دلیل بروز افت فریم در بسته الحاقی Elden Ring اعلام شد

به گفته استودیوی FromSoftware، مشکل افت فریم بسته الحاقی Elden Ring برای کامپیوتر ناشی از تداخل بازی با برنامه‌های مرتبط با کنترل موس است. بر اساس گفته‌های تیم پشتیبانی استودیو فرام‌سافتور در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، افت فریم بسته الحاقی Elden Ring ناشی از تداخل با نرم‌افزار موس کامپیوتر است. بسته الحاقی الدن رینگ با نام Shadow of the Erdtree نزدیک به یک هفته پیش منتشر شد و توانست نظرات زیادی را جلب کند. قابل به ذکر است این بازی توانست در ابتدای انتشار خود از نظر سایت متاکریتیک به بهترین DLC تاریخ تبدیل شود. اما بهتر است بدانیم هیچ چیز بی‌نقص نیست زیرا برخی از بازیکنان مشکلاتی را در این بازی گزارش کردند.

بسیاری از بی‌ثباتی نرخ فریم این بسته الحاقی شکایت داشتند و تیم پشتیبانی بعد از بررسی، در ایکس برای این موضوع راه حل خود را ارائه داد. بر اساس گفته‌های تیم، یک «برنامه مرتبط با کنترل موس» که در پس‌زمینه اجرا می‌شود، عامل بی‌ثباتی نرخ فریم بسته الحاقی Elden Ring است. تیم پشتیبانی توصیه کرده است که بازیکنان قبل از اجرای Shadow of the Erdtree این برنامه را ببندند تا عملکرد را بهتر کرده و راحت‌تر به تجربه بازی بپردازند. در ادامه این تیم توضیح داد «ما حدس می‌زنیم که این مشکل برای اجرای اکثر بازی‌ها صدق می‌کند و به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم قبل از اجرای Elden Ring یا هر بازی دیگری، آن‌ها را ببندید.»

مشکلات دیگر مربوط به بسته الحاقی Elden Ring

Shadow of the Erdtree با فروش بیش از 5 میلیون نسخه در اولین روز عرضه، طوفانی در دنیای بازی‌ها به پا کند. برخی از بازیکنان علاوه بر افت فریم هنوز هم از Shadow of the Erdtree شکایت دارند، مانند درجه سختی و مشکلات عملکردی دیگر در پی‌سی. در باگی دیگر مربوط به بسته الحاقی Elden Ring، بازی در کامپیوتر بازیکن را با پیام «رفتار نامعتبر شناسایی شده است» مواجه می‌کند. این پیام معمولاً زمانی ظاهر می‌شود که بازیکنان شروع به بازی یا تجربه حالت چند نفره می‌کند. حساب پشتیبانی تیم فرام‌سافتور به بازیکنان توصیه کرده در صورت دیدن این ارور بازی را مجدداً اجرا نمایند. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، بهتر است یکپارچگی فایل‌های بازی را بررسی کنند.

بی‌ثباتی در اتصال به اینترنت هم می‌تواند یکی از دلایل این مشکل باشد. در کنار این مسائل بهتر است بدانید اگر تقلب نمی‌کنید، وقتی در حالت چند نفره با این مشکل مواجه شوید، جریمه نخواهید شد. DLC الدن رینگ با نام Elden Ring Shadow of Erdtree هم‌اکنون برای تجربه بر روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و PC در دسترس است.

منبع: Wccftech


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اسب‌های بازی رد دد ردمپشن ۲ باید الهام‌بخش نسخه بعدی باشند

بازی Red Dead Redemption 2 داستان گروه ون در لیند را در سال ۱۸۹۹ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *