دریافت ویزای آنلاین | ویزای توریستی سریع و آسان

ویزا به عنوان مجوز قانونی ورود به کشورهای مختلف است که اگر قصد سفر به این کشورها را داشته باشید باید دریافت کنید. از آنجا که فرایند دریافت ویزا، کمی سخت و طولانی است فلای‌تودی در خدمتی جدید این مسیر را برای شما هموار کرده است. شما می‌توانید از این به بعد به صورت آنلاین برای دریافت ویزای ۵۰ کشور از طریق فلای‌تودی اقدام کنید. در ادامه، با نحوه درخواست و دریافت ویزای آنلاین در فلای‌تودی آشنا می‌شوید.

دریافت آنلاین خدمات ویزای ۵۰ کشور

ارائه خدمات آنلاین ویزا، خدمت جدیدی است که فلای‌تودی به کاربران خود ارائه می‌دهد. اگر برای سفر به کشورهای خارجی نیاز به دریافت ویزا دارید، می‌توانید در هر مکان و زمانی که هستید، به صورت آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی مراحل را طی کنید. در این صورت دیگر نیازی به حضور در محل سفارت کشور مقصد نیست.

نکته مهمی که باید درباره دریافت ویزای آنلاین مدنظر قرار دهید، اینکه مدارک و ویزای کشورها، با هم تفاوت دارد. علاوه بر این دریافت ویزای برخی کشورها مانند کشورهای حوزه شینگن کمی سخت‌تر و زمان بر است، پس نهایت دقت و حساسیت را داشته باشید.

مراحل دریافت خدمات آنلاین ویزا

مهمترین سوالی که ممکن است برای شما ایجاد شود اینکه چگونه برای اخذ ویزای آنلاین اقدام کنید؟ نگران نباشید، کار سختی پیش رو ندارید. کافی است مراحلی که در ادامه گفته می‌شود را انجام دهید:

ورود به سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی

برای دریافت ویزای آنلاین در ابتدا باید به سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی وارد شوید. در صورتی که پیش از این خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، بلیط قطار و … را در فلای‌تودی انجام داده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. در غیر این صورت با ورود به فلای‌تودی اقدام به ساخت یک حساب کاربری کنید.

برای ایجاد حساب کاربری ارائه یک ایمیل و شماره تماس ضروری است. پس از آن وارد صفحه ویزای کشور مورد نظر کنید. در این صفحه اطلاعات کلی مانند مدارک، شرایط، مدت اعتبار و قیمت‌ها به شما نمایش داده می‌شود. با مشخص کردن نوع ویزا و تعداد مسافران، فرایند درخواست ویزا برای شما شروع می‌شود.

ثبت درخواست ویزا

در این مرحله وارد صفحه جدیدی می‌شوید که با نمایش قیمت‌ها در ادامه باید مدارک خواسته شده را به طور کامل بارگذاری کنید. در نظر داشته باشید که هرگونه نقص مدرکی می‌تواند منجر به رد درخواست شما شود. از آنجا که شما از طریق فلای‌تودی برای درخواست ویزا اقدام می‌کنید، پس از ارسال مدارک باید منتظر نتیجه بمانید.

بارگذاری مدارک

پس از وارد کردن اطلاعات فرد یا افراد متقاضی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، تاریخ تولد، تاریخ انقضای پاسپورت و تاریخ رفت باید مدارک را بارگذاری کنید. در پایان بارگذاری مدارک، اطلاعات را ثبت کنید. در این مرحله در صورتی که مشکلی در ارسال مدارک وجود نداشته باشد، به مرحله پرداخت هزینه هدایت می‌شوید.

پرداخت آنلاین هزینه ویزا

در این مرحله با چک کردن مجدد مدارک و مشخصات و ویرایش یا تایید آن، مبلغ نهایی که باید به صورت ریالی پرداخت کنید، از طریق درگاه‌های آنلاین می‌پردازید. با پرداخت هزینه درخواست ویزا از سمت شما ثبت خواهد شد. در این مرحله کار شما تمام می‌شود و باید منتظر اعلام نتیجه کارشناسان ویزای فلای‌تودی باشید.

مراجعه به حساب کاربری برای دریافت نتیجه

پس از آنکه درخواست ویزای شما ثبت شد، پس از مدت گفته شده می‌توانید به حساب کاربری خود مراجعه کنید تا نتیجه درخواست ویزا و صدور آن را ببینید.

مزایای دریافت ویزا به صورت آنلاین

اگر ویزای کشورهای مقصد را از فلای‌تودی درخواست کنید، مزایای مختلفی برای شما به همراه دارد که در ادامه به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان برای مراجعه حضوری به سفارت کشورهای مقصد
  • کنترل دقیق مدارک و شرایط افراد توسط کارشناسان خبره فلای‌تودی پیش از درخواست ویزا
  • تسریع فرایند اخذ ویزا برای افراد

نکات مهم برای دریافت آنلاین ویزا

زمانی که برای درخواست ویزا به صورت آنلاین از طریق فلای‌تودی اقدام می‌کنید، به نکاتی که در ادامه ذکر می‌کنیم توجه داشته باشید:

  • برای دریافت ویزای برخی از کشورها مانند تایلند، روسیه، برزیل، اندونزی، هند، چین، قبرس جنوبی، مالزی، قزاقستان و فیلیپین باید مدارک را به صورت حضوری به سفارت تحویل دهید و مشمول درخواست ویزای آنلاین نمی‌شود.
  • در زمان ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک دقت کافی را داشته باشید. در صورت وجود نقص یا ایراد در هر بخش از فرایند درخواست آنلاین ویزا امکان ورود به مراحل بعدی را نخواهید داشت.
  • تمام مراحل گفته شده برای ثبت درخواست ویزای کشورهای مقصد است که می‌تواند شرایط، هزینه و مدارک متفاوتی داشته باشد. با طی کردن این مراحل الزاما ویزای کشور مقصد برای شما صادر می‌شود.
  • فلای‌تودی در این خدمت فرایند درخواست ویزا را برای متقاضیان هموار کرده تا با این فرایند وقت و هزینه کمتری از افراد تلف شود.
  • فلای‌تودی هیچ مسئولیتی در قبال ورود اطلاعات یا بارگذاری مدارک اشتباه یا ناقص ندارد.
  • پرداخت هزینه توسط متقاضیان به منزله درست و کامل بودن مدارک و اطلاعات و نیز پذیرفتن تمامی قوانین است. پس امکان انصراف از درخواست ویزا یا هر دلیل دیگری وجود ندارد و مبلغ پرداخت شده مسترد نمی‌شود.

دریافت ویزای آنلاین | سفری بی‌دغدغه به ۵۰ کشور

دریافت ویزا برای سفر به کشورهای مختلف امری ضروری است. اگرچه برخی از کشورها امکان سفر بدون ویزا برای شهروندان ایرانی فراهم کرده‌اند، اما بسیاری از کشورها قانون ویزا را دارند. از آنجا که دریافت ویزا به صورت حضوری پرهزینه و زمان بر است، فلای‌تودی در خدمتی جدید امکان دریافت ویزا به صورت غیرحضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده است. علاوه بر دریافت ویزا، شما می‌توانید خدمات سفر شامل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، تور، خدمات CIP و بیمه مسافرتی را نیز از طریق وبسایت و اپلیکیشن فلای‌تودی دریافت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد