درگ هیجان‌انگیز فورد موستانگ شلبی، دوج هلکت و نینجا H2R

دو خودروی عضلانی مشهور دنیا یعنی فورد موستانگ شلبی GT500 و دوج هلکت در مسابقه درگ با موتورسیکلت کاوازاکی نینجا H2R شرکت کرده‌اند.


تملک یکی از جذاب‌ترین خودروهای دنیا به معنی داشتن مهارت لازم برای پیروزی در مسابقه نیست. در این مقاله خواهیم فهمید که چرا باید در زمان رام کردن یک هیولا مهارت بالایی داشت. کانال یوتیوب ویلز طرفداران پر و پا قرص برگزاری مسابقات درگ بین خودروها و موتورسیکلت‌هاست. با اینکه پیست درگ شرایط ایده آلی برای رانندگان حرفه‌ای فراهم می‌کند اما این موضوع همیشه به معنی کسب نتایج ویژه نیست. متأسفانه این درگ جزو همان‌هایی است که یک استثنا را به نمایش می‌گذارد.

در این مسابقه درگ فورد موستانگ شلبی GT500 مشکی رنگ با تریم نارنجی به رقابت با دوج چلنجر SRT هلکت می‌پردازد. بی‌شک این دو خودرو جزو جذاب‌ترین و بهترین محصولات آمریکا هستند و پیشرانه‌های ۸ سیلندر ۵.۲ و ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار آن‌ها قدرت قابل‌توجهی تولید می‌کند. هلکت موردبحث به لطف سقف و کاپوت خاکستری رنگ و رینگ‌های عقب طلایی از حالت استاندارد خارج شده و بیشتر جلب‌توجه می‌کند. هر دو خودرو در این مسابقه رقابت فشرده‌ای دارند و مسافت ۴۰۰ متر را در زمان سؤال‌برانگیز ۱۳.۳۷ و ۱۳.۶۵ ثانیه طی می‌کنند. اگر فکر نمی‌کنید این دو خودرو کند بوده‌اند باید یادآوری کنیم که قبلاً عملکرد بسیار بهتری را از این خودروها دیده‌ایم.

نتایج به دست آمده کمی گیج‌کننده بوده‌اند و به همین خاطر در مسابقه بعدی امیدواریم یک فورد موستانگ شلبی GT500 دیگر بتواند دیدگاه ما را تغییر دهد. البته رقیب این موستانگ آبی رنگ موتورسیکلت مشهور کاوازاکی نینجا G2R است. به نظر می‌رسد سرانجام راننده فهمیده که چه‌کاری باید انجام دهد چراکه قبل از شروع مسابقه برن اوت شدیدی انجام می‌دهد. با این وجود هم نینجا به راحتی پیشتاز مسابقه بوده و در فاصله بین دو خودرو می‌توان چندین دستگاه اتوبوس را پارک کرد. کاوازاکی مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۷۹ ثانیه طی می‌کند اما شلبی GT500 بازهم عملکرد ضعیفی دارد و زمان ۱۴.۰۴ ثانیه را ثبت می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴ رای




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کونیگزگ یسکو رکورد صفر-400-صفر کیلومتر بر ساعت را شکست

کونیگزگ یسکو ابسلوت ظرف ۲۷.۸۳ ثانیه از صفر به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *