دوج کوین در تلاش برای شکستن الگوی کنج نزولی؛ منتظر یک رالی ۹۹ درصدی باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت دوج کوین در روزهای اخیر روند صعودی داشته و ‌اکنون با نزدیک شدن به خروج از الگوی کنج نزولی، حجم معاملات روزانه آن نیز بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است.
تحلیلگران با توجه به الگوی شکل گرفته روی نمودار دوج کوین، جهشی ۹۹ درصدی را برای این ارز دیجیتال در روزهای آینده پیش‌بینی می‌کنند. شاخص قدرت نسبی (RSI) دوج کوین هم در حال افزایش است و در صورت عبور از سطح خنثی، می‌تواند روند صعودی قوی‌تری را برای دوج کوین رقم بزند و قیمت آن را تا ۰.۲۷ دلار بالا ببرد.
از طرفی، میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ و ۲۰۰ روزه همچنان به عنوان مقاومت در برابر افزایش قیمت دوج کوین عمل می‌کنند. با این حال، در صورت عبور از این سطوح، دوج کوین می‌تواند از الگوی کنج نزولی خارج شود و حتی بالاتر از اوج قیمتی سال گذشته، یعنی ۰.۲۲ دلار معامله شود. از طرف دیگر، سطح فیبوناچی اصلاحی ۰.۷۸۶ به عنوان یک حمایت قوی عمل می‌کند و جهش از این سطح می‌تواند قیمت را به ۰.۲۷ دلار برساند.
بسیاری از فعالان بازار بر این باورند که دوج کوین می‌تواند در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ به بالاترین رکوردهای قبلی خود برسد. در همین راستا، جیوون مارکس (Javon Marks)، تحلیلگر بازار، یک رشد ۴۰۴ درصدی را برای دوج کوین پیش‌بینی کرده است.
قیمت دوج کوین تا حد زیادی تحت تاثیر توییت‌های ایلان ماسک نیز قرار دارد. چند ماه پیش، پس از اعلام پذیرش دوج کوین به عنوان یک روش پرداخت توسط تسلا، قیمت این میم‌کوین افزایش یافت. اکنون نیز گمانه‌زنی‌هایی در مورد پذیرش دوج کوین توسط اسپیس ایکس (SpaceX) و X (توییتر سایق) به عنوان روش پرداخت وجود دارد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین راستا، تقاضا برای دوج کوین افزایش یافته است. طی ۷ روز گذشته، تعداد آدرس‌های درگیر در تراکنش‌های روزانه دوج کوین، ۲۰ درصد و تعداد آدرس‌های روزانه جدید آن، ۱۷ درصد افزایش یافته‌اند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

درخشش دوباره میم‌کوین‌های بلاکچین سولانا؛ بوم پرسودترین رمزارز بازار شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در ۲۴ ساعت گذشته، میم‌کوین‌های مبتنی بر بلاکچین سولانا رشد قابل‌توجهی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *