دور جدید صعود ریپل؛ تحلیلگران به ثبت سقف‌‌های تاریخی جدید امیدوارند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریپل (XRP) با رشد ۳۰ درصدی قیمت خود طی ماه گذشته، یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو در بازار بوده است. بسیاری از تحلیلگران، از جمله دارک دیفندر (Dark Defender)، معتقدند که این حرکت صعودی ادامه‌ خواهد داشت و به ثبت سقف‌های تاریخی جدید منجر خواهد شد.

او پیش‌بینی می‌کند که اگر کندل هفتگی قیمت بالای ۰.۶۰۴۴ دلار بسته شود و به سمت ۰.۶۶ دلار (سطوح ابرهای ایچیموکو) حرکت کند، افزایش چشمگیری در پیش خواهد بود.

در اوایل این هفته، کریپتو بول (Crypto Bull)، تحلیلگر، اعلام کرد که قیمت ریپل رو به رشد است، لذا مقادیر زیادی از این ارز دیجیتال را خریداری کرده است. او قول داد تا زمانی که قیمت ریپل به ۱ دلار نرسیده، توکن‌های خود را نفروشد.

تحلیلگر دیگری به نام کریپتو تونی (Crypto Tony) هم اظهار داشت که در حال حاضر، قیمت ریپل در محدوده ۰.۵۵ و ۰.۶۵ دلار نوسان دارد و فرصت خوبی برای خرید فراهم کرده است. او نیز متعهد شده که از این شرایط برای سرمایه‌گذاری بهره برده و تا زمان افزایش قیمت، دارایی‌های خود را به فروش نخواهد رساند.

شایان ذکر است که برخی از کارشناسان، سناریوهای بدبینانه‌ای را متصور هستند. در همین راستا، کریپتواینسایت‌یو‌کی (Cryptoinsightuk) عنوان کرده که ارزش XRP ممکن است در روزهای آتی به ۰.۵۲ دلار سقوط کند. با این حال، این معامله‌گر معتقد است که صعود قیمت به بالای ۰.۶۴ دلار، این پیش‌بینی را باطل خواهد کرد.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (XRP) یکی از شاخص‌هایی است که از افزایش قیمت ریپل حکایت دارد. این اندیکاتور که در اوایل ماه جاری به کف یک ساله ۱۲.۳ رسیده بود، در حال حاضر در سطح ۴۶ قرار گرفته است.

همچنین، شاخص سود باز تجمعی ریپل، علی‌رغم کاهشی اندک از سقف خود در ۲۴ جولای، همچنان بالاست و تقریباً به ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است. افزایش این شاخص عموماً مقدمه‌ای برای یک حرکت شدید در نظر گرفته می‌شود.

آخرین نکته تأثیر‌گذار بر افزایش قیمت XRP نیز حل و فصل احتمالی دعوای حقوقی شرکت ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده است. این دو نهاد که طی ۳ سال و نیم گذشته درگیر بوده‌اند، اکنون قصد دارند با یکدیگر به توافق برسند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

احتمال عرضه ETF ریپل در سال ۲۰۲۵؛ این محصول به نفع XRP است یا به ضرر آن؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه با تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد