در هفته دوم جولای، نهنگ‌ها کدام ارزهای دیجیتال را شکار کرده‌اند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال، داده‌ها نشان می‌دهند که نهنگ‌ها در حال خرید هوشمندانه برخی از آلت‌کوین‌ها هستند. فعالیت این گروه از سرمایه‌گذاران بزرگ به‌دلیل تأثیرگذاری قابل‌توجه آنها روی قیمت رمزارزها، بسیار مهم است.

در ادامه، به سه آلت‌کوین اشاره شده که نهنگ‌های حوزه کریپتو در هفته دوم جولای ۲۰۲۴، خریداری کرده‌اند.

بر اساس داده‌های اینتودبلاک (IntoTheBlock)، نهنگ‌ها طی این هفته حدود ۳.۳۲ میلیارد دلار لایت‌کوین (LTC) جابه‌جا کرده‌اند که باعث افزایش ۱۹.۸۶ درصدی قیمت آن در هفت روز گذشته شده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


نکته قابل‌توجه این است که این تراکنش‌ها، بیش از ۵۰ درصد از ارزش کل بازار لایت‌کوین را تشکیل داده‌اند که نشان می‌دهد علاقه به این توکن ساختگی نیست. لایت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با ۲.۴ درصد افزایش در محدوده قیمتی ۷۰.۰۹ دلار معامله می‌شود.

اولانچ (AVAX) دیگر آلت‌کوین خریداری‌شده توسط نهنگ‌هاست. این پروژه به خاطر سرعت، مقیاس‌پذیری و توسعه قراردادهای هوشمند شناخته می‌شود.

طبق گزارش‌ها، نهنگ‌هایی که بین ۱۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون اولانچ دارند،‌ از ماه ژوئن شروع به خرید کرده‌اند و همچنان به این روند ادامه می‌دهند. قیمت اولانچ در زمان نگارش این خبر، با ۳ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۲۵.۸ دلار قرار دارد.

فلوکی (FLOKI) سومین رمزارز این فهرست است. داده‌های پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که در هفته دوم جولای، آدرس‌هایی که بیش از ۱ میلیارد فلوکی در اختیار دارند، اقدام به افزایش موجودی خود کرده‌اند. قیمت فلوکی نیز با ۲.۲۴ درصد افزایش روزانه در محدوده ۰.۰۰۰۱۴ دلار قرار دارد.

علاوه بر این سه مورد، نهنگ‌ها در هفته گذشته به خرید تعداد زیادی از توکن‌های ساخته‌شده بر بستر بلاکچین اتریوم پرداخته‌اند.

این توکن‌ها شامل یونی‌سواپ (UNI)، لیدو دائو (LDO) و آوه (AAVE) هستند. راه‌اندازی قریب‌الوقوع صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، دلیل احتمالی این اقدام عنوان شده است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازگشت قدرتمند نیر پروتکل؛ تحلیلگران رشد ۵۰ درصدی قیمت را پیش‌بینی می‌کنند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ارز دیجیتال نیر پروتکل (NEAR) با وجود کاهش ۲.۲۵ درصدی قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد