رئیس اسکوئر انیکس می‌گوید بازی‌های Final Fantasy 7 Rebirth ،Final Fantasy 16 و Foamstars کمتر از حد انتظار فروختند

رئیس شرکت Square Enix گفته است که سه مورد از پرطرفدارترین بازیهای این شرکت بدتر از حد انتظار فروخته‌اند. به گفته Takashi Kiryu، رئیس اسکوئر انیکس، فروش بازی‌های Final Fantasy 7 Rebirth ،Final Fantasy 16 و Foamstars همگی کمتر از درآمد و سود مورد انتظار بوده است.

در نتیجه، این ناشر انتظار دارد در سال مالی جاری به‌جای تخمین‌ درآمد عملیاتی 57 میلیارد ین (364 میلیون دلار)، 40 میلیارد ین (255 میلیون دلار) درآمد کسب کند. Kiryu گفته فروش هر سه بازی کمتر از حد انتظار بوده است. طبق گزارش‌ها، فروش بازی Final Fantasy 16 مطابق با انتظارات در زمان عرضه بود، اما نتوانست شتاب را حفظ کند و در نهایت نتوانست به کل هدف Square Enix برای سال مالی برسد. در عین حال، بازی Final Fantasy 7 Rebirth و Foamstars از روز اول نتوانستند به اهداف مورد نظر داخلی برسند. Kiryu همچنین گفته است که اسکوئر انیکس مطمئن است که Final Fantasy 16 می‌تواند به هدف خود در برنامه 18 ماهه خود دست یابد. اگرچه Final Fantasy 7 Rebirth و Foamstars آنطور که انتظار می‌رفت نبودند، این بدان معنا نیست که آنها بد هستند.

هر سه بازی با عملکرد ضعیف، انحصاری کنسول PS5 بودند و به همین دلیل می‌توان ادعا کرد که اگر روی Xbox Series X/S (و PC) نیز منتشر شده بودند، Square Enix می‌توانست درآمد بیشتری از آن‌ها کسب کند. اکنون به نظر می رسد که این شرکت این خط فکری را در پیش گرفته است. روز دوشنبه یک طرح تجاری میان مدت جدید منتشر کرد که شامل ساخت بازی های AAA چند پلتفرمی در آینده است.

 

The post رئیس اسکوئر انیکس می‌گوید بازی‌های Final Fantasy 7 Rebirth ،Final Fantasy 16 و Foamstars کمتر از حد انتظار فروختند appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *