انتخاب بهترین مودم TD-LTE برای گیم، معیارهایی مانند سرعت اتصال، پایداری شبکه، پینگ پایین، و ویژگی‌های اضافی مودم اهمیت دارند. در ادامه این مطلب، پنج مودم TD-LTE مناسب برای گیم معرفی می‌کنیم.

عمانتل مدل AURORA C082

مودم پر قدرت مودم عمانتل مدل AURORA C082 از نسل ۵G اینترنت استفاده می‌کند. طراحی شیک به همراه قابلیت‌های ویژه‌ این مودم مانند تجمیع فرکانس خودکار و قابلیت قفل روی یک دکل خاص آن را به یک مودم منحصر به فرد تبدیل کرده است. سرعت بالا‌ی این دستگاه می‌تواند حتی تا ۴.۶ گیگابایت بر ثانیه هم برسد و  سرعت آپلود ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه دارد. این دستگاه پورت‌های اتصال متعددی دارد که شامل ۲ پورت LAN گیگابیتی ، ۱ پورت WAN برای ارتباط ، ۱ پورت Voip برای تلفن های آی‌پی و همچنین یک پورت USB برای File Sharing است.

جالب توجه است که این مودم علاوه بر وای فای ۲.۴GHZ  و ۵GHZ از وای‌فای هم بهره می‌برد. همزمان ۶۴ کاربر می‌توانند به این مودم متصل شوند و آنتن پر قدرت ۷ دسی‌بل آن اینترنت پایداری را ایجاد می‌کند. با توجه به قابلیت‌های بی‌شمار این دستگاه، می‌تواند یک انتخاب عالی برای کاربران حرفه‌ای و گیمر‌ها باشد.

۲۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سرکام مدل NR5103E 5G ROUTER

مودم روتر NR5103E یکی دیگر از مودم‌های سریع و پر‌فروش است که به نام Zyxel NR5103 هم شناخته می‌شود و ساخت کشور انگلستان است. این مودم از تمام شبکه‌های ارتباطی TD-LTE و ۴G و ۴.۵G و ۵G پشتیبانی می‌کند و اینترنت پر‌سرعتی برای شما فراهم می‌آورد. این مودم دارای سرعت دانلود ۴.۶۷ گیگابیت بر ثانیه در شبکه ۵G و ۱.۶ گیگابیت بر ثانیه در شبکه ۴G است. این مودم هم از وای‌فای ۶ استفاده می‌کند و ۶۴ کاربر می‌توانند به آن با سرعت عالی و پایدار تا شعاع ۳۰ متری متصل شوند. پورت USB.3 این دستگاه امکان اشتراک فایل‌ها را به صورت شبکه داخلی ایجاد می‌کند.

۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

EE مدل ۵GEE ROUTER

مودم ۵GEE ROUTER یکی دیگر از مودم‌های پر‌سرعت عرضه شده در بازار است. این مودم قابلیت اتصال ۶۴ کاربر به صورت همزمان دارد و از تمامی شبکه‌های اتصال پشتیبانی می‌کند. سرعت دانلود این مودم تحت شبکه ۵G 4.67 گیگابیت بر ثانیه و تحت شبکه ۴G، ۱.۶ گیگابیت بر ثانیه است که با این تفاسیر اتصال بسیار مناسبی جهت انجام بازی‌های مختلف برای شما ایجاد می‌کند. این مودم قابلیت اتصال وای‌فای ۶ و دو پورت شبکه ۲.۵ گیگابایتی را هم داراست.

۱۸ %

۲۵,۰۰۰,۰۰۰

۲۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان

هوآوی مدل E5785-320a

مودم E5785-320a شرکت هواوی یک مودم جیبی ۱۲۷ گرمی پر‌قدرت و پر‌فروش از رده LTE Cat 7 با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴.۵G و  TD-LTE است. سرعت دانلود آپلود این مودم به ترتیب ۳۰۰ و ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه است که مناسبی را برای بازی‌های آنلاین فراهم می‌آورد. همچنین آنتن دهی فوق العاده این دستگاه با قابلیت پشتیبانی از وای فای ۲.۴GHZ  و ۵GHZ اینترنت پر سرعت و اتصال پایداری را ایجاد می‌کند. از طریق پورت میکرو USB به کامپیوتر متصل می‌شود و همچنین این دستگاه قابلیت پشتیبانی از ۱۶ کاربر به صورت همزمان دارد و ظرفیت باتری هم ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

۵,۹۵۰,۰۰۰ تومان

سخن پایانی

در نهایت، انتخاب بهترین مودم TD-LTE بستگی به نیازها و شرایط خاص هر کاربر دارد. مواردی مانند محدوده پوشش شبکه، سرعت مورد نیاز، قیمت و امکانات اضافی مودم‌ها از جمله عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. بررسی دقیق و مقایسه ویژگی‌های مختلف مودم‌ها می‌تواند به کاربران کمک کند تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. با استفاده از مودم مناسب، تجربه‌ای مطلوب از اینترنت پرسرعت و پایدار خواهید داشت که نیازهای روزمره و حرفه‌ای شما را به خوبی برآورده می‌کند. انتخاب صحیح مودم، سرمایه‌گذاری مهمی برای بهره‌وری و کیفیت زندگی دیجیتال شما است.

منبع: دیجی‌کالا مگ

۳,۸۳۵,۷۳۰

تومان

۳,۷۹۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

کدام مودم‌های td lte طرفیت اتصال کاربر بیشتری دارند؟

مودم‌های ای ای مدل ۵GEE ROUTER، مودم سرکام مدل NR5103E 5G ROUTER، عمانتل مدل AURORA C082 قابلیت اتصال ۶۴ کاربر به صورت همزمان دارند.

چرا مودم‌های td lte توجه ویژه ای را به خود جلب کرده‌اند؟

مودم‌های TD-LTE به دلیل کارایی بالا و قابلیت ارایه سرعت‌های بالا در دانلود و آپلود، توجه بسیاری از کاربران خانگی و سازمانی را به خود جلب کرده‌اند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید بهترین وبکم؛ ۱۰ دستگاه پرفروش برای جلسات کاری • دیجی‌کالا مگ

برای خرید بهترین وبکم بازار نیاز است تا محصولات زیادی را زیر و رو کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *