در ماینکرفت ۱.۲۱ کجای بازی اسکلتون باتلاقی اسپاون می‌کند؟

بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) دو ماب جدید را به بازی با نام‌های برییز (breeze) و اسکلتون باتلاقی (the bogged) را معرفی کرد. این دو موجود کاملاً متفاوت هستند. برییز به خودی خود یک ماب نسبتاً منحصر به فرد است، در حالی که اسکلتون باتلاقی یک نوع سمی خاص از ماب اسکلتون شناخته می‌شود. حال سوالی که پیش می‌آ‌ید، این است که در بروزرسانی Tricky Trials کجای بازی می‌توان اسکلتون‌های باتلاقی را پیدا کرد؟ در جواب هم باید گفت که همانطور که از نام آن‌ها پیدا است، این ماب یاد شده در ماینکرفت ۱.۲۱ گرمای تیره مرداب‌ها و باتلاق‌های مانگرو را برای زندگی ترجیح می‌دهد. با این حال، افزودن بلوک‌های اسپاونر آزمایشی در بروزرسانی Tricky Trials همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد در اتاق‌های آزمایشی زمانی که شرایط خاصی پیش بیاید، اسپاون کنند. در ادامه با مجله بازار همراه باشید.

بررسی مکان و نحوه اسپاون ماب اسکلتون باتلاقی در ماینکرفت ۱.۲۱

اسپاون چندگانه اسکلتون باتلاقی در اتاق‌های آزمایشی ماینکرفت ۱.۲۱

به عنوان یک ماب دشمن نسبتاً معمولی، ماب اسکلتون باتلاقی در ماینکرفت زمانی که لول روشنایی به صفر برسد، اسپاون می‌شود. با این حال، مدل اسپاون این موجود محدود به باتلاق‌ها و باتلاق‌های مانگرو است (با توجه به اسپاون طبیعی بر اساس لول روشنایی محیط). هنگامی که این ماب در باتلاق‌ها اسپاون می‌کنند، این کار را در گروه‌های چهارتایی انجام می‌دهند. با این حال، شرایط اسپاون شدن آن‌ها در مورد اتاق‌های آزمایشی متفاوت است. در اتاق‌های آزمایشی، اسکلتون‌های باتلاقی توسط اسپاونرهای آزمایشی که توسط بلوک‌های خاصی احاطه شده‌اند، اسپاون می‌شوند.

بلوک‌های اطراف یک اسپاونر آزمایشی نشان می‌دهد که او چه نوع ماب‌های دشمن را می‌تواند اسپاون کند. در مورد اسکلتون‌های باتلاقی، طرفداران می‌توانند مواظب اسپاونرهای آزمایشی باشند که توسط دو بلوک پودزول (podzol)، دو قارچ قرمز (red mushroom) و دو بلوک استخوانی (bone block) احاطه شده‌اند. هنگامی که بازیکنان به ۱۴ بلوک از یکی از این اسپاونرهای آزمایشی برسند، هر دو ثانیه یکبار اسکلتون‌های باتلاقی شروع به اسپاون شدن می‌کنند. با این حال، این کار را با محدودیت اسپاون شدن ۶ اسکلتون باتلاقی انجام می‌شود، البته در صورتی که یک بازیکن درگیر اسپاونر باشد. با این حال، برای هر بازیکن اضافی که وارد محدوده اسپاونر آزمایشی می‌شود، می‌توان دو اسکلتون باتلاق اضافی توسط بلوک ایجاد کرد که این چیزی است که باید در طول بازی چند نفره به خاطر داشت.

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

این‌ها تنها مکان‌هایی هستند که در حال حاضر اسکلتون‌های باتلاقی می‌توانند به طور طبیعی در ماینکرفت ۱.۲۱ ظاهر شوند، اگرچه اسپاون اگ‌های آن‌ها نیز از طریق inventory ماد کریتیو (Creative Mode) در دسترس هستند. آن‌ها همچنین می توانند با کد دستور /summon bogged x y z احضار شوند، که در آن x، y، و z مختصاتی برای جایی هستند که اسکلتون‌های باتلاقی می‌توانند اسپاون شوند، البته فقط در صورتی که بازیکنان بخواهند ماب را خارج از نقاط معمول خود پیدا کنند. همانطور که بازی به تکامل خود ادامه می‌دهد، اسکلتون‌های باتلاقی ممکن است از این روند پیروی کنند. یعنی در ادامه ماب‌های اسکلتون جدید و سمی ممکن است مکان‌های جدیدی برای  یا مکانیک‌های بیشتری در طول مسیر پیشرفت بازی دریافت کنند.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

با این حال و در حال حاضر، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که اسکلتون‌های باتلاقی و اتاق‌های آزمایشی را پیدا کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *