دیگر باید از اسکلتون‌های عنوان ماینکرفت بترسید

ماینکرفت سرشار از لحظات بامزه و خنده‌دار است که می‌تواند هر کسی را مجبور به قهقهه زدن کند. تنها رد دد ۲ نیست که در آن حیوانات با هم می‌جنگند و ماینکرفت از چندین سال قبل این ویژگی را داراست. بارها و بارها در بازی ما شاهد درگیری ماب‌های مختلف با یکدیگر بوده ایم که می‌تواند نتایج عجیب و غیرقابل منتظره‌ای داشته باشد.

یکی از بازیکنان ماینکرفت در ردیت به نام HuudonW کلیپ کوتاهی از ماینکرفت به اشتراک گذاشته که در آن توسط یک کریپر کشته می‌شود. نکته اصلی این ویدیو اینجاست که این کریپر را یک اسکلت به سمت او هل داده است. این ویدیو نشان داد که تا چه اندازه می‌توان در ماینکرفت بدشانس و بداقبال بود و منهای همه اینها صحنه جالب و بامزه‌ای هم خلق کرده است. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید.

حرکت گیمرهای حرفه‌ای ماینکرفت!

درگیری با کریپر همیشه از بزرگ‌ترین چالش‌های ماینکرفت بوده است

این کریپر به صورت خنده‌داری توسط اسکلت در ماینکرفت هل داده شده و به نوعی باعث شد بازیکن منفجر شود. کاربر دیگری به نام raylolz پاسخ داد: “تو واقعا اشتباه بدی مرتکب شدی”. شخص دیگری به نام BandishAsARadish در کامنت‌ها نوشت: “اسکلت برای پری کردن از کریپر این کار را کرد” (پری کردن یا Parry در واقع به جاخالی دادن از حملات گفته می‌شود).

شخص دیگری به نام Petamine 666 با قاطعیت گفت: “دقیقا به همین خاطر است که باید همه جا در ماینکرفت با خود سپر ببرید”. در پاسخ به او Rotary1 گفت: “درست، اما تاخیری که سپر در حرکت به وجود می‌آورد در چنین شرایطی اوضاع را وخیم‌تر می‌کند”. dreemurthememer نوشت: “ماینکرفت باید دقت نرخ فریم خود را در مبارزات افزایش دهد و آن رابهبود ببخشد”. این کار باعث می‌شود تا دقت مبارزات حسابی بهتر شود.

کاربران سعی دارند تا بفهمند چگونه این کاربر کشته شده است

یکی دیگر از کاربران ردیت به نام Eau_De_TruffleButter نوشت: “من نمی‌خواهم به این اتفاقی که برای تو افتاده بخندم، چون واقعا در ماینکرفت  تجربه دردناکیست”. CreeperAsh07 اشاره کرد: “اگر من به جای بازیکن در ویدیو بودم، با تیر و کمان اجازه نمی‌دادم کریپر و اسکلت این بلا را سرم بیاورند”. HuudonW با ناراحتی نوشت: “بله، اما متاسفانه تیری نداشتم که شلیک کنم”.

ماب‌های جدید در ماینکرافت

شما می‌توانید ماب‌های جدید را در trial chambers پیدا کنید

پس از عرضه آپدیت Tricky Trials ماینکرفت دو ماب خطرناک جدید با نام‌های «باگد» و «بریز» به بازی اضافه شده اند که از قضا هر دوی آن‌ها از راه دور حمله می‌کنند. «باگد» از اسکلت‌های مختلف درست شده که تیرهای سمی شلیک می‌کند. «بریز» بیشتر شبیه «بلیز» استکه در دژهای ندر پیدا می‌شود. در این ویدیو شما باید با ماب‌ها بجنگید و بهترین راه حمل یک سپر است. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

تلاش بازیکن ماینکرافت برای دور کردن کریپر به شکلی خنده‌دار با شکست مواجه شد

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آنیا تیلور جوی به دنبال ایفای نقش السا در نسخه لایو اکشن Frozen

آنیا تیلوری جوی که این روزها به واسطه ایفای نقش اصلی فیلم Furiosa: A Mad …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد