رئیس ستاد پزشکیان در بوشهر: هواداران حضور در انتخابات را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، «عبدالرسول عمادی» شامگاه چهارشنبه در گردهمایی ستاد مردمی مسعود پزشکیان در بوشهر اظهار کرد: به همه توصیه می‌کنم که ساعت‌های اولیه رای‌گیری با وجود گرمای هوا پای صندوق بروند زیرا امکان دارد شلوغی در ساعت‌های پایانی مانع رای‌گیری آنها شود.

وی بیان کرد: بهترین زمان برای رأی‌دهی ساعت هشت صبح و در آغاز رای گیری است زیرا برای رای دادن در ساعت‌های پایانی شاید شلوغی صف مانع رای‌دهی شود.

رئیس ستاد پزشکیان در استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه عمده حامیان رقیب در ساعت‌های ابتدای پای صندوق می‌روند دیگر چشم به تمدید زمان انتخابات نداشته و در مقابل شاید موکول کردن رای به ساعت‌هی پایانی مانع و تهدیدی برای کسب رای بیشتر شود.

عمادی ادامه داد: هر کسی که در دور نخست رأی نداده پیام خود را به حاکمیت داده است اما باید بداند در مرحله دوم انتخابات هیچ دلیل موجهی برای عدم رأی‌دهی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در بوشهر افتتاح شد

مسئولان ستادهای پزشکیان در استان بوشهر منصوب شدند

وی تاکید کرد: پزشکیان می‌توانند در مقابل خطرات آینده ایستادگی کنند و ایران را به سمت جایگاه برجسته‌تری در جهان هدایت کنند.

رئیس ستاد پزشکیان در استان بوشهر گفت: پزشکیان با اخلاق و ویژگی‌های برجسته می‌تواند موجب تحولات مثبت در زندگی ایرانیان شود و در مقابل هم‌وطنان نیز باید با همت و ایده‌های خود، آینده این کشور را شکل دهند.

وی ادامه داد: ایرانیانی که مهاجرت کرده‌اند و مجبور به ترک ایران شده‌اند، امسال بدون شک با امید و عشق به آینده، حضوری پرقدرت در انتخابات ثبت می‌کنند.

رئیس ستاد پزشکیان در استان بوشهر افزود: انتظار است همه شرکت کنندگان در انتخابات با این انرژی مثبت، برای تقویت جامعه دست در دست هم بدهند و مشارکتی پرشور در انتخابات رقم بزنند زیرا بدون تردید حضور در ۱۵ تیر به منزله عشق به آینده و سرنوشت ایران است.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی، ما باید با هوش و شجاعت اقدام کنیم تا ایران را به مسیر صحیح برگردانیم و بدون پزشکیان می‌تواند نقش مهمی در این مسیر ایفا و کشور را به مسیر خود برگرداند.

عمادی تصریح کرد: در چند مدت اخیر منتقدان هیچ نقطه ضعفی و نکته تاریکی در زندگی پزشکیان پیدا نکرد و از روی ناچاری عنوان کردند دولت پزشکیان دولت سوم روحانی خواهد بود و این در شرایطی است که بهترین شباهت دولت پزشکیان به دولت سید محمد خاتمی است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قرارگاه سازندگی سپاه بیش از چهار هزار پروژه عمرانی اجرا کرد

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: این نیرو چهار هزار و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *