رئیس جمهور منتخب باید به وعده‌هایش وفادار بماند

ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با حضور مردم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود، اما رئیس جمهور منتخب باید به وعده‌هایی که داده است وفادار بماند.

مصطفی معینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب باید قول‌هایی که به مردم داده و بر اساس آن رای گرفته است را مقابل چشم‌هایش بگذارد و هر چند وقت یکبار به آنها نگاه کند تا متوجه شود که به کدام وعده عمل کرده است.

وی  با تاکید به جایگاه آموزش و پرورش در توسعه کشور، تصریح کرد: معلم و دانش آموز دو رکن اصلی آموزش و پرورش هستند و رئیس جمهور باید برای توسعه نظام آموزشی، به معلم و دانش آموز توجه ویژه داشته باشد و به معیشت معلمان یک بار برای همیشه رسیدگی کند.

این عضو کمیسیون اصل نود مجلس، افزود: مردم به اعتماد صحبت‌های نامزد منتخب به پای صندوق رای آمدند و رئیس جمهور نباید شرایط مردم را فراموش کند و در شرایط سخت و حساس کنونی، برای علاج مشکلات کشور، حالا زمان تحقق وعده‌های صادق در میدان عمل است.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: هواداران نامزدهای ریاست جمهور باید به قانون تمکین کنند و مدنیت خود را با پذیرش نتیجه آرا به جوامع بین‌المللی نشان دهند و رقابت‌ها به مشارکت برای توسعه و پیشرفت کشور تبدیل شود.

معینی اظهار کرد: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های این کشور هستند و رئیس جمهور باید تسهیلات زندگی آبرومندانه را برای آنها فراهم کند که اولویت آن شغل با کرامت و زندگی آسان است.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1403041510174/رئیس-جمهور-منتخب-باید-به-وعده-هایش-وفادار-بماند

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *