دنباله بازی Journey to the Savage Planet در حال ساخت است

به نظر می‌رسد دنباله بازی Journey to the Savage Planet در حال ساخت است و جزئیات اولیه‌ای در این باره به دست آمده است. در سال 2020 بازی Journey to the Savage Planet در سبک اکشن-ماجراجویی توسط استودیوی مستقل Typhoon Studios (که دیگر تعطیل شده) منتشر شد. این استودیو که در آن زمان زیرمجموعه‌ی گوگل بود، Journey to the Savage Planet را برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه کرد.

بازی ذکر شده ابتدا برای ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس عرضه شد و بعدها برای پلتفرم‌هایی مانند استدیا و نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار گرفت. با این حال، تعطیلی گوگل استدیا و انحلال استودیو Typhoon Studios طرفداران را نسبت به سرنوشت دنیای «سیاره‌ی وحشی» ناامید کرد. اما خبر خوش اینجاست که تیم اصلی سازنده‌ی بازی Journey to the Savage Planet استودیوی جدیدی به نام Raccoon Logic تأسیس کرده‌اند. تا پیش از امسال پروژه‌ی در دست ساخت این استودیوی جدید، ناشناخته بود؛ اما در ماه مه با اتفاقی در اداره مالکیت کانادا، جرقه‌ای از امید زده شد. در این اداره، ثبت‌نامی برای عنوانی با نام Journey to the Savage Planet انجام شده است.

جزئیات بیشتر در مورد دنباله بازی Journey to the Savage Planet

به لطف فراخوان بازیگری که اوایل امسال در وب‌سایت Actors Access منتشر شده، می‌توانیم تأیید کنیم که دنباله‌ی این بازی با عنوان موقت «لودِستار» (Lodestar) در حال توسعه است. این فراخوان به شرح زیر نوشته شده است:
«پروژه‌ی لودِستار (عنوان موقت) یک بازی ویدیویی مستقل است و دنباله بازی Journey to the Savage Planet ساخته‌ی استودیو‌های Tycoon/505/Stadia Games می‌باشد. این نقش برای یک ویدیوی کوتاه در ابتدای بازی به عنوان یک سخنگوی رسمی با لباس فضایی است». علاوه بر این فراخوان بازیگری، استودیو مشغول انتخاب بازیگر برای تبلیغات طنز داخل بازی هم بوده‌اند. این تبلیغات جعلی روی تلویزیون‌های مجازی داخل بازی پخش خواهند شد. در اینجا برخی از نقش‌هایی که به دنبال آن‌ها هستند، ذکر شده است:

Slappi Xtreme Smartbot – کودک
Slappi Xtreme Smartbot – مادر
Nu-Grob2 – توصیه‌نامه‌
Smile Syndicate – متقاضی شغل
Chisler Financial – مجری برنامه‌ی تبلیغاتی بازرگانی

آخرین دورِ انتخاب بازیگر برای این بازی در مارس 2024 انجام شده که به نظر می‌رسد توسعه‌ی بازی طبق برنامه پیش می‌رود. در حالی که دنباله‌ی این بازی هنوز به طور رسمی تأیید نشده است، نشانه‌ها حاکی از آن است که لودِستار دنباله بازی Journey to the Savage Planet خواهد بود. در همین حال، کاربران ایکس‌باکس گیم‌پس می‌توانند با تجربه‌ی ماجراجویی‌های عجیب و غریب اولین کاوشگر میان‌ستاره‌ای که جرأت کرد به جایی برود که قبلاً کسی نرفته، دوباره به بازی اول سر بزنند یا بازی را از فروشگاه پلتفرم خود خریداری کنند. عنوان ذکر شده در زمان انتشار، نقدهای مثبتی دریافت کرد و در حال حاضر امتیاز بالای 76 را در سایت متاکریتیک دارد. پس به نظر می‌رسد بهتر است منتظر این اخبار بیشتر از این استودیو عناوینش باشیم.

منبع: Mp1st


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارگردان بازی Marathon به دلیل رفتار نامناسب اخراج شد

جیسون شرایر در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که کریس برت، کارگردان بازی Marathon از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد