تیتر خبرها

دیوید سیمن: گل بلینگام مقابل اسلواکی شگفت‌انگیز بود؛ انگلیس هنوز شانس قهرمانی دارد

طرفداری | دیوید سیمن، دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس، ابراز امیدواری کرده است که گل دیدنی جود بلینگام در لحظات پایانی بازی مقابل اسلواکی، نقطه عطفی برای این تیم در ادامه یورو ۲۰۲۴ باشد.

بلینگام در ثانیه‌های پایانی دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی با یک ضربه قیچی‌برگردان زیبا دروازه اسلواکی را باز کرد و بازی را به وقت اضافه کشاند. در وقت اضافه، هری کین گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند تا انگلیس از حذف شدن در این مرحله نجات پیدا کند. دیوید سیمن در گفتگو با وبسایت بت‌وی دراین‌باره می‌گوید:

گل جود بلینگام برای انگلیس فوق‌العاده بود. وقتی ما عقب بودیم، فکر می‌کردم که گرت ساوتگیت بعد از بازی استعفا خواهد داد، اما ناگهان آن گل به ثمر رسید و من آنقدر بلند فریاد زدم که همسرم فرانکی را از ترس پراندم!

او در ادامه افزود:

این یک گل شگفت‌انگیز بود و فکر می‌کنم ما سزاوار کسب امتیاز در این بازی بودیم. اسلواکی از چیزی که خیلی‌ها فکر می‌کردند، بهتر بود. آنها تیمی بسیار سازمان‌یافته هستند و می‌دانستند چگونه خطوط پاس ما را مسدود کنند.

فکر می‌کنم برخی از مردم چنین تیم‌هایی را دست‌کم می‌گیرند و انتظار دارند که به راحتی شکست بخورند. اما اینطور نیست، آنها به خاطر لیاقت‌شان است که در یورو حضور دارند و در بهترین سطح خود بازی می‌کنند. بازیکنان ما در حال حاضر در بهترین فرم خود نیستند، اما می‌دانیم که می‌توانیم خیلی بهتر بازی کنیم و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافته‌ایم. ما باید از تیم حمایت کنیم چون هنوز شانس قهرمانی داریم.

سیمن گل بلینگام را به گل معروف پل گاسکوئین در ورزشگاه ومبلی در اواسط دهه ۱۹۹۰ تشبیه کرد و گفت:

امیدوارم گل بلینگام مانند گل گاسکوئین مقابل اسکاتلند در یورو ۹۶ (۹۰ ثانیه پس از مهار پنالتی من!) نقطه عطفی باشد. این گل به مردم یادآوری می‌کند که این تیم هنوز چه چیزهایی در چنته دارد و ما بازیکنانی داریم که قادر به خلق لحظات حساس هستند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

درون دروازه پرسپولیس خالی تر از قبل

احمد گوهری در یک استوری اینستاگرامی از پرسپولیس تشکر کرده که به نظر شبیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *