در یک نگاه پدر دختربچه را شناسایی کنی، نابغه ای!

آزمون تصویری با شناسایی پدر دختر: شما می توانید با کمک آزمون تصویری با شناسایی پدر دختر در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. سوالات و معماهای تصویر از جمله آزمون هایی هستند که بیشتر میزان تیزبینی و نکته سنجی شما را مورد آزمایش قرار می دهند. در این ازمون ها یک نشانه کوچک می تواند به شما در رسیدن به پاسخ کمک کند. اما دیدن این نشانه ها در زمان محدود برای هر کسی امکان پذیر نیست.

زندگی مدرن سبب شده است که روند جزئی نگری در افراد کاهش پیدا کند. فعالیت های مغز کاهش پیدا کند و همه این موارد سبب گردیده است تا افراد کلی نگر شوند. ظرفیت توانائیهای شناختی افراد کاهش پیدا کند و پس از مدتی ذهن و مغز به تنبلی عادت کند. به باور کارشناسان کاهش فعالیت مغز می تواند در سنین کهنسالی و میانسالی، سبب شکل گیری عوارضی همچون فراموشی و آلزایمر و … در افراد شود.

اما پرداختن و درگیر کردن ذهن و مغز با بازی های فکری می تواند علاوه بر سرگرمی، سبب رشد تفکر خلاق و مهارت های شناختی شوند. این خود به رشد مثبت فعالیت های مغز کمک زیادی می کند. مجله خبری چشمک با نظر داشت این نکته به صورت مرتب بهترین سوالات و معماهای تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. با آزمون تصویری با شناسایی پدر دختر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون هوش: به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

آزمون تصویری با شناسایی پدر دختر

همانطور که اشاره شد شما می توانید بهترین مهارت های شناختی و منطقی خود را با تکمیل کردن آزمون تصویری با شناسایی پدر دختر  چشمک در 5 ثانیه اثبات کنید. آیا می توانید در اولین تلاش ادعای پیروزی کنید؟ اگر به دنبال داشتن اوقاتی بسیار سرگرم کننده هستید، پس باید این معمای تصویری را حل کنید. آزمون شناسایی پدر دختر و ازمون های مشابه به شما کمک می کند استدلال منطقی و قیاسی خود را بهبود بخشید.

در تصویر آزمون تصویری با شناسایی پدر دختر شما به دو مرد و یک دختر بچه روبرو هستید. هر کدام از مزدان مدعی است که این دختربچه، فرزند اوست. اما واقعا کدامیک راست می گوید؟ واقعاً پدر دختر کیست؟ حالت کارآگاهی خود را فعال کنید و تمام جزئیات تصویر را تجزیه و تحلیل کنید، زیرا تنها از این طریق می توانید پاسخ صحیح را بدهید. به یاد داشته باشید که شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:اصطلاح روغن ریخته را نذر امامزاده کردن از کجا آمده است+داستان

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی پدر دختر

اگر به این قسمت از متن آزمون تصویری با شناسایی پدر دختر رسیدید و پاسخ را هنوز پیا نکردید، اشکالی ندارد. این آزمون یک تمرین ذهنی برای شماست که بتوانید به مرور زمان مهارت های شناختی خود را توسعه دهید و در عین به صورت روزانه مغز خود را ورزش و تمرین دهید. می توانید به بالا برگشته و به مدت 5 ثانیه دیگر به تصویر نگاه کنید.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر به تصویر خوب دقت کنید، شما هیچ نشانه و وجه اشتراک ظاهری میان دختر و دو مرد پیدا نخواهید کرد. اما از طریق زبان بدن میتوان فهمید که کدامیک از این دو مرد، پدر دختر است.

مرد سمت چپ دست های خود را مشت کرده است. عموما مشت ‌های گره کرده به صورت ضمنی حاکی از استحکام اراده فرد است. بدین منظور تصور کنید شخصی خود را برای مسابقه فوتبال یا بوکس یا سایر ورزش‌ها آماده می‌کند. این حرکت دست می‌‌تواند نشانی از لجاجت و سرسختی باشد که طرف مقابل را از نظر روحی تضعیف نماید و برتری جویی فرد را القاء نماید. با این اوصاف می توان دریافت که پدر دختر، فرد سمت راست است.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم در آشپزخانه وجود دارد هم در اتومبیل!؟

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی پدر دختر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: در 10 ثانیه عدد مناسب را در جای علامت های سوال قرار دهید!

 آیا از اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| به تصویر نگاه کن و بگو در نگاه اول چی دیدی!؟

چیستان: پرنده نیست، اما پر دارد و پرواز نمی کند!؟

  اگر نوزاد دختر را میان نوزادان پسر شناسایی کنی، نابغه ای!

نوشته در یک نگاه پدر دختربچه را شناسایی کنی، نابغه ای! اولین بار در مجله خبری چشمک. پدیدار شد.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

با حرکت دادن 1 چوب کبریت، عبارت را اصلاح کنید!

سوال ریاضی با اصلاح عبارت : لازم است تا یک عبارت صحیح را در تصویر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *