در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ بازیکن سالاری و دلال سالاری!

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  چهار شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۲۱ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید.

بازیکن سالاری و دلال سالاری

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «یکی از نکات برجسته در فصل نقل و انتقالات بازیکن سالاری است که در چنین ایامی بیشتر خودش را نشان می‌دهد. قدرت و نفوذ بازیکنان فوتبال در ایران به حدی رسیده که گاهی اوقات به  باشگاه امر و نهی می‌کنند که حتماً با فلان مدیر برنامه مذاکره می‌کنند و جالب اینکه همان مدیر برنامه بازیکنان دیگری را هم وارد باشگاه مورد نظر می‌کند! در واقع قدرت یک بازیکن باعث می‌شود تا مدیر برنامه بعضی از همبازیانش هم تغییر کند و آقای مدیرعامل هم چاره‌ای جز پذیرش همه موارد ندارد…»

 فشار دلال‌ها ادامه دارد/ رقبای پرسپولیس با خرید «ستاره‌ها» کجا را گرفتند؟

در گزارشی از نقل و انتقالات پرسپولیس آمده: «پرسپولیسی‌ها به بازیکنان قبلی و جدید خود می‌گویند ۲۰ میلیارد بیشتر نمی‌دهیم و همین مسئله محل مناقشه است. اگر از ما می‌پرسید، کار درویش درست است ولی منتقدان می‌گویند بقیه تیم‌ها پول بیشتر می‌دهند و ستاره‌ها را می‌برند..»  

بلاتکلیف ترین بازیکن پرسپولیس کیست؟

در گزارشی از وضعیت فرشاد فرجی در صفحه پرسپولیس می خوانید: «۴سال حضور در پرسپولیس و ۶ جام قهرمانی شامل؛ ۳ قهرمانی لیگ برتر، ۲ سوپرجام و یک قهرمانی جام حذفی! این کارنامه بازیکن کم حاشیه و مؤثری است که به عنوان مدافع میانی به پرسپولیس پیوست، اما

محمد پنجعلی: هیچ بازیکنی بزرگ تر از باشگاه پرسپولیس نیست

کاپیتان پیشین تیم ملی و پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی از یورو تا نقل و انتقالات حرف زد:

* نباید قضاوت بازی آلمان و اسپانیا به یک داور انگلیسی سپرده می شد. فینال جام جهانی ۱۹۶۶ و گل سوم انگلستان به آلمان غربی در فینال هنوز یاد همه هست!

* این اسپانیا لیاقت قهرمانی را دارد و به نظرم بازی این تیم و آلمان باید در فینال برگزار می شد.

* در یورو۲۰۲۴ حتی می توانیم پنالتی زدن و موفقیت در ضیافت پنالتی ها را هم یاد بگیریم.

* هنوز هم معتقدم دانیال اسماعیلی فر می تواند به تیم ملی کمک کند

*در مورد بازگشت بیرانوند بهتر است خودش یا مدیریت باشگاه پرسپولیس جواب بدهند. من هر حرفی بزنم ممکن است حاشیه درست شود.

جواد قراب : هلدینگ باید دست به جیب شود

بازیکن و مدیر اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره هلدینگ خلیج فارس و انتخاب اعضای هیات مدیره و فصل پیش روی استقلال در لیگ صحبت‌هایی انجام داد که بخش هایی از آن را در ادامه می‌خوانید:

* ما باید صبر کنیم تا دولت جدید آقای پزشکیان در روزها و هفته‌های آینده مستقر شود. هیچ بعید نیست هیات مدیره دوباره تغییر کند

* امیدوارم این تاخیرها و این تغییرات به ضرر استقلال تمام نشود. این آقایان باید طبق قول و عهدی که با استقلال بسته‌اند با تمام قدرت در اختیار یارگیری و فصل بدنسازی استقلال باشند.

* ما اگر بازیکنی جذب می‌کنیم یا بازیکنی را از دست می‌دهیم باید در قبال آن پاسخگو باشیم.

مدافع جدید استقلال کیست؟

در خبری پیرامون استقلال می خوانید: «جواد نکونام دوست دارد شاگرد سابق خود در تیم فولاد را در استقلال به خدمت بگیرد. استقلال در پست مدافع میانی به طور حتم به یک بازیکن سرعتی نیاز دارد و به همین دلیل مدت هاست که به دنبال جذب سامان فلاح مدافع ملی پوش تیم گل گهر است. اما مشکل اینجاست که باشگاه گل گهر به هیچ وجه راضی به از دست دادن این مدافع نیست و مبلغی که برای صدور رضایتنامه این بازیکن تعیین کرده بسیار زیاد است. در چنین شرایطی جذب محمد امین حزباوی برای استقلال راحت تر است، به این خاطر که دیگر نیاز نیست بابت جذب این بازیکن پولی را بابت رضایتنامه پرداخت کند…»


منبع

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *