دوربین‌های گلکسی S25 و S25 پلاس قرار نیست تغییر کنند

اگر قصد خرید گلکسی S25 را دارید، شاید نیاز باشد نگاهی به مدل اولترا این سری بیندازید. بر اساس یک گزارش جدید، برخی از مشخصات دوربین‌های سری گلکسی S25 فاش شده است.

به نظر می‌رسد مدل‌های پایه و پلاس در این سری، همان ارتقای دوربینی که گلکسی S25 Ultra دریافت می‌کند را نخواهند داشت. با اینکه تا زمان عرضه سری گلکسی S25 حدود شش ماه باقی مانده، برخی مشخصات دوربین آن به بیرون درز کرده است. طبق گزارش منتشر شده از سوی GalaxyClub، گلکسی S25 از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره خواهد برد. همچنین، این گوشی هوشمند از همان دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی به کار رفته در گلکسی S23 و گلکسی S24 استفاده خواهد کرد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در گلکسی S25 پلاس نیز به کار خواهند رفت. بنابراین، اگر به دنبال ارتقاء دوربین نسبت به گلکسی S23 یا گلکسی S24 خود هستید، شاید نیاز به خرید گلکسی S25 Ultra داشته باشید که گفته می‌شود از یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو  ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک لنز پریسکوپی دیگر ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر بهره خواهد برد.

طبق شایعات، پردازنده اگزینوس ۲۵۰۰ برای اکثر بازارها و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ برای چین و آمریکا در نظر گرفته شده است. با این حال، گزارش اخیر از تحلیلگر مشهور، مینگ-چی کو، ادعا می‌کند که سامسونگ با مشکلاتی در تولید انبوه اگزینوس ۲۵۰۰ روبرو است؛ بنابراین، به احتمال زیاد سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در تمامی کشورها استفاده خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد هر سه گوشی به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری One UI 7.1 مبتنی بر اندروید ۱۵ بهره خواهند برد و هفت سال به‌روزرسانی امنیتی و سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. همچنین، سامسونگ ممکن است قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی را با این گوشی‌های هوشمند جدید معرفی کند. گزارش شده است که هر سه گوشی جدید ظرفیت باتری مشابه نسل قبلی خود را خواهند داشت. بنابراین، به احتمال زیاد گلکسی‌ S25 از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، گلکسی‌ S25 پلاس از یک باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و گلکسی‌ S25 الترا از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهند برد.

منبع: SamMobile

نوشته دوربین‌های گلکسی S25 و S25 پلاس قرار نیست تغییر کنند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تصاویر رسمی گلکسی واچ‌ها و گلکسی بادزهای جدید سامسونگ افشا شد

گلکسی واچ اولترا و گلکسی بادز ۳ معمولی و پرو سامسونگ شباهت زیادی به اپل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *