ذخیره بیت‌کوین صرافی مت‌گاکس در حال اتمام! موج جدید فروش در پیش است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ورشکسته مت‌گاکس (Mt. Gox) امروز ۲۴ جولای نیز روند بازپرداخت بدهی‌های خود را ادامه می‌دهد. طی چند ساعت گذشته، این صرافی حدود ۵۱۰۶ بیت کوین به ارزش تقریبی ۳۳۵ میلیون دلار را به صرافی بیت‌استمپ و یک آدرس ناشناخته منتقل کرده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، این انتقال شامل دو تراکنش مجزا بود. در این تراکنش‌ها، ۲۲۳۷ بیت کوین به صرافی بیت‌استمپ و ۲۸۶۹ بیت کوین دیگر به یک آدرس ناشناخته ارسال شدند.

بیت کوین‌های ارسالی به آدرس ناشناخته سپس میان چندین کیف پول دیگر منتقل شدند و در نهایت، به آدرس‌های مرتبط با بیت‌استمپ رسیدند. بیت‌استمپ یکی از ۵ صرافی‌ است که در روند بازپرداخت بدهی‌ها با مت‌گاکس همکاری می‌کند.

۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!




شروع


این اقدام با اعلامیه قبلی مت‌گاکس مبنی بر شروع بازپرداخت بدهی‌ها در قالب بیت کوین و بیت کوین کش مطابقت دارد. بر اساس داده‌های کریپتو کوانت (CryptoQuant)، تاکنون بیش از ۶۶ درصد از بیت کوین‌های طلبکاران این صرافی توزیع شده است.

طبق داده‌های آرخام اینتلیجنس، موجودی بیت کوین صرافی مت‌گاکس دو روز پیش ۹۰۳۴۴ بیت کوین به ارزش ۶ میلیارد دلار بود. پس از آن، موجودی بیت کوین این صرافی پس از انتقال ۴۷۵۰۰ بیت کوین در ۲۳ جولای، به ۴۲۷۴۴ بیت کوین به ارزش ۲.۸۵ میلیارد دلار رسید.

در ادامه و در چند ساعت گذشته، مت‌گاکس در یک تراکنش، ۳۷۴۷۷ بیت کوین و در یک تراکنش دیگر، ۵۱۰۶ بیت کوین دیگر را منتقل کرد. اکنون با توجه به این تراکنش‌ها، موجودی صرافی مت‌گاکس تنها به ۱۶۱ بیت کوین معادل ۱۰ میلیون دلار رسیده است.

در همین حال، گزارش‌های جدیدتر حاکی از آنند که صرافی کراکن توزیع وجوه میان طلبکاران مت‌گاکس را به پایان رسانده، اما هنوز فشار فروش قابل‌توجهی در بازار مشاهده نشده است.

به گفته تحلیلگران کریپتوکوانت، این موضوع نشانه مثبتی است، اما در ادامه ممکن است شاهد برخی فشارهای فروش از سوی معامله‌گران آسیایی باشیم.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

داده‌های تورمی آمریکا منتشر شد؛ واکنش قیمت بیت کوین چه بود؟

داده‌های تورمی آمریکا چند دقیقه قبل منتشر شدند و نوسانات جدیدی در بازار بیت کوین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد