رادیکال SR3 با رنگ جذاب روبی استون پورشه معرفی شد

بیش از ۵۰ درصد محصولات تولیدی رادیکال با رنگ سفید سفارش داده می‌شوند اما خودروی SR3 با رنگ روبی استون پورشه جذابیت‌های بسیار بیشتری دارد.


با خودروی رادیکال SR3 XXR جدید متعلق به قهرمان مسابقات موتور اسپرت الکس بوخانتسف آشنا شوید. به نظر می‌رسد رنگ روبی استون بکار رفته در این خودرو زیباترین رنگی باشد که روی محصولات رادیکال دیده شده است. احتمالاً فکر می‌کنید که این رنگ قبلاً روی محصولات پورشه بکار رفته و این‌گونه نیز هست. رنگ قرمز روبی استون و رینگ‌های سفید رنگ همواره ترکیب جذابی ارائه کرده‌اند.

ظاهراً بیش از ۵۰ درصد مشتریان رادیکال رنگ بدنه سفید را انتخاب می‌کنند چراکه گفته می‌شود نشان‌های روی بدنه در رنگ سفید بهتر دیده می‌شود و این رنگ همچنین دوام بالاتری در شرایط پیست دارد و تعمیرش نیز راحت‌تر است؛ اما بوخانتسف که قهرمان فعلی مسابقات قهرمانی گلف رادیکال کاپ است ایده‌های دیگری برای SR3 XXR جدید خود دارد. رادیکال می‌گوید هفت رنگ ویژه را برای مشتریانی که می‌خواهند خودروی متفاوتی داشته باشند ارائه می‌کند.

این شرکت در هفت ماه اخیر نمونه‌های رنگ تولیدی خود را به دوبی ارسال کرده تا بداند این رنگ‌ها در زیر نور آفتاب چه ظاهری دارند. به نظر می‌رسد خودروی سفارش بوخانتسف درست از تأسیسات بنتلی مولینر بیرون آمده است. رادیکال خاطرنشان می‌سازد رنگ سفارشی موردبحث کیفیت بالایی دارد تا در زمان حضور در پیست و مسابقات موتور اسپرت آسیب نبیند. البته رینگ‌های سفید و نوارهای مسابقه‌ای روی بدنه هم تأثیر زیادی بر جذابیت خودرو گذاشته‌اند.

رادیکال SR3 از شاسی فریم فضایی مخصوص این شرکت به همراه پیشرانه ۱.۵ لیتری RPE و طراحی بدون سقف سود می‌برد. البته شاید طراحی بدون سقف خودرو خیلی مناسب آب‌وهوای گرم و خشک و البته بارانی در برخی کشورها نباشد. در حال حاضر SR3 XXR یاد شده تنها نسخه از این خودرو با رنگ روبی استون است اما رادیکال می‌گوید رنگ موردبحث را در دسترس سایر خریداران نیز قرار خواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

به دستور سازمان استاندارد، شماره‌گذاری وانت نیسان متوقف شد

براساس اعلام «مهدی انگورج»، مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد، شماره‌گذاری وانت نیسان متوقف شد. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *