رئیس ستاد انتخابات کشور: نامزد درجه یک و دو نداریم /انتخابات ریاست‌جمهوری با تعرفه کاغذی برگزار خواهد شد

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ما نامزد درجه یک و دو نداریم، گفت: نامزدهای انتخابات می‌توانند تا ۳ نفر در ستاد انتخابات کشور نماینده داشته و از قبل شروع انتخابات تا پایان حضور داشته باشند.

محمدتقی شاهچراغی در گفت ‌وگو با ایسنا با بیان اینکه وزارت کشور و شورای نگهبان آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی کرده‌اند، اظهار کرد: در حدود ۶۰ هزار شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که بخشی از این شعب، سیار هستند و ما در مجموع در ۹۰ هزار نقطه اقدام به اخذ رای از مردم می کنیم. تجهیزات، امکانات، صندوق‌ها و تعرفه‌ها به استان‌ها ارسال شده و دیروز در ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه مانور انتخابات برگزار کردیم تا اجرای مطلوبی داشته باشیم.

وی افزود: در نظرسنجی‌هایی که مراکز تحقیقاتی معتبر انجام داده‌اند رضایت مردم نسبت به برگزاری سالم، خوب و مطلوب انتخابات رشد کرده و این امر مایه افتخار است. همه اجزای اجرای انتخابات همت خود را به کار بسته‌اند تا به بهترین شکل از آرای مردم صیانت شود. در انتخابات‌های گذشته مثل انتخابات ۱۴۰۰ تاخیرهای فراوان و عدم هماهنگی وجود داشت ولی در دو دوره انتخابات مجلس این مسائل را به حداقل رساندیم و امیدوارم انتخابات ریاست‌جمهوری این امر بهتر از گذشته محقق شود.


منبع : www.fardanews.com

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

توقع برنامه از ما نداشته باشید؛  رأی سلبی بدهید(!) (خبر ویژه)

      داود سوری، محمد طبیبیان، موسی غنی‌نژاد، فرهاد نیلی و مسعود نیلی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *