در این موقعیت، صندلی تان را به چه کسی می دهید تا بفهمی آدم مهربانی یا خودخواه!؟

تست شخصیت با صندلی اتوبوس: در  این موقعیت صندلی خود را به چه کسی می دهید؟ اگر فکر می کنید خود را کاملاً می شناسید، این تست شخصیت را انجام دهید و شگفت زده شوید آیا آماده اید؟ بیایید با نحوه زندگی خود آشنا شویم. در تست صندلی را به چه کسی می دهید؟ شما باید پاسخ دهید که به چه کسی کمک می کنید؟ به این ترتیب این تست شخصیت نشان می دهد که آیا شما مهربان هستید یا خودخواهید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با صندلی اتوبوس همراه شوید.

شاید بپسندید: تست هوش: با جابجایی یک چوب کبریت، عبارت ریاضی را اصلاح کنید!

تست شخصیت با صندلی اتوبوس

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا خودتان را کاملاً می شناسید؟ اگر چنین است، پس این تست می تواند به شما در درک بیشتر شخصیت خودتان کمک کند. این آزمون به نحوه وجود و احساسات «مسلط» شما می پردازد. چه کاری باید انجام شود؟ فقط یک تصویر ساده را مرور کنید.

باید در تصویر به این سوال پاسخ دهید که صندلی را به چه کسی می دهید؟ ما نتیجه انتخاب شما را برایتان ارائه خواهیم کرد. شما در اتوبوس نشسته اید. اگر در چنین موقعیتی باشید، صندلی خود را به چه کسی واگذار می کنید؟ صادقانه پاسخ دهید و دروغ نگویید. برای 3 ثانیه به تصویر نگاه کنید و اولین فردی که به ذهنتان رسید را انتخاب کنید.

شاید بپسندید: چیستان: اون کیه که دختر و یا پسر باباته ولی خواهر و برادرت نیست!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت با صندلی اتوبوس

بعد ار اینکه انتخاب خود را انجام دادید، می توانید به تفاسیر و نتایج مراجعه کنید. شما می توانید در نتایج، براساس انتخابتان، خود را بهتر بشناسید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اصطلاح شاخ و شانه کشیدن از کجا آمده است!؟ +داستان

مادر و نوزاد

اگر شما در تست شخصیت با صندلی اتوبوس، مادر و نوزاد را انتخاب کردید: شما فردی هستید که از قوانین پیروی می کنید و قبل از اقدام، قضاوت خوبی دارید. به همین ترتیب، هنگام درک احساسات بقیه بسیار همدل هستید. شما ابتکار عمل را به عهده می گیرید و تقریباً هر کار و تصمیمی که انجام می دهید و می گیرید، تصمیمات خوبی است.

 

پیرزن

اگر شما در تست شخصیت با صندلی اتوبوس زن مسن را انتخاب کردید: به نیازمندترین افراد اهمیت می دهید و حساس هستید. شما قلبی شریف دارید و به محیط خود پاسخ منسجمی می دهید. شما از خود گذشتگی زیادی دارید تا موقعیت های دیگران را حل کنید و بنابراین می توانید از همسایه خود حمایت کنید.

 

مرد زخمی

اگر شما در تست شخصیت با صندلی اتوبوس شما مرد زخمی را انتخاب کردید: شما تمایل دارید به اولویت های زندگی خود توجه کنید، اما شاید نسبت به افراد اطراف خود بی اطلاع هستید. فردی بسیار منطقی باشید، تصمیمات خوبی می گیرید، اما باید به احساسات بقیه هم گوش دهید.

 

زامبی

شما اگر زامبی را در تست شخصیت با صندلی اتوبوس انتخاب کردید: شما فردی هستید که علاقه زیادی به محیط خود ندارید و شاید به چیزی که بر شما تأثیر نمی گذارد توجه کمی دارید. شما تمایل به پرسه زدن دارید و گفتگوهای عمیقی با همسالان خود ندارید، بنابراین می توانید به عنوان فردی خودخواه در نظر گرفته شوید.

امیدوارم از تست شخصیت با صندلی اتوبوس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

اونا که ریاضی اشون خوبه، بگن که کی عبارت تخته رو درست محاسبه کرده!؟

 اول چی دیدی؟ | نوع برداشت نشان می دهد که آیا آدم مسئولیت پذیری یا برعکس!؟

حکایت شیر، روباه و خر بی‌سواد | سواد داشتن خطر دارد!

چیستان:کدام بازیکن معروف فوتبال است که بخش اول اسمش یک آلت موسیقی و بخش دوم، اسم یک حیوان است!

نوشته در این موقعیت، صندلی تان را به چه کسی می دهید تا بفهمی آدم مهربانی یا خودخواه!؟ اولین بار در مجله خبری چشمک. پدیدار شد.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پادشاه و شاهینی که پرواز نمی کرد!

پادشاه و شاهینی که پرواز نمی کرد: با یک حکایت زیبا و پندآموز از سری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *