دشمنان می‌خواهند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «محمد بهمن» روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق های رای در منطقه پدافند هوایی شمالغرب، افزود: برای اینکه شاهد ایران قوی در سطح منطقه و جهان باشیم باید مقتدرتر از همیشه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر ۲ پایه جمهوریت و اسلامیت استوار است، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات، قدرت سیاسی جمهوری اسلامی را افزایش می دهد و باعث اقتدار نطام اسلامی در عرصه های بین المللی می شود.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: انتخابات خار چشم دشمنان جمهوری اسلامی است چراکه حضور مردم در صحنه های مختلف برای پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی یاس و ناامیدی را برای دشمنان به همراه دارد.

حجت الاسلام بهمن، ادامه داد: شهدا با گذشتن از بهترین دارایی خود یعنی جانشان باعث آبیاری و تناور شدن درخت انقلاب اسلامی شدند و امروز ما هم برای امتداد خون شهدا با حضور در پای صندوق های باید دِین خود را نسبت به آنان ادا کنیم.

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت هشت صبح امروز/ جمعه/ پانزدهم تیر ماه آغاز شد و در استان آذربایجان شرقی ۵۰ حوزه انتخابیه با سه هزار و ۱۶۳ صندوق رای گیری برای اخذ رای اختصاص یافته که ۷۳۷ صندوق سیار است .

یکهزار و ۵۸۹ صندوق اخذ رای در آذربایجان شرقی شهری و ثابت بوده و ۳۵ صندوق سیار شهری نیز پیش بینی شده است.

۵۰ هزار نفر نیروی اجرایی کار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان را بر عهده دارند.

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این دور با هم رقابت می کنند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آسیب ها و مشکلات بخش کشاورزی در مجلس پیگیری جدی شود

تبریز-رئیس اتاق اصناف کشاورزی ایران با بیان اینکه شیرازه کار از بخش کشاورزی خارج شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *